ad3m Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Starshard hak edilen bir buffsa lol diyorum sadece 0 mana cost 30 sn cd ve extra dot buna sadece lol denir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 şu weapon Expertise olayı bence çok iyi melee dps'e az biraz katkı sağlıcak bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Off, sonunda ya. Ne absürdtü hamstring. 10 sn olmuş, mis. Magelere birşey gelmemiş pvp bazında. Hala acayip dandik frost critlemezse. 15 sn hypothermia duration increase arena için çok feci bir nerf. Evocation için geç bile kalındı. Warlock'lara bebeler aglamasın diye yavaştan ayar veriyoruz, korkuyor blizzard aglarlar, başları agrır diye. mortal strike drain life'ı etkilemeyecek te neyi etkileyecek ama değil mi? <3 Rogueların throw iyi olmuş. zira ben deadlythrow gelirken 500ms'le casting'i kesebiliyordum. Haklarıdır. [ Mesaj 13 Ekim 2007, Cumartesi - 00:58 tarihinde, Xhunarion tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nameless Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 warriora gelenler güzel olmuş yav aslında; hem güzel ot'lık yapılacak hem de dps yapılacak bir build ortaya çıkabiliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 @Hellhound; belki de patchle beraber gelen pve'ye yönelik pek bir şey olmadığındandır yorumların pvpye yönelik olması? Ben de seni yanlışından döndürmeye çalışıyorum, queto ettiğin alanın sonrası çok farklı. PvP'de işe yarar ama combat treeyi pvp için tek alternatif olmaya itiyorlar diyor oradaki yazı biraz dikkat et yeter. Şimdi pve adına ne istiyorum özetle söyleyeyim, rogue'u raidde dps yapmak haricinde biraz da farklı işler yapmaya yönelten şeyler istiyorum. Rogue oynamak garrote atmak için hide olmak ya da bossun arkasına geçip 2-3 tuşa mob ölünceye kadar spam yapmak olmamalı. Ben bir combat sword olarak sürekli ss+snd+rupture (5dkde bir ar vs.) açıp spamdan başka bir şey yapamamaktan bayıyorum bazen. Ne bileyim moba debuff veren finishing movelar gelebilir, isterlerse bunun için expose armor + eviscratei de silsinler çünkü raidde hiç bir işe yaramıyorlar. PvP'de de artık pek tercih edilmiyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Raiderlar tarafından kullanılmayan abilityleri silelim mantığını bi kenara bıraktım, rogue zaten şu anda oyunun 1 numaralı dps sınıfı. Daha bide debuff mı koymak istiyosun? Ahahah çok whiner gördüm de ben artık sıkıldım, yeni bişeyler de yapabilelim diyen whiner ilk defa görüyorum. said: rogue'u raidde dps yapmak haricinde biraz da farklı işler yapmaya yönelten şeyler istiyorumSen druid aç oyna. Bi sürü iş yaparsın, hatta feral ol roguelike oyna. Ama dpsin o kadar fazla olmaz. Reroll senin ilacın heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Bende yeni pw:s den bi umutluydum bi umutluydum taki şu mesajı görene kadar... +Healing____Old Shield______New Shield_____Diffference said: ___0 ________ 1315 __________ 1265 _________ -50 _100 ________ 1335 __________ 1295 _________ -40 _200 ________ 1355 __________ 1325 _________ -30 _300 ________ 1375 __________ 1355 _________ -20 _400 ________ 1395 __________ 1385 _________ -10 _500 ________ 1415 __________ 1415 _________ 0 _600 ________ 1435 __________ 1445 _________ 10 _700 ________ 1455 __________ 1475 _________ 20 _800 ________ 1475 __________ 1505 _________ 30 _900 ________ 1495 __________ 1535 _________ 40 1000 ________ 1515 __________ 1565 _________ 50 1100 ________ 1535 __________ 1595 _________ 60 1200 ________ 1555 __________ 1625 _________ 70 1300 ________ 1575 __________ 1655 _________ 80 1400 ________ 1595 __________ 1685 _________ 90 1500 ________ 1615 __________ 1715 _________ 100 1600 ________ 1635 __________ 1745 _________ 110 1700 ________ 1655 __________ 1775 _________ 120 1800 ________ 1675 __________ 1805 _________ 130 1900 ________ 1695 __________ 1835 _________ 140 2000 ________ 1715 __________ 1865 _________ 150 Testis geçiliyor bu classla resmen arkadaş! Her patch öncesi çok güzel fixler geliyor vs vs doldurmalar sonrada ne idüğü belirsiz şeyler... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2007 said: Client spell cast requests are now sent to the server even if your player is already casting another spell. This eliminates the need for /stopcasting in macros to compensate for latency. herşeyden önce buna sevindim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 said: Şimdi pve adına ne istiyorum özetle söyleyeyim, rogue'u raidde dps yapmak haricinde biraz da farklı işler yapmaya yönelten şeyler istiyorum. Rogue oynamak garrote atmak için hide olmak ya da bossun arkasına geçip 2-3 tuşa mob ölünceye kadar spam yapmak olmamalı. Ben bir combat sword olarak sürekli ss+snd+rupture (5dkde bir ar vs.) açıp spamdan başka bir şey yapamamaktan bayıyorum bazen. Ne bileyim moba debuff veren finishing movelar gelebilir, isterlerse bunun için expose armor + eviscratei de silsinler çünkü raidde hiç bir işe yaramıyorlar. PvP'de de artık pek tercih edilmiyorlar. Zaten oyunda butun raiding belirli spell ve ability rotationlari spamlemekten ileri gitmiyor, her class icin bu boyle, ki rogue butun dps classlari icinde herhalde en cok hareket etmesi gereken ordan oraya kosan class diyebiliriz (diger meleelere de haksizlik etmeyelim tabii burda). Eger mesela bir arcane mage, sen melee range'de kicini yirtmaktayken arkada cok egleniyor experimental takilip, hop hop heyecanlaniyor zannediyorsan yaniliyorsun. Herkese su dagitmak da o kadar eglenceli bir aksiyon degil. Yada belirli curseleri mob uzerinde tutmak, ekranin kosesinde spell duration timer'i izlemekten ileri gitmiyor pek. Yani debuff bir finisher gelse de, oyun stili ve senin oynamaktan aldigin zevkte degisen bir sey olmayacak. CP-cycle'da rupture'i cikarip o finisher'i koymak yerine (ki Feral tanklara expose armor kullaniyoruz biz, ayni mantik), oyle "aman aman ne kadar guzel debuff basiyorum cehresi degisti oyunun" durumu olmaz. Mesela Sam gelsin anlatsin ne kadar cok seviyor buff-bot olmayi. Diyelimki rogue'un durumu icler acisi, ama bir buff/debuff finisherimiz var, sirf onu bassin diye raid'e bir tane rogue aliniyor... Guzel olur mu? Benim gorevim belli, o gorevde iyi oldugum surece farkli aksiyonlara gerek yok. Ha "ben yine de yanimdakileri biraz daha bufflayayim ne olursa olsun bu benim hosuma gidiyor" diyorsan bile (ki toptan yanlis classtasin o zaman bence) cok rahat soyleyebilirim ki o hissin "novelty" kisa zamanda soner, rutine baglar. Rogue'un raide verdigi sey ortada sustained single target dps gibi gayet temel bir gorev oldugundan da yeri saglam. Ha baska classlar da iyi dps saglayabilir, rogue'a yaklasabilir, zaman zaman class limitlerini cok iyi bilen, spell rotationlari yalamis yutmus kalite oyuncunun biri cikar 2-3 rogue'u gecer, o da buyuk bir sorun degil. Oyunun basindan beri belli donemlerde belirli classlar rogue kapasitesinde (hatta ustunde) dps saglayip, ustune zilyon tane buff/debuff sahibi olarak raidlere geldiler, roguelar yine de hep yer buldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Popeye Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 said: zatn dual wiedld giden bir warrior 26 arms, 35 fury veya 27 arms 34 fury gidiyodu armoryden baktigim cogu dw fury 17 44 gidiyordu nereden cikardin bunu anlamadim ( ki bu soylediklerim illidan farmlayan tiplerin guildi ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 nihilumdaki warrior guide 17/44. ben de baktim pve dps warriorlarin cogu fury gidiyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Zaten belli bir gear'a ulaştıktan sonra Axe Spec'in critiğine ihtiyacın olmuyor.Mace spec desen PVE de pek iş yapmaz.Geriye bir tek sword kalıyor o da gear ile birlikte scale eden improved berserker stance ve 250 AP veren Rampage ile baş ölçüşemez.Ayrıca deep fury gittiğinde extra off-hand damage ve %3 hit gibi talentlara extradan vercek point verebiliyorsun.Sonuçta 17/44 çok daha iyi iş yapıyor bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 17 44 tek pve dps spec i dir cüceyi dinlemeyin. ayrıca rampage kötü diyorsun cüce de sadece 1 talent ve 280 civarı ap .ona ulaşırken gereksiz talent da vermiyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zlorwf Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Rampage şu anki scale olmayan haliyle vasatın altında bir talent. Apnin %2-3 ünü eklese ve de critlerden proclasa oldukca güzel olabilir tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Vasat?Abartıyorsun zlowrf.Ayrıca 17/44 bence şuan en uygun spec fakat 17/44 dışındaki specleri de hiç şans vermeden sildirip atmamak lazım.Yalnız şuan ki patch notelar ile 2.3'den sonra 21/40 gibi bir spec ortaya çıkabilir bence. Fakat ben hala rampage'in çok yararlı bir ability olduğuna inanıyorum.Şimdi çoğu kişi scale etmiyor diyor fakat bence bir nevi scale eden bir ability.İlk önce yararlarına bakalım.Improved Berserker Stance ile yaklaşık 280 AP = 20 DPS artısı var.Ayrıca direk AP verdiği için temel hasar özelliği olan bloodthirst ile çok güzel scale oluyor. Asıl soru eğer bu patch noteları aynen gelirse 21/40 rakip bir talent olabilir mi.Bunun için biraz theorycraft yapmak lazım.Ortalama 10dk bir boss encounter da 3 kere DW açcağını düşünürsek 90sn extra %20 damage yapcaksın demektir.Fakat 90sn extra %20 damage için 10dk boyunca 280 AP az savaşcaksın.Ayrıca 17/44'e göre 4 talent eksiğin olcak.Büyük ihtimalle bu 4 talent Dual-Wield Spezilation'dan gitcek o yüzden off-hand'in yaklaşık %10 daha az vurcak. Sonuçta 10dk encounter da %10 az off-hand damage, 280 AP kaybedik 90sn %20 extra damage alıyorsun.Şimdi asıl sorun paticikte güzel, iyi bir arkadaş bunun hesaplaması standart bir tank and spank encounter'a göre bizim için yapabilir mi :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mulgear6 Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 off hand silahına baglı olan bişey... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 white dmg 40%, heroic 20%, bloodthirst 15%, execute 15% desek. MH ve OH dpsleri aynı olsa, wf proc da 20%. dw spece 1 talent vermek yaklaşık 6% dps kaybı yaratır. üstüne rampage da eklersek DW almak pek mantıklı gözükmüyo. 17/44 devam. benim en çok kafama takılan rogue ve warriorların dw specleri arasındaki fark. zaten roguelar fark atıyorlar bütün dps classlara, warriorların 25% alması biraz saçma dw specten :/ [ Mesaj 13 Ekim 2007, Cumartesi - 21:50 tarihinde, Phlox tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2007 worldofraids de gördüm mage'in yeni büyüsü ortaya sofra acıyor sıra geçisi yaparız artık :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Ekim 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2007 hunterlerin TSA 3 senedir 120 AP verio , düzeltmiolar sizin 250 AP lik rampage i düzeltmek? haha güldürmeyin :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Ekim 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2007 bkz. aura vs self buff TSA =120x5 = 600AP rampage = 250 AP rampage group buff olsun daha ne isterim [ Mesaj 14 Ekim 2007, Pazar - 14:43 tarihinde, Phlox tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 Rogue - Aggression buff: Rogue Combat talent Aggression now applies its 2/4/6% bonus to Backstab. This is in addition to the previous effects of 2/4/6% increased damage on Sinister Strike and Eviscerate. - Hemorrhage debuffed increased from 10 to 36. Now lasts 10 charges or 15 seconds. Güzel bufflar gz rogues! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 su teleport olma olayı roglardaki stealth dısındada yapılıcakmıs vallaha o cok pis ezer ama biraz uzun cd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 shadow step sthealt dışında atılırsa sacma sappan bişi olur cılgın atar pvpde roguelar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 songoku gayet net yapmış matematiği, ama sonucu bulmadan önce, bide encunterlarda surekli dps yapamadığımızı aralarda fırsatını bulduğumuz kısımlarda ise dw acık daha gözel adam dövdüğümüzüde düşünsün Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2007 orası da var ama, yeni değişiklikler farkı iyice kapattı. weapon mastery -2% dodge veriyo, imp zerker stance de talent başına berserker stancede aldığımız dmgı azaltıyo, 5/5 yapınca fazladan dmg almıyoruz hiç. confirmed değil bu sonuncusu ama PTR son halinde böyle Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar