managerx Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Sporregar da (ya da her nasıl yazılıyorsa) wlock olarak oynuyorum tanıyanlar bilir eski swg cilerden aceh, tabi ulubatli yi da bu oyuna warrior olarak transfer ettik. orada iyi tankdı burada da öyle olsun diye.ancak pek verimli gitmiyor işler normal instancelarda da agroyu hemen kaybediyor hızlı generate edemiyor full protection tabi arkadaş. sunderlar bittikten sonra genarate yavaslıyo. Şimdi bunun için hızlı uygulanabilecek tavsiyeler nelerdir. -Tek mob-boss tanklanırken hangi skiller hangi sırayla kullanılır -en hızlı agro nasıl genrate edilir.devamı nasıl sağlanır -Birden çok mobda nasıl tanklanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Tanklık bilgim az ama agro sorunu sadece tanktan kaynaklanmıyor olabilir. DPSde biraz yavaş ilerlesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Sunder spam ftw Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aKuMa Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 bende tank olarak oynamadım ama aggro kaybetmesinin bir suru nedeni olabilir. 1) Elinde iyi bir silah yoktur. Karazhan yapıyorsanız kings defender en iyi tank silahı yapmıyorsanızda heroic mechanar son boss dan dusen silahı kullanabilir. 2) sadece sunder spam ise yaramaz. shield bash cd si geldikce kullansın cok yararlı oluyor. 3) birde moblar pullanınca hurra skull dps diye abanmayın :) bekleyin 1 2 vursun 4) birden cok target icin thunder clap , demo shot gibi skilleri kullanıp 1 tane sunder la healer a gitmesini engeller sanırım. Tek target dısında dps i soylemiyorum bile yapmıyorsunuzdur heralde yanlıslarım olabilir yuklenmeyin. 58 warriorla anca bu kadar :) [ Mesaj 10 Eylül 2007, Pazartesi - 10:53 tarihinde, aKuMa tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 ben tbc sonra 4-5 kez yadım herhalde foruma tnak ıcın basıt öneriler diye, nereye kayboluyo aradım bulamadım şimdi bende neyse, acıkcası single target'a siz aşırı abanmadığınız sürece autoattack shield slam revenge atsa bile yeterli olmalı. skilller büyükten kücüğe shield slam>revenge>(5 sunder uzerıne) devastate>shield bash>sunder armor> (sıfır sunder uzerıne) devastate>heoric strike>thunder clap şeklinde aggro üretir, aslıdn tek hedefe cd leri doldukca butuns skilleri abansa yeter hanı. 5 sunderda sonra sunder değil devastate atmaya baslıycak, mob büyü yaparken spell reflection acıcak orda güzel dmg yapıp aggrosunu arttırıcak, ne biliyim böle işte. birden cok adam varsa sırayla bi ona bi buna cakıcak sunderları bashleri, aggrodan 3. kendisine heal gelmeden taunt atıcak ordan 3 sn kazanıp 2sunder da on acakıcak falan filan ne bilyim zamanla olur gerisi. demoshout kullansın initial aggro almak için. baska baska imp heroic strike talentını edinsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Revenge her aktif olduğunda, boş kalınca Heroic Strike, Shield Slam, Sunder x 5 (Devastate) mutlaka, Demo Roar, rinse & repeat Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mrdefender1 Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 birde gruptakiler threatmeter gibi bir addon kullanirsa cok daha iyi olur . warrior a cok yardimci olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
maxrep Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 aman mob hemen ölsğn diye hemen damage verilirse tankın başı döner. sunder 1-2, revenge. shield slam. sunder 3-4. heroic strike, sunder 5 devastate. shield slam revenge devastate diye gider (arada thunderclap) nasıl? [ Mesaj 10 Eylül 2007, Pazartesi - 12:38 tarihinde, maxrep tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 En iyi yüksek threat cycle şuan şöyle olması lazım sanırım : Shield Slam-Revenge-Sunder-Sunder(Devastiate yada 300)-Shield Slam.1.5 saniyelik Global cooldown ile bu cycle en iyisiydi sanırım.Ama tam emin değilim. Bence combat a daima Shield Slam ile başla.Ardın bascaksan 5 sunder basarsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Revenge en başarılı olan bildiğim ama tabi Revenge sık kullanabilmen