Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 said: We're planning to shrink the min range on ranged attacks to reduce or eliminate the "dead zone". The only point to the dead zone was to ensure the min range on ranged weapons was enough such that ranged weapon attacks wouldn't be used while also being melee'd (at least by mobs... players have a bit of slush built in). 1 nisan sakasi gibi neyse sonunda hunterlar bu iskenceden kurtulucak gibi gozukuyor komik olan blizzard in hunterlari mahfeden bu olayi sanildigi gibi hunterlari dengelemk icin degilde moblar icin koymus olmasi burdan blizzard a @#%$#@%#$@#$@%^#$@^@#$%^#@%^ bagiriyorum gerizekalilar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nameless Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 hahaha blizzard anca uyanıyo yaptıklarının ne kadar yanlış olduğuna Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Ortalık karışır öyle birşey yaparlarsa. Eskiden azıcık koşmaları gerekiyordu, artık o da yok. Pvp yaparken de kestane kızartırlar vs vs. Bence hunter'ın melee etkisi arttırılabilir onun yerine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Hunterlara gelen pvp buffları bununla da bitmiyor Disarming Shot 6% of base Mana 35 yd range Instant cast 1 min cooldown Requires Ranged Weapon A long-range shot that disarms the target for 10 sec. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 melee ye bisey olucagi yok dead-zone anlamsizdi hunter_____I_____II_________ hunter ile I. nokta arasinda melee attacklar II den sonrasi ise ranged I ile II arasindaki mesafeye girip orda kalabilen bir rakip oturan ordegi avliyor direk baska hicbir classda boyle bir sacmalik yok balans desek balans da degil blizzard kendisi soyluyor iste balansla alakasi olmadigini hadi hunter in damage i super olsa anliycazda misal mageler insanin kicina girip pyro cakabiliyorken oyunun ranged uzmani olan class i yerinde duruyor oyle yani 5 yard da duran birine kilicla vurabiliyorsun ama 6 ya gecen birine okla yada silahla ates edemiyorsun sacmaligin daniskasi hunter_____I_________ soyle birsey olucak super olucak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Açıkca konuşmak gerekirse kendi hunterımla full pvp yapıyorum, şayet dead zone olayını kaldırırlarsa beni kimse tutamaz :p. Zaten hunterlar yeterince iyilerde(sürekli bgda yaşadığım olay bu farklı durumlar hakkında bilgim yok) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 disarm in gelicegini sanmiyorum gelsede weapon chain den haberi olmiyan tiplere koyar pvp de aimed shot a MS effecti ekliyebilirlermis ya bunu ya onu verirler bence BG ile arenanin alakasi yok BG ler cocuk oyuncagi kazanabilicegin seyelr cok kisitli ve BG lerde hunterlarin iyi olmasinin sebebi ranged class olmasi max range den saydir zaten gercek savas alanalrindada okcular en agir hasari verirler ama arena gibi kucuk bir kutunun icinde deadzone direk bitiriyor [ Mesaj 13 Ekim 2007, Cumartesi - 01:35 tarihinde, Viktor tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 pek katılmıyorum viktor, açıkçası iyi BM hunterlar gerçekten iyiler şu anda arenada Mana drain şaka gibi zaten scorpion pet, wyvern sting, resmen şaka Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Krmz Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 böyle saçmalık mı olur, hunter dediğinin dead zone'u olur , olmalıdır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 basta iyi olabilir ama hunterlarin yukarlarda kapisma sansi yok istatistiksel oalrak ispatlandi diger classlar guclendikce hunter -1 den baslaidgindan geride kaliyor mana drain derken ne anlamadim 15 saniyede 1500 mana cekmek cok super olsa gerek BM ise dispel le ucar direk talent vericegini sanmiyorum wyvern ise survival 31. talent i BM ile alakasi yok yani gorus bildirirken bari class la ilgili bilginiz olsun bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak boyle bisey oluyor heralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Scorpion petin poisonlar stackleniyor 5 adet, onu diyor heralde. Ayrıca o çok acıtan bi olay, poison kaldırana kadar mana falan kalmıyor. [ Mesaj 13 Ekim 2007, Cumartesi - 02:00 tarihinde, axedice tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Sizin autoshot magelerin critleyen pyro gibi vuruyor pvp gearlı playerlara. Kaldı mı yüksek ratinglerde pom pyro mage yahu? Kalmamış olmaları lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 lol oldu olacak dmg'yi ikiye katlasalarmış point blank shot diye. melee'de ranged silah kullanılabilirse gayet saçma olur dead zone kalksa bile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Wissy Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Pyro ne ya? LOL Ice Lance Ice Lance more skillz.. Mage PvP bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marveloth Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Değişen birşey yok. (Freeze Hunter) ________ (3 triple crit icelance atan frost mage) _______=> Melee Attackerlar. (Fear yemiş Hunter)_______I. _________II. _________III. (Dot dizmiş sifonlayan Lock) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Greeny Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Mok