HellHound Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2013 Redeagle said: minör spoylır Pacifist oynayıp onu kurtarmanın yöntemi var mı bilemiyorum zaten. Ben ikinci oynayışımda ortama bazukayla girince keşfetmiştim hehe. ozellikle en zorda oynarsa baya kastirabiliyor ama gayet mumkun
-Deno- Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2013 Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2013 Kaede said: oha ferideyi öldürmüş abi hiç tahmin etmedim ölebileceğini, cutscene girer kurtarırız gibi düşünmüştüm. give me deus ex'de gerçekten zorlayan bir yer orası, baya da yakınmışım aslında kurtarmaya. affet beni faridah.
knox Mesaj tarihi: Eylül 11, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 11, 2013 mobile shit olabilir veya MMO S-E bu ne yapacagi belli olmaz.
arcane Mesaj tarihi: Eylül 12, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 12, 2013 başkası almasın diye almışlardır. hitman sniper, hitman go falan ahahah öyle oyun mu olur.
Norak Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2013 we are working on an ambitious idea which we’re calling Deus Ex: Universe. The concept behind Deus Ex: Universe is to create an ongoing, expanding and connected game world built across a generation of core games. It’s a commitment on our part to deliver meaningful content that expands the franchise on a regular basis and to deliver a deep conspiracy that will span several connected Deus Ex games, creating a more immersive and richer experience than ever before. Deus Ex: Universe will include PC and console games, but also additional Deus Ex games and experiences available in other media such as tablets, smartphones, books, graphic novels, etc... You might have seen the name pop up recently in the press – well this is what it’s all about. I’m pleased to confirm that we are already into production of the starting point for Deus Ex: Universe with a new game for PC and next-generation consoles. We’re very excited about it at the studio and I wanted to let you know that most of the team behind Deus Ex: Human Revolution is already working hard on this new game. It took us four years to learn how to create a unique Deus Ex experience with Human Revolution and it was important for me to keep this knowledge within the franchise. http://cdn.eidosinteractive.com/mtl/marketing/Community/Blog/Golem_DeusExUniverse.jpg ^ resim kocaman
Silphatos Mesaj tarihi: Mart 26, 2014 Mesaj tarihi: Mart 26, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=LO2Rx8YlSWY
Norak Mesaj tarihi: Mart 28, 2014 Mesaj tarihi: Mart 28, 2014 Square Enix files trademark for Deus Ex: Mankind Divided
Daesu Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2014 ne iyiydi ya by https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/p370x247/10313713_523151117786268_6103722624754137065_n.jpg
Seru Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2014 son oyun yoklukta oynandi da hayiflanacak birsey yok yani arkasindan bana gore.
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2014 aynen öyle güzel oyundu ama orjinalin tırnağı değildi
Silphatos Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2014 http://kotaku.com/how-deus-ex-predicted-the-future-1616252703
Silphatos Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2014 http://www.kotaku.com/how-deus-ex-predicted-the-future-1616252703
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2014 eidos batmazsa yeni bişiler çıkıcak buna ama thieften sonra nasıl olur artık bilmem lol
Warhero Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2014 Seru said: son oyun yoklukta oynandi da hayiflanacak birsey yok yani arkasindan bana gore. Senaryo, dialoglar, kullandığımız skiller, şehir atmosferi vs oldukça başarılıydı. Şu oyuna yoklukta oynanır dedik ya, Pillars Of Eternity de çıkınca yerin dibine batırırız.
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2014 ana karakterin batman'e bağlaması dısında iyidi işte
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2014 Warhero said: Seru said: son oyun yoklukta oynandi da hayiflanacak birsey yok yani arkasindan bana gore. Senaryo, dialoglar, kullandığımız skiller, şehir atmosferi vs oldukça başarılıydı. Şu oyuna yoklukta oynanır dedik ya, Pillars Of Eternity de çıkınca yerin dibine batırırız.ilk oyunu oynayan insanlarin o yorumu yapmasi dogal. Obur turlu standartlarimiz yavas yavas yerin dibine gecer. Saydigin ogelerin hepsi iyi ama ilk oyuna gore hepsi basitlestirilmis ve geride kalmisti.
Silphatos Mesaj tarihi: Aralık 22, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2014 http://cdn.eidosinteractive.com/mtl/marketing/Community/Blog/Deus%20Ex/DX_DC_FallenAngel_layout_Scarf.pdf
Norak Mesaj tarihi: Aralık 22, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 22, 2014 prequel novellaymış bu, bizim pilot kızın öncesi.
Öne çıkan mesajlar