axedice Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Age of Conanda Ultimadan yada WoWdan bildiğimiz şekliyle herkes tarafından seçilebilen craft skillleri yok. Bunun yerine 20. lvlda normal classla birlikte seçtiğiniz prestige classınız hangi professionları(meslek) alabileceğinizi belirliyor. Seçebileceğiniz 4 tane prestige class ise : Lord, Master, Crafter ve Commander. Her prestige class guilda farklı avantajlar sağlıyor. * Gathering Bonus : Oyunda şehir ve bina yapımlarında kullanılan kaynaklar için çeşitli resource nodelar var, her prestige class guildına bir kaynak toplamada yardım ediyor. Bunlar gold, iron, wood ve stone. Bu bonus, her guillda en fazla 30 kişiden gelebiliyor * Unique Building : Oyuncu şehirlerine sadece o prestige classın yapabileceği özel bina türleri. Prestige Classlar Lord : Guild yönetimine katkı sağlayan özellikleri olan bi prestige class. Şehirlere bina yaparken bunların daha ucuza malolmasını sağlıyor. * Professionları : Alchemy ve Architect * Gathering Bonus : Gold * Unique Building : Guard Towers. Bunlar sanırım strateji oyunlarındaki ok atan savunma binaları gibi olacaklar. * Diğer Bonusu : Guild üyelerinin aldığı xpyi arttırıyor. (20 Lorda kadar) [hr] Master : Masterın bir npc followerı olabiliyor. Combatta pek bi işe yaramayan bu followerlar eskiden oyuncu offlineken bile maden kazmaya yarayacak deniyordu ama bu değişebilir. * Profession : Armorsmith * Gathering Bonus : Stone * Unique Building : Stables. Bineklerin kalitesini arttırıyor. * Diğer Bonusu : Follower. Gerçi şu anda kesin bilgi yok. [hr] Crafter : Sadece crafting üzerine odaklanan bir pc. Ayrıca gemcutting professionını sadece crafterlar seçebiliyor. * Profession : Armorsmith, Alchemist, Architect, Weaponsmithing yada Gemcutter professionlarından herhangi üçünü seçebiliyor. * Gathering Bonus : Wood * Unique Building : Craftlara bonus veren smithy vs. gibi binalar. * Diğer Bonusu :Tier 6 itemları (ne olduğunu tam bilmiyoruz ama wowdaki tier3 itemlar gibi olacak heralde) yapabilen tek pc. [hr] Commander : Doğrudan savaşmaya ve savaş taktiklerine yönelik bir pc. * Profession : Weaponsmithing * Gathering Bonus : Iron * Unique Building : Barracks. Saldırı altında npc guardlar spawn oluyor. * Diğer Bonusu : Commanderın iki bonusu var. İlki gruptaki oyuncu sayısını 1 arttırmak, en fazla 4 commander bir araya gelerek grubu 10 kişiye çıkarabiliyor (değişmediyse normali altıydı). İkinci özelliği ekstra savaş formasyonları. Bunların ne olduğuna dair net bilgi yok ama kale kuşatmalarında ve büyük çaplı savaşlarda commanderların elinin altında diğer oyunculara göre daha fazla taktik formasyon olacak. Genel olarak formasyonlar etten duvar örüp arkadaki casterları ve mancınıkları korumak yada süvarileri düzene sokmak gibi işler için kullanılıyor. [hr] Meslekler konusunda fazla bilgi yok, şöyle bir üstünden geçersek : * Armorsmith : Armor yapıyor haliyle. Oyunda mage ve priestlerin giyeceği light armor ne olacak belli değil, büyük ihtimalle armorsmithler bi lvldan sonra light/medium/heavy diye gruplara ayrılacaklar. *Alchemist : Potion dışında ne yapacaklarına dair şimdilik bir bilgi yok. * Architect : Ekipman değil de kuşatma silahları (mancınık vs.) ve kale duvarları gibi büyük yapılar inşa etmeye yarıyor. * Weaponsmithing : Silah dışında wowdaki gibi silahlara geçici bonuslar veren itemlar yapacaklar. * Gemcutter : Bu da wowdaki gibi itemların soketlerine takıldığında çeşitli özellikler veren gemler yapmaya yarıyor. Craftta mümkün olduğunca grind mantığından uzak durmaya çalıştık diyorlar. Lvl 40a kadar crafting çok ön planda değil ama 40tan sonra alınan questlerle craft skillinizi geliştirip bir sonraki tiera geçiyorsunuz. Bunun için de size quest veren npc crafter, her kategoriden (örneğin weaponsmith için 1hand edge, 1hand blunt vs.) birer item yapıp getirmenizi istiyor. Ayrıca elinizdeki hammadde kaliteliyse ürettiğiniz item da normaline göre daha kaliteli oluyor. Bu değerli hammaddeleri çeşitli dungeonlardan lootlayabileceğiniz gibi tehlikeli bölgelerden (border kingdoms gibi pvp bölgeleri mesela) kendiniz de çıkarabiliyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 craftların değerli itemleri için gerekli parçaları mob droplardan elde etmek yerine madenler v.s. gibi yerlerden kendimiz mi çıracağız veya dungeonlardaki yerlerden? mesela lotro da meşhur bir skybreaker vardı.bütün craft toolları bu elemandan düşen parça olmadan master seviyede yapılamıyordu.böyle mi olacak yoksa sırf maden toplamak mı olacak? bu arada güzel yazı, ellerine sağlık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 açıkçası craft sistemi biraz hayal kırıklığı gibi. uo'daki 700 puanı craft skillerine harcamak ya da swg'deki gibi tek bir combat profu bile almadan sadece crafting proflarla build yapmak gibi bir olay yok. "arkadaş benim savaşla mavaşla işim olmaz, şehir hayatı sürerim ben" diyemiyoruz. kötü bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mirally Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Benim için de hayal kırıklığı oldu bunu okuyunca. SWG'nin craft sistemi gibi olacak falan deniyordu en başlarda. Bu haliyle benim için çok fazla şey ifade etmeyecek gibi AoC. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
odiflame Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 mob kesmece olursa ve droplardan düşenlerle craft yapma varsa crafter arkadaşlar guardian veya conqueror seçerler.yine aynısı, agır zırhlı char secmek istemiyordum şimdi kesin seçecem.bir kerede drop olmadan craft yapamazmı ne kötü bir durum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S_burti Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Arkadaşlar ilk 20 level tutorial gibi birşey zaten. Sonra da 40 a kadar biraz keşfettikten sonra istediginiz kadar oturabiliyorsunuz şehirde. Craft için de grind vs. gerekmiyo. Strateji oyunlarındaki gibi guilddeki adam/meslek adedine gore kafa başına otomatik gelio malzeme diye biliyorum. Tek olay bazi specialityler için quest yapilacak olması ama questlerin de içerigi tam olarak açiklanmadı henuz. Bunu vikinglerdeki gibi düşünün. Herkesin bi mesleği vardır ancak hepsi aynı zamanda sevaşçıdır. Buradada durum boyle ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luxor Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 axe emeğine sağlık güzel yazı olmuş. umarım wowdaki gibi saçma sapan olmaz crafting. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Sufi fi tarihinde yapılan bi açıklamada Conan dünyası zayıflara, savaşmak istemeyenlere uygun bir yer değil. Balık tutmak isteyenler başka oyunlara yönelsin denmişti :P Craft yapmak için wowdaki gibi gezip resource node aramak gerekli değil, ne istiyorsanız kaynağına gidip kazabilirsiniz. Rare resource denen bişey var, düşük bir ihtimalle kazarken diğerlerine göre daha iyi olan bu kaynaklardan bulabiliyorsunuz. Haliyle bunlardan daha iyi zırhlar yada silahlar yapılıyor. Ayrıca bunların çeşitli moblardan (misal bir vanir madenindeki kölelerden) düşme ihtimali de var. Bir de özel itemlar var craft için, mesela bir demonı öldürüp scalelarını yüzüp bundan armor yaparsanız çok daha kaliteli bi item olacak. Aslında craft için sürekli bi combata girmek gerekli değil ama lvl atlamak zorunlu ve benim tahminim tier6 itemları yapmak için heralde bi 80. lvl olmak gerekiyordur. Belki de tüm craft questlerini 40. lvlda alınacak şekilde koyarlar, şimdilik net bişey diyemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gellidus Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Sımdı olay su funcom yaptıgı acıklamada crafted itemlerin oyundaki en iyi itemlar olacağını söyledi vede rare yada unique olanlar ciddi anlamda rare ve unique olackalar.. Diğer biryandan okudugunuz gibi her prestige class gelen resource un miktarını arttırıyor.. bu source lar ne oluyor söyle oluyor battlekeep i elinizde tuttugunuz zaman kalenın hakim oldugu bolgeden yetisen kaynaklar size geliyor aynı şeyler player city lerdede oluyormuydu emin değilim amheralde oluyordu.. Yani öyle maden çıkarmak için dungeon dungeon gezmek yok gibi.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 axedice said: Sufi fi tarihinde yapılan bi açıklamada Conan dünyası zayıflara, savaşmak istemeyenlere uygun bir yer değil. Balık tutmak isteyenler başka oyunlara yönelsin denmişti :P adilikten başka bişey değil bu. resmen git dedeler kahvesinde domino oyna diyorlar adama. onlar da yaşlancak, görcez onları da. gellidus said: Sımdı olay su funcom yaptıgı acıklamada crafted itemlerin oyundaki en iyi itemlar olacağını söyledi vede rare yada unique olanlar ciddi anlamda rare ve unique olackalar.. yandık yandık... anarchy onlinedaki gibi yapıcaksa funcom bu rare-unique-tier olaylarını, hele bi de nodrop falan da işine koyarsa ayvayı yedik demektir. ao'da anamız ağlıyordu resmen drop yapıcaz rare parçayı diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
feiticiera Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 püh pure crafter bir karakterimiz olamıycak yine.. *ağlar* Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luxor Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 26, 2007 muhtemelen bu maden yerleri (eğer pvp areadaysa) kamp edilecek, yada başlarında moblar spawn olacak. tahminimce guildler bu craft/gathering olayına ciddiyetle önem verip, planlamalar yapmak zorunda kalacak. yine tahminimce, eğer maden yeri sabitse kimse kazmayı küreği alayım, taş kırmaya gideyim diyemeyecek, ekip çalışması isteyecek. bu arada crafterlar cidden önem kazanabilir, düşünsenize futbolcu transfer eder gibi crafter transfer etmeye çalışabilirler eğer düşündüğüm gibiyse :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shalafi Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Sanırım EQ2 deki gibi olucak.. işallah olmaz :S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2007 güzel, güzel. farklı crafing classlara göre farklı bina yapılması şahaneymiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soulless Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Gezi Yazisi - Cimmeria Bugun oyunda bir kesif gezisine cikmaya karar verdim. Cimmeria'da Conan'in ait oldugu clanin koyunden ayrilip yakinlardaki tehlikeli bir bolgeye gectim.Ve soylemem gerekirki gorsel bir ziyafet gercekten.O daglarin ormanlarin guzelligi , renklerin cekiciligi hicbir yerde rastlamadigim gibiydi.Iyice gozlerimi doyurduktan sonra , daglarin diplerinden gizlene gizlene ilerledim ,agaclarin iyice siklastigi noktada bir avci kulubesi gordum , dusman olmadiklarini anlayinca selam verdim , oturup bir caylarini ictim.Tekrar yola koyulali kisa bir zaman olmustuki , daha once bilmedigim bir bolgenin kapisina rastladim.Hemen daldim iceri , sansa PvP bolgelerinden biri cikti. In cin top oynayan bir yer , ne agac var ne kus , karli daglar sadece.Sadece karda cikan sesleri duyarak kosmaya basladim. Arada yolu andiran bir aciklik vardi ama tirmanma merakim baskin cikti.Birazda yuksekten cevreyi gormek istedim tabi.Daglardan birinin zirvesine yaklastigimda durup inceledim bolgeyi , hava kararmaya baslamisti ve gorus mesafesi biraz dusuktu ama uzakta sehri andiran yapilar gorebildim.Orda sabahladiktan sonra dagdan inip kosmaya basladim gordugum binalara dogru , vardigimda oglen olmustu ve gunes tepedeydi. Yapim asamasinda bir oyuncu sehriydi.Yuksek duvarlar , kuleler , guzel gorunuslu ve umdugumdan daha buyuk binalar , birde trebuchet vardi karisik bir sekilde yerlestirilmis binalarin arasinda.Diger sehirlerde genelde gormeye alistigim yipranmislik hissini dusununce bu binalar nispeten yeni duruyordu.Bayraklar , kalkanlar falanda renk katmisti bir miktar ama hala guzel kelimesini hakedermi bilmiyorum. :) Guild hall oldugunu tahmin ettigim bir bina digerkilerden daha buyuk ve susluydu.Sehrin karakterini tarif etmek gerekirse roman garnizonlarini dusunun derim.Sanirim enyakin ornek o olacaktir. Bu kesfin keyfiyle oradan ayrilip rastgele bir yone dogru kosmaya basladim.Yolda demir madenine rastladim ve birkac tanede kesilebilecek agac.Sanirim her agaci kesemiyorsunuz. Ogleden sonraydi sanirim , guzel bir golun kenarina insa edilmis bir koye denk geldim.Koyun meydaninda bir kalabalik vardi , merak edip yaklastim.Meger craft trainerlariymis. Konustum coguyla , hepsi neler ogrettiklerini soyledi ama bir taneside cikip gel sanada bir sanat ogretelim demedi.Sanirim kelle ucurmaya devam simdilik. Hava karardiginda bolgeden cikisi bulup Aquilonia'nin baskenti Tarantia'ya dogru yola dusmustum bile... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soulless Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Bildiginiz sebepten dolayi screenshot koyamiyorum. Sehir kurmak icin minimum 30 kisilik bir guild gerekiyor.Yani biraz cabayla ve birkac yabanci transferle paticikten uygun bir guild cikar.Guild hazir olunca sehrin planlarini satin aliyorsunuz bir NPC'den , belirli sayida uygun bosluk var sehir kurmaya uygun , oyuzden ilk gelen kapar seklinde olacak sehir olayi.Oyun acildigi gun degisik guildlerin uyelerini deli gibi yer kapmaya calisirken gorecegiz eminim. Yer bulup begenince kapatiyorsunuz elinizdeki planlari kullanarak orayi , cevresine cit gibi birsey cekiyor galiba alanin.Bazi gelismis binalar hemen insaa edilemiyor.Once baskalarini yapip upgrade edebiliyorsun.Epey kaynak gerekiyor diyordu sehir icin ama elle tutulur rakamlar icin henuz erken. Simdilik bukadar , yeni bilgiler edindikce aktarmaya calisacagim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 craft hadisesi hakkında çok umutlu olmamak lazım dev presentation videolarında bir dialog vardı dev oyun hakkında açıklama yapıyor birisi kendi armor umu craft edebilecekmiyim diyor dev den gelen cevap hayır biz oyunun pvp kısmına yükleniyoruz o çok fazla çaba gerektiren bir kısım diyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soulless Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Dogru olabilir.Bu benim icin biraz hayal kirikligi acikcasi cunku crafting cok sevdigim bir parcasi oyunun.Ama Funcom Anarchy Online'daki cizgisini devam ettiriyor gibi gozukuyor oyuzden garipsemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 ao'da manyak gibi altyapı olmasına rağmen üfürükten bi craft vardı. bunda da o durumu görüyorum. axe'in anlattıklarına göre tam olarak ao gibi değil biraz dallandırıp budaklandırmışlar bunda ama swg'deki craftın yanına bile yaklaşamaz yine de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 swg deki craftı severim ayrı bir güzelliği vardır ama eq2 bence yapılmış en iyi craft sistemi "idi" ama bir sony klasiği nasıl yapsamda işleyen şeyi bozsam mantığı ile bağımlılıklar kalktı sistem çöp oldu eskiden bir çanta kopçası yapmak için 3 ayrı craterın malzemesi gerekiyordu böylece herkes bir şekilde iş yapıyordu, piyasa canlıydı, bir hiç için craft etmiyordun gün oluyordu siparişleri yetiştirmek için sabahlıyordun güzeldi ama kahrolsun sony demekten başka birşey gelmiyor elden Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Aralık 2, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 2, 2007 event eq2 ilk çıktığı sıralarda craft gerçekten başlı başına bir uğraştı, soe nin gazabına uğradı. Aoc daha açıklamamış olmasına rağmen en azından ilk başlarda craft tatmin edici olmayacak büyük ihtimal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S_burti Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Şehirlerin oldugu bolgeler instance şeklinde olacak. Bolge doldugunda yenisi acilacak vs. Bu sebeple birinden birinde illaki yer bulunur ama iyi yerleri kapmak dert olabilir :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GwindonSurion Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 uo da yeni servewr açıldığında brit etrafını kapma yarışı gibi bi yarış başlicak ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 5, 2007 Normal oyuncu şehirleri instanced zonelarda ve herkese yetecek kadar yer olacak. Sanırım bi instanceta birden fazla şehir ve bi kaç tane de npc şehri olacak. Pvp şehirleri daha doğrusu kaleleri yani battlekeeplerse her serverda 9 taneyle sınırlı. El değiştirebildikleri için yer kapmanın sanırım pek önemi yok. Tabi ilk kaynak biriktirebilen savunma yapacağından avantajlı olacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Qui Mesaj tarihi: Aralık 19, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 19, 2007 Bir yerlerde "swg'ye benzeyecek ama o kadar karışık olmayacak" şeklinde bir açıklama vardı. Bulamadım şimdi videoyu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar