Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

tanking help


managerx

Öne çıkan mesajlar

Sporregar da (ya da her nasıl yazılıyorsa) wlock olarak oynuyorum tanıyanlar bilir eski swg cilerden aceh, tabi ulubatli yi da bu oyuna warrior olarak transfer ettik. orada iyi tankdı burada da öyle olsun diye.ancak pek verimli gitmiyor işler normal instancelarda da agroyu hemen kaybediyor hızlı generate edemiyor full protection tabi arkadaş. sunderlar bittikten sonra genarate yavaslıyo. Şimdi bunun için hızlı uygulanabilecek tavsiyeler nelerdir.

-Tek mob-boss tanklanırken hangi skiller hangi sırayla kullanılır
-en hızlı agro nasıl genrate edilir.devamı nasıl sağlanır
-Birden çok mobda nasıl tanklanır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bende tank olarak oynamadım ama aggro kaybetmesinin bir suru nedeni olabilir.
1) Elinde iyi bir silah yoktur. Karazhan yapıyorsanız kings defender en iyi tank silahı yapmıyorsanızda heroic mechanar son boss dan dusen silahı kullanabilir.
2) sadece sunder spam ise yaramaz. shield bash cd si geldikce kullansın cok yararlı oluyor.
3) birde moblar pullanınca hurra skull dps diye abanmayın :) bekleyin 1 2 vursun
4) birden cok target icin thunder clap , demo shot gibi skilleri kullanıp 1 tane sunder la healer a gitmesini engeller sanırım.
Tek target dısında dps i soylemiyorum bile yapmıyorsunuzdur heralde

yanlıslarım olabilir yuklenmeyin. 58 warriorla anca bu kadar :)

[ Mesaj 10 Eylül 2007, Pazartesi - 10:53 tarihinde, aKuMa tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben tbc sonra 4-5 kez yadım herhalde foruma tnak ıcın basıt öneriler diye, nereye kayboluyo aradım bulamadım şimdi bende

neyse, acıkcası single target'a siz aşırı abanmadığınız sürece autoattack shield slam revenge atsa bile yeterli olmalı.

skilller büyükten kücüğe

shield slam>revenge>(5 sunder uzerıne) devastate>shield bash>sunder armor> (sıfır sunder uzerıne) devastate>heoric strike>thunder clap

şeklinde aggro üretir, aslıdn tek hedefe cd leri doldukca butuns skilleri abansa yeter hanı.

5 sunderda sonra sunder değil devastate atmaya baslıycak, mob büyü yaparken spell reflection acıcak orda güzel dmg yapıp aggrosunu arttırıcak, ne biliyim böle işte.

birden cok adam varsa sırayla bi ona bi buna cakıcak sunderları bashleri, aggrodan 3. kendisine heal gelmeden taunt atıcak ordan 3 sn kazanıp 2sunder da on acakıcak falan filan ne bilyim zamanla olur gerisi.

demoshout kullansın initial aggro almak için. baska baska imp heroic strike talentını edinsin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aman mob hemen ölsğn diye hemen damage verilirse tankın başı döner.

sunder 1-2, revenge. shield slam. sunder 3-4. heroic strike, sunder 5
devastate.
shield slam
revenge
devastate diye gider
(arada thunderclap)

nasıl?

[ Mesaj 10 Eylül 2007, Pazartesi - 12:38 tarihinde, maxrep tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aslında bir sıralama yapmak saçma durumdan duruma göre değişir işler.
Örneğin atak verdiğin gibi dalan bir gruba tanklık yapıyorsan her yeterli rage barındırdığında ilk hamlen SS sonrasında sunder (spam değil 2x falan) aktifse revenge değilse sb / revenge sonra sunder 5 le sb ss ve revenge cd lerini göz önünde bulundurarak devestate / heroic spamle
En sağlam aggroyu revenge yapıyor bu yüzden aktif iken kesinlikle başka bir ability kullanma...
Eğer hafif lagla oynuyorsan cc bozarken taunt kullan bu sana yeterli aggro üretecek zamanı kazandırır lag yoksa kesinlikle taunt kullanma aggroyu kaçırmadan.Yeterli rage varsa ss yoksa sunder ile boz cc mobu (hiç rage yoksa bloodragede cd de ise taunt kullan çünkü genelde white hit ile mob sende durmuyor).
Multi aggro için çok güzel bir macro var mouseın üzerinde olduğu moba sunder atıyor böylece targetlama derdinden kurtulup zaman kazanıyorsun.Patch ile Thunder clap aggrosuda yükseltildiği için açılışı Tc/demo ile yap main targetında biraz aggro oluşturduktan sonra bahsi geçen makroyu spamleyerek mouseunu diğer moblarda gezdir cd doldukça TC spamle.(main target için ilk verdiğim örnekten yararlanabilirsin)
Boss tankingde single aggro control sınıfına girdiği için tekrar etmeye gerek yok dikkat edilecek husus ise SB kaçırmamak çünkü boss tarafından yenecek bir crit yada crush dmg sizi hüsrana uğratabilir (Warrioru main tank yapan olayda budur zaten) :P Ve hiç bir zaman boss üzerinden TC (Bu arada armsdan imp tc gidersen çok daha verimli olur) ve Demo efecti kalkmıyacak unutma...


TC : Thunder clap
SS : Shield slam
SB : Shield block
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ad3m geyet guzel yazmıs,bide bizim MT nin kullandıgı bi macro vardı arayarak bulunur sanırım,target e hit etmeden Sunder vurabiliyorsun bu sayede CC si zamansız bozulan mob tank a gidiyor CController yerine

Ve dendigi gibi olay DPS in kendini ayarlaması,

mesela mage olarak kafadan fireball spamle girersen raid wipe dan baska bişi olmaz, once 2 arcane blast sonra scorch *5 stack etc etc. her Dps class ın kendi yapısına uygun thread gen. le oynaması lazım, ilk SS miss lerse Aggro uzerinizde olmamalı :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla 4 mob a kadar tutuyorum üzerimde 5 tanede zorlar.Açılışı thunder clap ve demo arkadaşların dediği gibi.Sonra skull olana 1 revenge yada 2 sunder.Diğer moblarda bu arada bana abandığı için bayağı rage oluyor.Shield Block her zaman açık olmalı.Diğer moblara 1 er sunder yada revenge attıyorum.Healer Agrro yu kapmasın diye.Ondan sonraki durumlar belli skulla revenge sunderi 5liyorum.Shield slam cd bittikce revenge rage varsa heroic spamlıyorum.

Arkadaşınız için grupta warlock varsa söyleyin KTM fln kursun agrrosunu kontrol ettsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada kesinlikle KTM degil OMEN kullanın,

Coklu target in Thread lerini ayrı ayrı tutabiliyor,(tamamen aynı isimlere sahip moblar degilseler),

orn : Maggy fight 5 add kesip Boss a donerseniz,

KTM size butun Addlerin aggrosunu da uzerine koyarak saymaya baslayacak,ama OMEN sadece target ettiginiz (maggy) nin thread ini kullanacak (addler dahil olmayacak)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Threat oranları için spoilera bakınız lütfen.

[spo]

Innate Threat
Many Warrior abilities are built around the concept of Innate, or hidden, Threat values. What this means is that abilities which neither deal Damage or Healing produces Threat on the targeted creature when used. Innate Threat never replaces Threat produced from damage; in many cases, such as with Shield Slam, Devastate, Heroic Strike and Revenge, the Damage portion of the ability produces Threat in addition to the innate value.

The following chart gives detailed Innate Threat values for abilities at Level 70:

Shield Slam _________________________ 307

Revenge _____________________________ 200

Devastate ___________________________ 101

Sunder Armor ________________________ 301

Heroic Strike _______________________ 196

Cleave ______________________________ 130 (Split)

Mocking Blow ________________________ 290

Demoralizing Shout __________________ 56 (Split)

Battleshout _________________________ 69 (Split)

Commanding Shout ____________________ 68 (Split)

Disarm_______________________________ 104

Hamstring ___________________________ 181

Whirlwind ____________________ 100% Damage (Unaffected by Stance Multiplier)

Execute ______________________ 100% Damage (Unaffected by Stance Multiplier)

Thunderclap __________________ 175% Damage

Spell Reflect ________________ 100% Damage


Piercing Howl and Concussion Blow do not generate Threat.
Sunder Armor continues to generate the same threat even after five applications.


For more information (and where I gathered this information), please visit Lavina's guide at WoW-Europe:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=94319875&sid=1

[/spo]

Shield Slam -> revenge
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

revenge açık oldugu surece revenge
hem revenge hem shield slam açık oldugunda once revenge sonra shield slam...

revenge ve shield slam kaçırmadan 5 sunder yapacan

sonraki combolar

revenge - shield slam - heroic strike - revenge - shield slam - heroic strikke - devestate

aynı şekilde dewam et cd kaçırmadan 2000 TPS'ye kadar yolun war agroo alamazlar cD kaçırmazsan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ohannes ability threat değerleri neredeyse tamamen değişmiş =)
TBC öncesi tanklarındandım ona göre yazmıştım =~|

said:
Sunder Armor continues to generate the same threat even after five applications.


Böyle bir şey yapıldıysa devastate mantığı nedir ki bu guide pek sağlıklı olmayabilir...

[ Mesaj 10 Eylül 2007, Pazartesi - 21:29 tarihinde, ad3m tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Devastiate ile 200 den fazla vurmaya başlıyorsan Sunder'dan daha fazla threat yaratmaya başlıyor.200'ü geçmek çok sorun değil fakat çok yüksek rakamlara çıkamıyorsun çünkü silahın %50'si kadar vurduğundan gelişimi yavaş.Bir iki baktığım theory-craftlarda sunder ile devastiate arasında TPS olarak çok derin bir uçurum olmuyordu.Tam rakamı hatırlayamıyorum ama sanırım 10 filandı.Neyse Devastiate'in asıl avantajı hem raid DPS'ine yardım etmesi hemde Tier5-6 silahlarla ile yapıldığında daha çok threat yaratması.Ayrıca critleyebilmesi de bir artı.Fakat bir tank için kesinlikle olması gereken bir özellik değil.Shield Slam warriorların asıl threat özelliği.Ben 2 parça t6 bonus ile 1.8k critlediğimi hatırlıyorum shield slam ile ki bu benim prot build'dı, deathwish veya enrage yoktu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...