ettiler iyice oyunu balans sağlayacaz diye. Olan gene priestlere oluyor, al huntera karşı pillar fln kalmadı. Çok merak ediyorum oynayan kalacak mı priest şu aptal patchten sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 iyi oku sam melee de ranged kullanilmiycak melee ile ranged in arasidnaki adi ustunde olu alani kaldiricakalr sadece Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Dead zone oyunun güzel pvp mekaniklerinden biri ama malesef oyuncular arası lakabı huntard olan bir sınıfa konmuş, l2p zor zanaat. Sam doğru demiş, point blank shot eklemiş kadar olmuşlar. El atmışken ikinci bir scatter daha koysunlar da iyicene maymun olsun öbür classlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Kesin mi bu? Freeze hunter ne bu arada kaldı mı skillzmaster olmayan hunter? moving impair yok, ground yok, crowd control yok. Koşmak ta mı istemiyorsunuz pvp yaparken nedir yani? [ Mesaj 13 Ekim 2007, Cumartesi - 03:50 tarihinde, Xhunarion tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Greeny Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Hardcore hunter bir arkadaşım yalan olduğunu söyledi. 2 yıldır hatta konuşuluyor fln dedi. Yatar bence, güvenilir bi adamdır gerçekten hardcore hunter konusunda ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=2366566665&sid=1&pageNo=15 blizz yalan soyluyor yani lol hunter CC demeyin 10 saniyelik gayet durumsal target filan kullanmadan adami ustune getirerek yapilan ama cooldown u 30sn olan bir CC den ne hayir gelicek arenada en durumsal CC hunterlara ait su anda wing clip desek impair dan cok kicina giren adama atip uzaklasmak icin paladinler roguelar ve warriorlar ranged oalrak hemde cok guzel hunter in kacmasini engelliyor surekli kosarak arcane shot bide 0.5 saniye yeridne durabilirse auto shot ile anca damage yapacak tabi deadzone dan cikmassa scatter haric hunter in deadzonedan cikma sansi yok su anki oyunda warrior hamstring atiyor mis gibi wing clip bi boka yaramiyor rogue desek crippling var 1/1 oluyor gene durum pally ler ranged stun basiyor mis gibi shaman desek FROST SHOCk!!111 ee bu classlarla melee mi girisicek hunter scater/intimidate haric melee class dan kacmanin yolu yok ikiside ayni anda alinmiyor haliyle baska bir classda olmadigi icin zaten dezavantaj bu deadzone ha pvp ile aram yok fazla pve de resmen sinir ediyor target her yernden oynadiginda haydaa ileri geri warriorda embesildir oyle bir yerde tanklarki ranged a gecicem derken yan gurubu cekersin yapisin derler raid de yapisinca mal gibi kalirsin ha balans bu filan demek sacma olur blizzard biel bu saatte balans la alakasi olmadigini soyleyince Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Konuyla alakalı olsa da hunter taleplerini baz almayan, mavi mesajda denilene fitil olmamdan kaynaklanan satırlar sizi bekliyor: Kaç sene oldu oyun çıkalı şimdi mi akıllarına geldi? Madem bu yapılabiliniyordu niye hep dead zone ile oynadık? Blizzard'ın samimiyetle uzaktan yakından alakası yok. Arena bazında hunterlara olan talebi arttırmak için yapılacak birşey bu, dengeymiş falan rofl derler adama. Blizzard kılıcımın kabzasını yalasın. Ne dengeymiş bu anlamadım ben arkadaş, ip cambazı gibi. Sayelerinde denge anlaşının dönemsel değiştiği oyunlara aşina olduk. CC mevzusunda neden her ortamda her sınıf iki göz iki çeşme oluyor onu hiç anlayamıyorum. Neredeyse bütün CClerin 10 saniye veya daha kısa sürdüğü ortamda bunun tooltip fix sayılabilecek şekilde resmileştirilmesi nasıl böyle tepki aldı ben hayretle izledim. Sarfiyat zehiri cripplingden tut X trapine, Y spelline kadar hepsi CC ve efektif. Adamı bir şekilde kontrol ediyorsan CCdir arkadaş. İllaki Pre-pvp trinket polymorph gibi mi olması lazım? Valla ben ona CC diyemiyorum, elini klavyeden çektiğin duruma anca D/C denir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Arenaya denge getirecez diye oyunun dinamiklerini belliyecekler hadi hayırlısı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wispy Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 said: mana drain derken ne anlamadim 15 saniyede 1500 mana cekmek cok super olsa gerek BM ise dispel le ucar direk talent vericegini sanmiyorum BM dispelle nereye uçuyor Viper Sting Rank 4 270 Mana 8-35 yd range Instant cast 15 sec cooldown Requires Ranged Weapon Stings the target, draining 1368 mana over 8 sec. Only one Sting per Hunter can be active on any one target. Afedersiniz Viper sting yerine wyvern sting demişim. Ne kadar cahilmişim hunter konusunda işte kanıtı Ayrıca arenadaki hemen her hunterda scorpion pet var artık, pet i yolla, viper sting i bas sonra LoS mos hikaye, priestlerin mana burn i en azından cast time lu birşey, 15 saniyede neredeyse 2 kere yapabilirsin viper ı bu da 2.5k mana demek aşağı yukarı. [ Mesaj 13 Ekim 2007, Cumartesi - 11:20 tarihinde, Wispy tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeager Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Ne demek istediğini anlamadım ben Wispy, viper sting 8sn de 1368 mana drain ediyor ve tekrar kullanım için 15sn süresi var. 15sn de 2.5k mana drain diye birşey yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar