robinson Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 ya şöyle .regs gibi bir komut eklense de "razor harici" regimizi bandajımızı görsek
Mirage Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Razor varken ne gerek var ki? Düzeltilmesi gereken bir çok şey varken, kolay bir şey olsa da, uğraşmak gereksiz böyle bir şeyle. Razor gösteriyor sonuçta.
Coldwind Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 i must consider my sins diyerek fame ve karmamızı da görmemiz mümkün mü? bir de mc düşmesi için 40 saat fazla değil mi?
Phlox Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 değil bence, hatta 1 hafta falan olsun eheh, bi de ilshenarda pvp kapatılsın hatta.
Mirage Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 5 Eylül 17:00 Human -> Elf heritage quest'i artık çalışıyor. - Strongroot adlı NPC Trammel'da kalmış. Onun spawn'ını Felucca'ya da ekledim. - Huntsman npc'sinin istediği timber wolf spawn'ı çok azmış. 3 spawn ekledim. - Tüm boon'ları aldıktan sonra üstünüzdeki tüm item'ları boşalttıktan sonra bile kabul etmiyordu. Artık ediyor. Backpack'inizi de boşaltmanız gerekiyor.
Azure_Knight Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 -Palace of Paroxysmus -Twisted Weald ----------------->burası açık biliyoruz :) -Blighted Grove -Bedlam -Prism of Light -The Citadel -Painted Caves -Labyrinth -Sanctuary şimdi bu yeni mekanlardan hangileri açık ve içi dolu acaba?
robinson Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Blighted Groove da açık bizzat gitim ve feci karambol biyer :)
xaty Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 -Palace of Paroxysmus => Bakmadım -Twisted Weald => Açık -Blighted Grove => Açık -Bedlam => Açık -Prism of Light => Açık ama boş -The Citadel => Giremedim -Painted Caves => ML açılmadan önce açık ve doluydu ama şuan bilmiyorum. -Labyrinth => Bakmadım -Sanctuary => Açık ve boş (Quest Giverlar var ama yaratıklar yok)
Mirage Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 5 Eylül 20:15 - Orc Captain'lardan düşmesi gereken item'lar düşmüyordu. Düzeltildi. - Mini champ'lerin minor artifact düşürme şansları yükseltildi. %100 damage verdiyseniz şans luck'a bağlı olarak %15-20 arasında değişiyor. Verdiğiniz damage düşükse, düşme şansı da düşük. Ama herkese aynı anda düşme şansı da var.
Mirage Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Yomotsu madenlerindeki champ bölgesindeki yomotsu spawn'ları kaldırıldı.
Sailor Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 birisi ben yokken çalışmış baksanıza :) eline sağlık miragecim.
Netcafe Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 abi nerde hirsizlik yapicaz biz o zaman ya :P
Apache Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 mini champlerin daha cogaltılması lzm %50 civarına cunku paragonlar daha cazip
Azure_Knight Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2007 katılıyorum mini champları daha cazip yaparsak daha işlek olurlar hırsızlık yapamamaktan şikayet edenlerede ekmek çıkar oralarda :) mosan ve rock lee bizi iyi söğüşlemişti zamanında mini champta :) kendi adıma paragon kesmek dururken mini champ kasmam yani bir de minor arti konusunda bu anicent sos olayına da bi el atarsanız ii olacak yoksa sadece levithan dan düşen artileri hiç göremicez
Mirage Mesaj tarihi: Eylül 6, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2007 6 Eylül - 13:40 - Spellweaving scroll'leri artık bazı ML yaratıklarından düşecek. OSI hakkında yeterli bilgi bulamadığım için OSI dökümanları ile uyuşmasını beklemeyin. RunUO'da da olmadığı için tamamen kendim ekledim. ML'ye özel dungeon'lardaki yaratıklardan düşecekler. Bedlam, Blighted Glove, Labyrinth, Painted Caves ve Twisted weald'de spawn olacak bazı yaratıklara ekledim. - Arms lore ML sonrası zırhlara resist bonusu vermemeye başlamıştı. Düzeltildi. [ Mesaj 06 Eylül 2007, Perşembe - 13:51 tarihinde, Mirage tarafından güncellenmiştir ]
Phlox Mesaj tarihi: Eylül 6, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2007 ben de osiye güvendim, red death 100% ihtimalle spellweave scrollu düşürüyormuş, gittim öldürdüm 2 kez ikisinde de magery scroll çıktı :p eskiden scroll çıkmadığını düşünürsek, sadece scroll mu eklendi bunlara? özellikle spellweaving scrollu eklenmedi sanırım
Mirage Mesaj tarihi: Eylül 6, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2007 Özellikle spellweaving scrollu eklendi. O magery scroll'leri eskiden kalmadır, diğer lootlara dokunmadım. OSI dökümanlarına bakmayın dediğim gibi, kendim uydurdum loot'ları. Bu red death'in düşürmediği anlamına gelmiyor tabi. :)
Phlox Mesaj tarihi: Eylül 6, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2007 hmm bi tane düşürdük spellweave scrollu :) 2 kez daha öldürdük magery scrollu düştü :P olsun yine en azından düşüyo az da olsa ^^
Sailor Mesaj tarihi: Eylül 15, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 15, 2007 yeni topic açmayayım dedim. az önceki restart sonucunda: -britain bankta çalma kapatıldı. kapatılmıştı zaten diyeceksiniz ama banka dışında stealinge basıp sonra içer gelip targetlenebiliyordu. -trammelde stuck yaparsanız, feluccaya gideceksinzi artık. bi şekilde trammele düşerseniz aklınızda bulunsun. -lumberjacking düzeltildi. bütün loglar çıkacak artık. şanlarını da biraz arttırdım. yeni sistem şöyle: %50 normal, %30 oak, %10 ash, %4 yew, %3 heartwood, %2 bloodwood, %1 frostwood. -ml pakedi ile ilgili bazı buglar düzeltildi.
xaty Mesaj tarihi: Eylül 15, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 15, 2007 trammel'da stuck yapınca feluccaya gidilcek de stuck süresi 24 saat değil mi? biraz beklemek gerekir heralde. onun yerine trammelda belirli bir yere feluccaya teleporter konulsa? veya trammeldaki moongate'ler feluccaya götürse (zaten böyle değil mi? moongateler standart oluyor heralde, trammeldakiler de felucca-tokuno-ilhessar-malas'a götürmez mi?)
Sailor Mesaj tarihi: Eylül 15, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 15, 2007 kimin nereye gideceği belli olmuyor, her yerde moongate yok. ha konsa konur mu? evet. ama açıkçası şimdi onun için restart atılmaz, sonraki bi zaman yapılır. stuck hakkı da 24 saat içerisinde 2 dir default olarak. onu 12 saat yaptık mı yapmadık mı emin değilim. öyle bişi vardı sanki.
Öne çıkan mesajlar