Yeto Mesaj tarihi: Ekim 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2007 bence focusları ciddi ciddi dusun , a3 1.6 fsi bile alsan seni pek tatmın edecegını zannetmıorum motor olarak. audi ve wv'nin sana dıger markaların standart sundugu ozellıklerı ekstradan sunuyoruz gıbı gostermelerı zaten ayrı bı rezalet. a3 gercekten guzel araba ama kasası ıcın aldıktan bi sure sonra "eeeeyter be " demeye deger mı ? ona da sen karar ver Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ekim 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2007 Sana bi alternatif daha geldi aklıma. Volvo S40 veya Volvo C30'da düşünebilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Volvo s40 olabilir aslında düşünüyorum hakkaten. 1.6 motor kaldırırmı o kasayı? içi falanda çok güzel arkası biraz sıkışık ama o da beni ilgilendirmez gerçi hehe. c30 lar güzel önden içten her şeyden ama 4 kişi arkası enteresan. bir de arkası zevkler görecelidir de çok kötü be abi.. s40 a bakmak lzm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 1.6 dizel motor uça kaça kaldırır o kasayı. Cafein isimli bir arkadaşımız vardı ama düzenlenen buluşmaya tek başına katıldıktan sonra foruma küstü galiba :) O kullanıyordu S40 1.6D ve çok memnundu. Fakat otomatik istersen sanırım 1.6D için otomatik seçeneği yok. Belki gelmiştir sonradan. C30 da cidden farklı bir araba. Aslında görünüşü falan hoş ve farklı. Tercih edilebilecek bir model fakat bagajın içinin görünmesi çok absürd. Eğer brandası falan varsa düşünülebilir yinede. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Todesengel Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Fiyatı nedir s40ların? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Selam, VW grubundan 1.6 8V motor alınmaz. Hele triptronik vitesli hiç alınmaz :) Yakıtı tüketir ama yaktığının hakkını veremez. En mantıklı griş seviyesi motor 1.4TSI. Tüketimleri gerçekten güzel. Rodaj sürecini tamamlamış bir çok kişinin Golf 1.4TSI (140HP) ve Golf GT (170HP) görüşlerini nette bulabilirsin. A3 ise malesef 1.4TSI 125HP ile pazara dahil oluyor. Yine de tüketim değerlerine bakınca 125HP'nin hakkını verebildiğini düşünüyorum. A3 değil ama istersen Golf'ü DSG otomatik şanzımanla alma şansın da var. FSI teknolojili araçlar için -bir LPG kullanıcısı olarak- LPG sistemi tavsiye etmiyorum. Uyumsuzluklar yaşarsınız ve otomobilden soğursunuz. Eğer benim gibi çok km yapmış ve tüketim değeri yüksek yaşlı bir aracınız varsa LPG seçenek olabilir. 12-14 ltire/100km şehir içi tüketimli bir araç olunca elinizde tek seçenek LPG oluyor :D 1.4TSI 140HP Golf'ün tüketim değeri ise gerçekten güzel ve performans istediğin anda da bunu sana sunabilmesi ayrı bir hoş. Not; gazı köklediğinizde bedelini sizden alıyor kendileri ;) Eğer sürekli olarak kullanacaksan diesel araç da düşünebilirsin ama bunun kararını iyi vermen gerekli. Benim gibi Pazar günü bile 340km yol yapınca LPG bile yetersiz kalıyor :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Charsi Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Bence B serisi ve Civic'in kesinlikle Audi A3 yanında şansları yok :) A3 kesinlikle daha çok üstün. Hem tasarım hem konfor hemde güç açısından :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Selam, B serisi şık ve zarif. Çocuklu genç aileler için özenle yapılmış gibi sanki. Yüksek oturma pozisyonu da güven veriyor. Ama ateşli üni öğrencisi için pek uygun bir kalıp değil gibi duruyor :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Charsi Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Sana kesinlikle katılıyorum. Genç çocuklu aileler için B serisi birebir fakat yinede Mercedes tercih edilene kadar başka bir model mesela Citroen C5 olabilir Tercih. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 B alınmaz. B mercedes adını bıle tasıyamayan bır arama, bizde var ordan bılıyorum. Bırak civic i honda city bile fark atıyor çoğu konuda b ye. B 150 kullandım 1 yıl kadar, Gösterebileceğim tek artısı pedallarının ve direksiyounun çok hafif olması onun dışında sayamam yani. Manevra kabiliyeti inanılmaz kötü bagaj ufacık Çok yakıyor Çok güçsüz, haybeye basıyorsun gaza Yol tutuş diye birşey yok. Ha bunda mercedesin suçu yok, gene yuksek bır arabaya gore ıyı Sakın alma yani, Civic varken veya a3 varken B alınmaz. Açık açık diyorum honda city - kurban olduğum - b150 ye açık ara basar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Charsi Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Suark benim yaptığım yorum Tasarım/Fiyat/Performans şeklindeydi senin söylediklerinlede sanırım biraz desteklendi. sana sonuna kadar katılıyorum ama yinede nedense Honda City'ye birtürlü alışamadım. Civic'le City birbirinin kopyası gibi aynı Passat ve Jetta Kardeşler gibi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 city, astra classic 1.4 ten sonra gectıgım araba. Çok ön yargıyla yaklaştım, arkası çok çirkin. Dedim bu araba yolda durmaz, hani dışardan bakınca yandan ittirsen devrilcek gibi. Biraz geç alıştım ama çok seviyorum şimdi. Tam bir şehir içi arabası, Bendeki Otomatik - hatta tiptronik direksiyondan 7 ileri manuele geçebiliyorsun -. 1.140 ton ve 83hp. Artık 7 ileri olmasından mı yoksa başka birşeyinden mi, araba az yakıyor. Düz yolda,trafikte 6.5-7.0 arası yakıyor ki bence süper bişey. Ama tabi arabada tork namına bişi yok, yokuş yukarı çok fena =))). City bu kadar iyiyse, Civic çok iyi olmalı diyorum. Sonuçta honda, Tamamen işlevsel iç tasarıma ve hafifliğe kasıyor şu aralar. Motor veriminde de bu kadar ileri olması sanırım yakıt tüketimini azaltıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Charsi Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 peki klima falan açıldığında araba mantara bağlamıyormu bunu merak ediyorum beni sonuçta çoğu 1.4 - 1.2 arabalar yokuşları klima açıkken çıkamıyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 hondanın klimalar elektronik olması gerek pek etkilemiyormuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Charsi Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 elektronik klimanın çalışma mantığı nedir ? ben onu tam olarak kavrıyamadım ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Selam, Sonuçta klima kompresörü motordan güç çalacağı için performansta düşüş normal diye düşünüyorum. Benim araçta da elektronik ama klima kompresörü devreye girince fark edebileceğiniz bir düşüş oluyor. Tork önem kazanıyor böyle durumda da. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Charsi Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Bu konuşmadan çıkarttığım şey :) Beygir gücü yüksek diesel araba kullanmak lazım öneri olarak Toyota Corolla 2005-2006 Modeller olabilir. Bildiğim kadarıyla Beygirle beraber arabada tork'da artar. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Parmecium verdiğin değerli bilgiler için sağol, tabi diğer herkes de. Golf ler yeni motor seçenekleriyle oldukça makul hale geldiler ancak aynı arabaya tekrar binmek istemiyorum. Yanlış anlaşılmasın Golf güzel zevkli bir araba ancak bir tane daha aynısından alacak değiliz(içi çok önemli, oturduğumda baktığım sahne önemli olması lazım.). Mesela eski BMW lerin içi kokpit gibi olurdu ne güzel bir süre düğme olurdu. Aynı şekilde yeni A4 ün içi de güzel olmuş o bakımdan. Civic'in konsolu da resimlerden gözüktüğü kadarıyla sürücüyü çevreliyor gibi. Sanki uçağa biniyorsun süper olmuş yani:D . Biraz tutkulu olucak araba dediğin. Çağıracak seni sürekli, Golfü çok seviyorum her yerde sonuna kadar savunurum, ama bu sefer o kadar tutkulu olduğunu söyleyemicem. Binince güzel ama araba diyosun en nihayetinde dur biraz daha geziyim demiyorsun bir araç olmuş. Bana otomobil lazım=) S40lar çok şık çok güzel ama İstanbul'da oturuyorum. Sürekli trafik içinde delirmem çok muhtemel. Bir tanemi koymazsın otomatik 1.6 lara bu kadarmı eminsin müşterinin istemeyeceğinden anlamıyorum Volvocum. A4 1.6, 35.000 euro civarında. Zorlasam alabiliriz belki, fakat 1.6 bu arabayı taşıyabilir mi? Otohaber'in son sayısında o motor hakkında bi cümle bile söylememişler kınadım. Fransız kızlar güzel ama Fransız arablara pek ilgi duymuyorum nedense. Belki Peugeot'nun cc lerini düşünücem. Ama bizimkiler gösterişli araba istemiyorlar pek. Bizimkileri de kınıyorum. Bakalım. Şu