druenler Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 said: IRVINE, Calif. – July 24, 2007 – Blizzard Entertainment, Inc. announced today that World of Warcraft®, its award-winning massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), has reached a new milestone, with a player base now totaling more than 9 million subscribers worldwide. The company is currently working with its partner for World of Warcraft in China, The9, to prepare the game's first expansion, World of Warcraft: The Burning Crusade™, for launch in mainland China and anticipates an influx of new and returning subscribers in conjunction with that event. "We're thrilled that gamers around the world have continued to embrace World of Warcraft so enthusiastically," said Mike Morhaime, president and cofounder of Blizzard Entertainment®. "We've worked hard to provide a compelling experience for our players, and we plan to continue updating the game with exciting new content for them to enjoy for many years to come." Since debuting in North America on November 23, 2004, World of Warcraft has become the most popular MMORPG around the world. It was the bestselling PC game of 2005 and 2006* and has remained at or near the top of the weekly PC-game sales charts for much of 2007 as well. Blizzard's Burning Crusade expansion released to critical acclaim in several regions earlier this year and shattered PC-game sales records in North America and Europe, with nearly 2.4 million copies sold in its first 24 hours of release and approximately 3.5 million in its first month. World of Warcraft is available in seven different languages and, in addition to North America and Europe, is played in mainland China, Korea, Australia, New Zealand, Singapore, Thailand, Malaysia, and the regions of Taiwan, Hong Kong, and Macau. World of Warcraft's Subscriber Definition World of Warcraft subscribers include individuals who have paid a subscription fee or have an active prepaid card to play World of Warcraft, as well as those who have purchased the game and are within their free month of access. Internet Game Room players who have accessed the game over the last thirty days are also counted as subscribers. The above definition excludes all players under free promotional subscriptions, expired or cancelled subscriptions, and expired prepaid cards. Subscribers in licensees’ territories are defined along the same rules. http://www.blizzard.com/press/070724.shtml Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 gz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lind3r0th Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Helal 9 milyon satmışlar dünyada süperler ama oyunu öldürdüler orası ayrı bir tartışma konusu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Skroce Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 niye oynuyorsun hala :) madem ölüyse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lind3r0th Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Pek oynamıyorum artık Settlers 2 epey fena sardı =) bu arada sen hala linux web destek devammı? :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 daha artar valla sonu gelecek gibi görünmüyo su an, her ne kadar oyun öldü bitti denilse de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 rakipsizlikten dolayı oynanıyor hala bu denli Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 yaa geçin bunları rakibi yokmuş. niye yok acaba rakibi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leath Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 cunku tasarim asamasinda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Boğaz Köprüsü için derler ya, "haftada 2 gün bana çalışsa" diye. O hesap. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 lotr dediniz rakip olamadı. şimdi warhammer ve aoc diyosunuz. görücez bakalım rakip olabilecek mi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leath Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 yok ben oynamiyorum 7-8 aydir zaten sadece girip buralari birbirine karistirayim diyorum, belki millet de bikar oynamaz vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 valla bıktım şimdi ben bırakıcam az sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
geffen Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 ben de soğudum. bırakıyorum ben de bu mesajlardan sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
druenler Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 lotr farkli oldu, cok fazla kapali kaldi content a. lotr faniysaniz gelin zevk alin, degilseniz hic yanasmayin gibi bir sey oldu. oysa potansiyel de vardi. su an icin warhammer ciddi rakip. yavas yavas gosteriyor kendini zaten. eve online da mmo olarak rakip dursa bile cok farkli content var. guild wars desen super oyundur fakat sorun uzun soluklu degil. pve yok oyunda. 2-3 ay oynandiktan sonra acikcasi oyunda tutacak icerik yok. yalniz rakip mmolarin en buyuk problemi 3 senede 9 milyon kisiye ulasmis rakipsiz krala karsi birsey uretmeye calismalari. wow uzun sure once kendini ispat etti, nerdeyse her sene 1 milyon kisi ile daha da gucleniyor. hakkini yemeyelim blizzard da ugrasiyor yani oyunu ile. gerci oyunlari ile ilgilenmedigini gormedik daha. ayrica cok cok genis bir kitleye hitap ediyor. aoc konusu ise cok farkli. daha once demistim bu adamlar bu dediklerini sorunsuz uygulayip support felan iyi verirse asmis bitirmis bir mmo olur. o kadar zamandir "ya su mmo piyasasindan bisiyler koparalim bizde" oyunlarindan haric ilk defa yenilikler sunuyor. grafik olarak avantajli mesela wow dan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 9 milyon satmadılar, 9 milyon aktif abonelik var. bambaşka şeyler ikisi.. :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 yani şu anda ayda 13 euro'dan 9.000.000 x 13 = 177.000.000 euro/ay oha be Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aket-Atum Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 9 x 13 = 117 :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 WoW'u wow yapan tavla gibi olması, öğrenmesi kolay ustalaşması zor. Ultima da aynıydı. Playerler ortama çok çabuk alışıyorlar, daha sonra ne yaparlarsa yapsınlar mükemmele ulaşamıyorlar. Bir süre sonra da iş ego tatminine dönüşüp bağımlılık aşamasına geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ovchinnikov Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 ustalaşmaktan ziyade item kasması zor zaten itemi olan düdügü calıo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Aman be kardeşim, 2-3 sene çalışıp bi oyun yapıp piyasaya sürmek; bilg. müh. muadili bi bölümden de mezun olup cv'ni (ve tabi oyununu) Blizzard'a göndermek lazım. Biraz da biz pay alalım di mi, o kadar ödüyoruz her ay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 çinlilerin her gün banlandıgını ve yeni oyun aldıgını düşünürsek o 20 milyon falan olur heralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2007 9 milyon aktif üyelikten bahsediyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2007 bende samin dediğine yanıt olarak verdim zaten illa quote yapmak lazım bazıları anlasın die Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deacon Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2007 item için yarışan 9 milyon. what a pitty [ Mesaj 26 Temmuz 2007, Perşembe - 04:21 tarihinde, Deacon tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar