Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

En İyi MMO


Bodrack

Öne çıkan mesajlar

UO'da once cast edip sonra mi hedef gosteriyoduk yoksa buyuyu secip hedef gosterdikten sonra mi cast ediyodu? (ne demek istedigimi anlayan anlamistir zaten)

Asil soruya gelecek olursak, ben wow derim. Cunku su ana kadar karakter yaratip oyundan sogutmadan devam ettiren ender oyunlardandi. Alinan kararlar da oldukca yerinde oldu... Cok elestirildi ama geldigi nokta tartisma goturmez derecede aciktir. Borcta olan vivendi'yi zengin etti (vivendi'ydi di mi.. evet evet..).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vivendi'ymis tabi. oyunu yapan blizzard da her zamanki gibi oyunun pazarlayicisi asil kari elde eder.. adamlar wow cikacak diye dunyanin zararina girdiler. $1.3 milyon zarardaydi wow ciktiginda bildigim kadariyla. sonraki sene kasim ayinda hisse senetleri 223% deger kazanmisti bir onceki seneye gore. adamlar $2.8milyon'a falan cikmisti. Emin diilim rakamlardan tabi... ama oyle bi seyler iste.

[ Mesaj 11 Temmuz 2007, Çarşamba - 18:40 tarihinde, riglous tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1) WoW... (Evet gerçekten bu, acı ama hepimiz biliyoruz)
2) UO (Bu işlerde tarihi önemi var. İlklerden)
3) Everquest (UO sonrası işlerin oturduğu oyun buydu)



Yazmış arkadaş, wow'un lider olması neden acı, bazıları malesef wow falan yazmış, neden anlamıyorum açıkcası.

WoW, mmorpg standartları çok yükseltti ve yeni çıkacak oyunların da en az bu seviyede olmasını sağlayacaktır. WoW olmasa idi şu an age of conan yada warhammerı oynuyor olabilirdiniz ama kalitesi zayıf olurdu. Şimdi hepsi WoW'u geçmek için çıkışlarını erteliyor, kalite yükseliyor.

Ayrıca, wow gerçekten çok kaliteli bir oyun, eksikleri vardır her oyunun da olacaktır ancak wow kalitesinde bir oyun şu zamana dek çıkmamıştır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

WoW

ciktiginda beridir ne mmorpg yapiliyor nede yerine baskasi geldi. uzunca oynadik darladik diye kotulemek hata. en keyifli mmo zamanlarim bu oyunda gecti havasi oynanabilirligi her seyi.

wow mmorpg yi dunyaya tanitti ogretti oynatti oynatiyor.

ilk 3 yok en iyisi bu oyun simdilik. ama yeni cikan oyunlarin isi cok zor cita bu kadar yukselmisken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

UO'nun pvpsi baya baya bir dated. Pre-AoS bomba zaten, double click. AoS'da adam oluyor ama onda bile consumable basmak dışında savaşçılarda 2 adet ability oluyor. Necro falan biraz opsiyon artmış olsa da oynanış üzerinde bir etkisi yok. WoW'daki çeşitliliği x senelik oyunda aramıyorum ama açıkçası UO'nun pvpsini günümüz oyunlarıyla denk tutmanın ardındaki mantığı göremiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İnsanların Uo'nın pvp sinde özlediği şey birşeyler kaybetme korkusu . İtem,binek,vs....... Buda insana adrenalin veriyor. Uo'da olan wow'da olmayan şey bu.
Bu duyguyu Warhammer ve Conan la tekrar yaşıyıcaz.

Bu oyunlarda İtem,binek imiz gitmiyecek onun yerine şan söhret gidicek . Bir orc un kolyesini süsleyen kuru kafalardan biri bizim kellemiz olabilecek :P . Kaç kill yapıp kaç death yediğimizin hesabı tutulacak ve herkes görücek Bu yüzden oyuncular birine dalmadan önce 2 kere düşünücek. Wow'daki gibi
''-Varavaravararara... Dal gitsin geberirsek resurrection olur bidaha dalarız''
Diyemiycek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bana gore :

1-Daoc, Neden diye sorarsaniz sanirim en eski mmorpg lerden biri ve hersekilde en iyi pvp sistemine sahip oyun,item ve crafting acisindan hicbir oyun daocla kapisabilicegini dusunmuyorum,en azindan template sistemine sahip nadir oyunlardan biri boylece karakterler birbirine benzemiyor wow da oldugu gibi,housing sistemini ilk cikaran oyun diyebilirim boylece auction house playerlar arasi trade olayina yeni bir sistem katti,binek derseniz, bilmiyorum binegini keyfine gore armorlar giydirebildigin binegine eklemeler yapabildigin tek oyun sanirim.Ha bir de ben ilk defa daocta gordum sanirim Shadowbane de de varmis ama en kalabalik savaslar ama daocun yerini tutabilicegini sanmiyorum.200 vs 200 savaslar relic raidle daoc efsaneleri idi.ve o kadar kisi olmasina ragmen savasabiliyordun guzel guzel arada turkiyenin baglantisinin dayanamadigi yerler oluyordu tabii..

2-Eve online derim, oynamadim ama okuduklarima gore konusuyorum hatam varsa duzeltin.O da kendi classmaninda tek,fantasy gamingi uzaya tasidigi icin bence tek.

3-Ragnarok Online; bunun nedeni sanirim dunyada en fazla oyuncuya sahip oyundu sanirim wow da dahil.(ve halen parali bu oyun o yuzden free dir diyip o yuzden bu kadar cok oyuncuya sahip demeyin)Japonya,cin daha dogrusu dogu ulkelerinde 10 milyon uzeri playera sahipti bir zamanlar 2000-2003 zamaninda o yuzden wow playerlari en fazla oyuncu wow da gibi luzumsuz bir savunma yapmasinlar :P

Biliyorum ilk uc dediniz ve bilmiyorum neden wow bu saydigim ilk ucun arasinda degil diceksiniz.Nedeni basit wow mmorpg olayina hicbir sey getirmedigini dusunuyorum gereksiz grind sistemleri disinda tier mir falan fisman omur boyu grind gibi sacma seyler gibi.Sevgiler Saygilar........
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...