durumda Honda Civic, Audi A3, Ford Focus ve Volvo C30 var aklımda. Bu hafta sonuna kadar düşünüp test sürüşlerine gitmek istiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Charsi Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Focusu kesinlikle önermiyorum virajlarda savruluyor C30 kesinlikle şık bi araba fakat biraz yeni Citroen c1'lere benziyor biraz büyüğü diyebilirz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Yuh Focus'a savruluyor dedi :) Sınıfının en iyi yol tutan aracıdır Focus. Bugün C30 gördüm yine inceledim gerçekten hoş araba ama bagajın içindeki 37 ekran televizyonu gördüm be kardeşim olmazki.. Bu arada benim arabanın torku 200 klima mlima vız geliyo :) Bazı ufak motorlu arabalarda, bu arabanın kliması elektrikli diye yutturuyorlar ama elektriği zaten krank milinden aldığını söylemiyorlar. Yani illaki tüketime ve performansa negatif etkisi oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 tek kapı c30 baya güzel, okadar çokda yok etrafta. Nası c1'e benzetilir anlamadım, c1 yani:D? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Charsi Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 ben arkası olarak c1 'e benzettim. @Vodan: Focus Savruluor 2007 bir focus kiraladık 160-170le girdiğimiz bütün virajlarda araba yellendi resmen. fakat aynı güzergahda civic'07 banamısın demedi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Selam, VW grup denilen şey; VW, Audi, Seat, Skoda olduğundan dolayı 1.6 motor almak cengaverlikten öte bir şey olur. Golf eski Golf değil. Nerede o GolfIII... Golf ruhunu VW öldürdü, üstüne izmarit bastı. VW grubunda 'ateşli' diyebileceğimiz araç sayısı oldukça düşük. Seat Leon olabilir diyeceğim ama dışındaki ateşli hava malesef içerde yok. Hatta iç tasarım kötü sıfatını bile hak ediyor neredeyse. Seat'larda düzgün bir iç tasarıma rastlayamadım ben. Toledo bile ne hale geldi. Skoda desen zaten aklı selim arabası imajını koruyor. SuperB kalite ve tasarım olarak patron aracı. Onun haricindekilerde ise kaliteli iç tasarım yine yok. VW sınıfına geldik. Jetta dediğin şey kıçına LED takılmış travesti gibi birşey. Ne Golf, ne de Passat. İki arada bir derede bir 'şey'. EOS bile abudik geliyor tasarım olarak. O ateşli imaj yok. Hep hedeflenen kitle aile çünkü. Golf ise hedef olarak artık bayanlara kilitlenmiş gibi. Audi ise fazla iddalı olmadan bir kıvılcım çıkarmaya çalışıyor. Yeni A4 ve mevcut A3 bunun örnekleri. En sportif çizgi A5 ile yakalanıyor. TT bence değerlendirme harici olmalı çünkü hedeflenen maddi çizginin üstünde bir fiyata sahip. A3 bana göre tasarım olarak hoş, iç tasarım sade ama en azından kalite seviyesi oldukça yüksek. 1.4TSI ile oldukça renkli hale gelecek fakat hala neden Golf'de bile 140HP'lik ve 170HP'lik modeller mevcutken 125HP ile sınırlandırılmış olacak anlayamadım. En azından 1.6 ve 1.6FSI yerine daha mantıklı ve vergi olarak da daha avantajlı bir modelin gelmesi hoş. Ama bana göre A3 için en güzel seçenek 1.8TFSI olacak. Modifikasyona da açık bilindik sade bir yapı söz konusu. Güzel ABT veya başka body-kit uygulamaları da yapılabilir ayrıca. VW grubunun bir diğer güzelliği ise DSG imkânı ;) Ben Focus'un iç kalitesinin herhangi bir Golf veya A3 ile kıyas kabul etmeyeceğini düşünüyorum. Nedense Ford -USA olsun, Almanya olsun- bana marka olarak sıcak ve çekici gelmiyor. C30 denen hilkat garibesi bana Notre Dame de Paris'i hatırlatıyor hep :P Ateşli tasarımdan çok uçarı bir çizgi gibi geliyor. Eğer fazla kilometre yapacaksan kesinlikle tavsiyem diesel olacaktır. hele ki 2.0TDI 170HP ve DSG şanzıman tadından yenmez bir seçenek olacaktır. A3 için bu kombinasyonun TR pazarındaki mevcudiyeti hakkında bir bilgim yok ama 'eşşek değillerdir ya' fikrine sahip olduğum için bir umut taşıyorum :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 C30'a, Eos'a bu lafları dedin ya, ne diim para :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2007 alternatif bir tercih sunayım dedim yokuş yukarı guc mu ıstıyorsun? corsa 1.3 diesel easytonic alet arkada ittiriyorlarmış gibi gidiyor =))) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar