Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Spell damage, Resist ve Crit chance


Marveloth

Öne çıkan mesajlar

İtemlarla aldığımız tüm + damage direk büyülere aktarılıyomu yoksa bi eksilme fln yaşıyomu...

=============================

Gene itemlarla gelen ve sahip olduğumuz toplam Resist karşılayacağı büyüden resist puanımız kadarını mı absob ediyo?

=============================

Kendi lvlımızdakilere vururken %96 lık bi şansla büyümüzün resistlenmediği okumuştum yanlış hatırlamıyosam... Bu doğrumudur? Geri kalan % 4 ü de tamamladığımızda bize denk lvldakilere hiçbi şekilde resistlemezmiyiz? (Water elementale atılan frost bolt u görmezden geliyorum :)

=============================

Tşkler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayir aldiginiz + dmgar buyulere direk yasiltilmiyo
o dmg incler 3.5 saniyelik buyuler icindir
buyunuz bundan ne kadar ksia surede cast ediliyorsa o kadar az dmg inc alir

yane mesela b buyu 2 saniyede cast edilyosa ve sizin + dmgiciniz +350 yse
+200 dmg inc alir buyunuz
insta buyuler ya .5 ila 1 arasi bi carpan aliyodu tam hatirlamiyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

resist deeri resist etme sansinizi beirliyor
her buynun bi resist ceva sar kimi partial dmg vuruyo
kimi direk absob ediliyo
kiminin yarisi absorb ediliyo yane karsidan yediginiz buyue gore deisiyo resisit
ama 350 fire resistiiz olmasi 350 dmg resistliyeceginiz demek deil
cok daha fazlasini resistlersiniz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

karsinizda bi mob olmasi durumunda level farki oraninda bi resist sansi war
bunu gecmek icin to hit chance ve spell penetration gibi statar war
pvp de cok degisiyo ama karsidaki adamin resistleri attiginiz buyuler felan ise giriyo
ama ozeltle sole diyim
4% to hit chance aldiniz diye
adam hic bi buyunuzu resistlemicek anamina gelmiyor bu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu instant büyülere daha az casttime ı uzun olanlara daha çok spell damage uygulandığını öğrendiğim iyi oldu.. Çünkü kendi kendime taktik yürütmeye başladım.. ''bilmemkaç spell damage olsa 1,5 sn lik scorch la neler yapılır yahu, şimdi vermedim ama ilerde bu scorch un talentını tıklamalıyım'' gibi...

Peki bi soru daha... İnstant pyro çaktığımızda bu 6 snden mi sayılır yoksa anlıkmı? pompyro mu deniodu hatırlayamadım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayr. talent ile cast time ı azaltsanız bile normal cast time ına göre hesaplanır.

ayrıca bu linkten http://www.wowwiki.com/Formulas:Plus_damage_and_Plus_healing

istediğiniz bilgilere ulaşabilirsiniz sanırım.

edit: bi turlu linke isim veremedim ya:/ ne beceriksiz cıktm

[ Mesaj 08 Temmuz 2007, Pazar - 22:43 tarihinde, barbu tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1) Büyülere + damage eklenmesi olayı.

Öncelikle büyülerin +damageden ne kadar pay alacakları 3 özelliğe bağlıdır.
a) Büyünün cast süresi. Büyünün %100 +damage bonusundan etkilenmesi için 3,5 sn süreye sahip olması gerekir. (her türlü talent, item, haste rating, meta gem vs gibi etkiler büyünün alacağı +damage'i etkilemez) Bir büyünün 3,5 snden daha kısa bir cast zamanı varsa bu zaman direk 3,5'a bölünerek alacağı oran bulunur. mesela 2 sn süresi olan bir büyü 2/3,5=0.57 oranında, 1,5 sn süresi olan bir büyü 1,5/3,5=0,43 oranında +damage bonusu alır.Ancak eğer bir büyünün süresi 1,5 saniyeden kısa bile olsa 1,5 snyemiş gibi hesaba katılır. Süresi 3,5 snden uzun olan büyülerde 3,5 sn gibi hesaba katılır.
b) Büyünün etki alanı Eğer bir büyü sadece tek hedefe karşı etkili ise %100 bonus alırken, alan etkili ise %33 oranında bonus alır.
c)Büyünün ikincil etkileri Eğer bir büyü hasar vermenin yanında başka etkilere sahip değilse %100 bonus alır, ikincil etkileri varsa %95 bonus alır. Örnek frostbolt yada cone of cold aynı zamanda yavaşlattığı için büyünün aldığı bonus ayrıca 0,95 ile çarpılır.

Yukarıda etkiler hepsi aynı anda çarpılarak etkir. Bu bilgiler ışığında.

Frost bolt=(3/3,5)x1x0,95=0,81
Firebolt=(3,5/3,5)x1x1=1,00
Fireblast=(1,5/3,5)x1x1=0,43
Scorch=(1,5/3,5)x1x1=0,427
Flamestrike=(3/3,5)x0,33x1=0,286
Cone of cold=(1,5/3,5)x0,33x0,95=0,136
Blizzard*=(3,5/3,5)x0,33x1=0,33
Pyroblast*=(3,5/3,5)x1x1=1,00

Burda * ile gösterilen büyüler, blizzardın "3,5 snyeden uzun büyülere fazladan bonus vereceğiz" diye açıklaması ama bu konuda bir forrmül belirtmemesi nedeni ile eski sistemdeki gibi 3,5 snlik büyülermiş gibi kabul edilmiştir.

2)Resist itemler ve büyülerin resistleme konusu

Bu konu WoW da farklı işler,Bir büyünün resistlemesi sonucu 4 durum oluşur. Hasarın %25 ini resistleme, %50 ini resistleme, %75 ini resistleme, tamamını resisleme. Her 4 durumunda belli bir yüzdesi vardır. Ve bu yüzdeler sizle aynı leveldaki düşmanlar için hesaplanır.

Sizin resist değeriniz 0 ise size atılan bir fire büyüsünün %1 ihtimalle tüm hasarını, %2 ihtimalle dörtte üçünü, %11 ihtimalle yarısını, %33 ihtimalle dörtte birini resist eder %54 ihtimalle hepsini yersiniz.

Resist değeriniz arttıkça bu değerler hızla lehinize döner. Resist değeriniz 250 olunca size atılan bir fire büyüsünün %25 ihtimalle tüm hasarını, %55 ihtimalle dörtte üçünü, %16 ihtimalle yarısını, %3 ihtimalle dörtte birini resist eder %1 ihtimalle hepsini yersiniz.

3) Büyülerin resist değeri ve level farkı konusu

Bir büyünün resist değerini kendi levelınıza göre hesapladıkta sonra her fazladan level için bu değerden 0,5 düşer , her eksik level için 4 eklersiniz.

Yani sizin levelınızdaki bir moba resist değeriniz %5 ise sizden 3 level yüksek bir moba karşı 5+3*4=%17 di iken, sizden 3 level düşük bir moba karşı 5-0,5*3=%3,5 dur. Ancak bu değer asla %1 in altında %75 in üstünde olamaz,

level 70 olarak level 1 oyuncuya bile herzaman %1 resist şansınız varken. level 1 oyuncu size karşı %75 resist şansı vardır.

Tabi burda söylenen rakamlar sadece %100 resist durumu için geçerlidir. Diğer rakamlarda (%25,%50,%75) ayrıca hesap edilir ve savaştaki yerini alır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
hayr. talent ile cast time ı azaltsanız bile normal cast time ına göre hesaplanır.

Talenttan cast time düşürüldüğü zaman mage için frost ve fire ball dmg effectleri %10 düşer.

PS : Effect dediğim aldığı spell dmg bonusu oluyor.

[ Mesaj 09 Temmuz 2007, Pazartesi - 13:06 tarihinde, ad3m tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@adem ben forumlarda okumuştum öyle bir şey..

kendim denemediğimden bilemicem.. denediysen doğrudur..

edit: bu arada ben dediğimi shaman forumlarında gördüm..healing wave , lightning vs yanında talentlardan azalmior bonus dmg die yazilmiş. ordan çıkardım bnu.. açıkça diğerleri de öyledir diye dşünüodum.

[ Mesaj 10 Temmuz 2007, Salı - 02:03 tarihinde, barbu tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imp. fireball ve imp. frostbolt bu hesaplamaların sonunda çıkan sayıyı %10 azaltıyor. Ama Fireball imp ya da değil Spell damage hesabına girerken 3.5 sayiye olarak yani direk olarak girer. Nedendir bilinmez Fireball'ın dot'u ile pyroblast'ın dot'u onların aldığı spell damage'i düşürmüyor. Birtek eğer imp fireball varsa hesap sonunda %10 düşürüyorsun eğer emp.fireball varsa zaten düşmüyor hiçbişi %10 - %10 oluyor sıfırlıyorlar birbirlerini.


edit: 2.5 saniye yazmışım 3.5 yerine.

[ Mesaj 10 Temmuz 2007, Salı - 11:56 tarihinde, DeMiRMaSKe tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
DeMiRMaSKe demiş ki
Fireball'ın dot'u ile pyroblast'ın dot'u onların aldığı spell damage'i düşürmüyor.


said:
Saphrenia demiş ki
c)Büyünün ikincil etkileri Eğer bir büyü hasar vermenin yanında başka etkilere sahip değilse %100 bonus alır, ikincil etkileri varsa %95 bonus alır. Örnek frostbolt yada cone of cold aynı zamanda yavaşlattığı için büyünün aldığı bonus ayrıca 0,95 ile çarpılır.


Fireball'ın dot'u ile pyroblast'ın dot'u hasar verici ikincil etkiler olduğu için üstte yazdığım katagoriye girmiyor. O sebeple ikincil etkiden gelen %5 ceza puanından etkilenmiyorlar.

[ Mesaj 10 Temmuz 2007, Salı - 12:09 tarihinde, FreEmoon tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...