için, Parry - Dodge - Block seviyelerini yükseltmen lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Aslında bir sıralama yapmak saçma durumdan duruma göre değişir işler. Örneğin atak verdiğin gibi dalan bir gruba tanklık yapıyorsan her yeterli rage barındırdığında ilk hamlen SS sonrasında sunder (spam değil 2x falan) aktifse revenge değilse sb / revenge sonra sunder 5 le sb ss ve revenge cd lerini göz önünde bulundurarak devestate / heroic spamle En sağlam aggroyu revenge yapıyor bu yüzden aktif iken kesinlikle başka bir ability kullanma... Eğer hafif lagla oynuyorsan cc bozarken taunt kullan bu sana yeterli aggro üretecek zamanı kazandırır lag yoksa kesinlikle taunt kullanma aggroyu kaçırmadan.Yeterli rage varsa ss yoksa sunder ile boz cc mobu (hiç rage yoksa bloodragede cd de ise taunt kullan çünkü genelde white hit ile mob sende durmuyor). Multi aggro için çok güzel bir macro var mouseın üzerinde olduğu moba sunder atıyor böylece targetlama derdinden kurtulup zaman kazanıyorsun.Patch ile Thunder clap aggrosuda yükseltildiği için açılışı Tc/demo ile yap main targetında biraz aggro oluşturduktan sonra bahsi geçen makroyu spamleyerek mouseunu diğer moblarda gezdir cd doldukça TC spamle.(main target için ilk verdiğim örnekten yararlanabilirsin) Boss tankingde single aggro control sınıfına girdiği için tekrar etmeye gerek yok dikkat edilecek husus ise SB kaçırmamak çünkü boss tarafından yenecek bir crit yada crush dmg sizi hüsrana uğratabilir (Warrioru main tank yapan olayda budur zaten) :P Ve hiç bir zaman boss üzerinden TC (Bu arada armsdan imp tc gidersen çok daha verimli olur) ve Demo efecti kalkmıyacak unutma... TC : Thunder clap SS : Shield slam SB : Shield block Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dynun Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 ad3m iyi yazmış. hatta ben sadece revenge/sunder yapıyodum o bile yetiyordu zamanında Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Ad3m geyet guzel yazmıs,bide bizim MT nin kullandıgı bi macro vardı arayarak bulunur sanırım,target e hit etmeden Sunder vurabiliyorsun bu sayede CC si zamansız bozulan mob tank a gidiyor CController yerine Ve dendigi gibi olay DPS in kendini ayarlaması, mesela mage olarak kafadan fireball spamle girersen raid wipe dan baska bişi olmaz, once 2 arcane blast sonra scorch *5 stack etc etc. her Dps class ın kendi yapısına uygun thread gen. le oynaması lazım, ilk SS miss lerse Aggro uzerinizde olmamalı :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 ya eger kullanmiyorsaniz ktm kesinlikle zorunlu olmali oteki turlu tankin isini zorlastiriyosunuz sadece Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Valla 4 mob a kadar tutuyorum üzerimde 5 tanede zorlar.Açılışı thunder clap ve demo arkadaşların dediği gibi.Sonra skull olana 1 revenge yada 2 sunder.Diğer moblarda bu arada bana abandığı için bayağı rage oluyor.Shield Block her zaman açık olmalı.Diğer moblara 1 er sunder yada revenge attıyorum.Healer Agrro yu kapmasın diye.Ondan sonraki durumlar belli skulla revenge sunderi 5liyorum.Shield slam cd bittikce revenge rage varsa heroic spamlıyorum. Arkadaşınız için grupta warlock varsa söyleyin KTM fln kursun agrrosunu kontrol ettsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 bide boss fightlarda durmadan heroic spamlamayi unutmasin heroic on the next attack oldugundan bi yandan devastate spamlarken bi yandan heroic spamlayabiliyosunuz eger rage gain eskisi akadar uberse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Learn well, use well, play well Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 bu arada kesinlikle KTM degil OMEN kullanın, Coklu target in Thread lerini ayrı ayrı tutabiliyor,(tamamen aynı isimlere sahip moblar degilseler), orn : Maggy fight 5 add kesip Boss a donerseniz, KTM size butun Addlerin aggrosunu da uzerine koyarak saymaya baslayacak,ama OMEN sadece target ettiginiz (maggy) nin thread ini kullanacak (addler dahil olmayacak) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Threat oranları için spoilera bakınız lütfen. [spo] Innate Threat Many Warrior abilities are built around the concept of Innate, or hidden, Threat values. What this means is that abilities which neither deal Damage or Healing produces Threat on the targeted creature when used. Innate Threat never replaces Threat produced from damage; in many cases, such as with Shield Slam, Devastate, Heroic Strike and Revenge, the Damage portion of the ability produces Threat in addition to the innate value. The following chart gives detailed Innate Threat values for abilities at Level 70: Shield Slam _________________________ 307 Revenge _____________________________ 200 Devastate ___________________________ 101 Sunder Armor ________________________ 301 Heroic Strike _______________________ 196 Cleave ______________________________ 130 (Split) Mocking Blow ________________________ 290 Demoralizing Shout __________________ 56 (Split) Battleshout _________________________ 69 (Split) Commanding Shout ____________________ 68 (Split) Disarm_______________________________ 104 Hamstring ___________________________ 181 Whirlwind ____________________ 100% Damage (Unaffected by Stance Multiplier) Execute ______________________ 100% Damage (Unaffected by Stance Multiplier) Thunderclap __________________ 175% Damage Spell Reflect ________________ 100% Damage Piercing Howl and Concussion Blow do not generate Threat. Sunder Armor continues to generate the same threat even after five applications. For more information (and where I gathered this information), please visit Lavina's guide at WoW-Europe: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=94319875&sid=1 [/spo] Shield Slam -> revenge Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zergling Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 revenge açık oldugu surece revenge hem revenge hem shield slam açık oldugunda once revenge sonra shield slam... revenge ve shield slam kaçırmadan 5 sunder yapacan sonraki combolar revenge - shield slam - heroic strike - revenge - shield slam - heroic strikke - devestate aynı şekilde dewam et cd kaçırmadan 2000 TPS'ye kadar yolun war agroo alamazlar cD kaçırmazsan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 2000 TPS? Tier 10 mu kullanmaya başladı warriorlar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 %4 hit rating ile 1200 felan gördüm 2k ne ya? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 600 block value %3 hit ile ben kendim maksimum 1.5 gördüm oda SSC de mob da hem sunder hem de spell reflect ettiğim %25 less armor debuff vardı ve güzel critler geliyordu. 2k TPS yapılsa zaten overagro diye bir sorun olmazdı WOW dünyasında uzun bir süre boyunca. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Ohannes ability threat değerleri neredeyse tamamen değişmiş =) TBC öncesi tanklarındandım ona göre yazmıştım =~| said: Sunder Armor continues to generate the same threat even after five applications. Böyle bir şey yapıldıysa devastate mantığı nedir ki bu guide pek sağlıklı olmayabilir... [ Mesaj 10 Eylül 2007, Pazartesi - 21:29 tarihinde, ad3m tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Devastiate ile 200 den fazla vurmaya başlıyorsan Sunder'dan daha fazla threat yaratmaya başlıyor.200'ü geçmek çok sorun değil fakat çok yüksek rakamlara çıkamıyorsun çünkü silahın %50'si kadar vurduğundan gelişimi yavaş.Bir iki baktığım theory-craftlarda sunder ile devastiate arasında TPS olarak çok derin bir uçurum olmuyordu.Tam rakamı hatırlayamıyorum ama sanırım 10 filandı.Neyse Devastiate'in asıl avantajı hem raid DPS'ine yardım etmesi hemde Tier5-6 silahlarla ile yapıldığında daha çok threat yaratması.Ayrıca critleyebilmesi de bir artı.Fakat bir tank için kesinlikle olması gereken bir özellik değil.Shield Slam warriorların asıl threat özelliği.Ben 2 parça t6 bonus ile 1.8k critlediğimi hatırlıyorum shield slam ile ki bu benim prot build'dı, deathwish veya enrage yoktu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar