Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Kredi kartı onay kodu


DoGMeaT

Öne çıkan mesajlar

blizzarda gercektende ilk defa bi olay yüzünden kızdım


8 milyon oyuncun var,klaaaaaas,helal olsun

ama 8 milyon oyuncunun olmasını eşşek gibi duyurursan,ben o 8 miltona adam gibi bir hizmet sağlayabilmeni dilerim,her tür soruna "addonları sil" diyip kendilerini rezil eden gmlerinin olması,sinirlenecek değil,gülüp geçilecek bir durum,çünkü her tür teknit soruna oyuncular bi şekilde kendileri çözüm buluyor.forumlarda orda burda.

amma velakin dün akşam saat 6 da attığım webfoma,geçen bu tüm iş günü içinde bir cevap gelmemesi,sinirlerimi nasıl bozmasın?bankam olsun-telekom şirketi olsun-her hangi bir servisini kiraladğım nereo lursa olsun,kiralık arabacı,sigortacı,böyle bir durumda sinirlerim oynar,tam bir çözüm söz vermeseler bile,bana bu soyrun üzerinde çalıştıklarını belirtmelerini isterdim,bense wbfromu yolladım,gerisi yok.


banka sorunun kartımdan kaynaklanmadığını iddia etsin,ben panik olup "acaba" diye blizzardın web forumlarını ararken "full population" realmlere transferin durdurulduğunu belirten bir blizzar acıklamsı görüp 30 dakikamı acı içinde geçirmem,sonradan bunun geçici olrak konulmuş bir duyuru olduğunu oyunculardan öğrenerek rahatlamam,blizzardın ebni yine üzmesine neden oldu.




şimdi uraşıp,bi yerden başka bir kredi kartı buldum,pek bir umudum yok ama deniyeceğim,amaa,siteye girince

503 service temporarily unavaliable - please try again later


yazsını gördüğümde,küfür etmeyeyimmi,sinirlerim oynamasınmı,paramla razil oldum şu son 2 gün boyunca,onu bilirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Austria: 0800 677 529 (free)
Belgium: 0800 497 63 (free)
Denmark: 80 881 086 (free)
Finland: 0800 115 269 (free)
France: 0805 305 031 (free)
Germany: 0800 101 2242 (free)
Italy: 800 985 830 (free)
Netherlands: 0800 0203479 (free)
Norway: 800 12 277 (free)
United Kingdom: 0800 931 0800 (free)
Spain: 800 099 812 (free)
Sweden: 0200 897074 (free)



şu telefonlardan birini yarın arıyacağım

nasıl aranır

bu konuda bi bilgisi olan varmıı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Hello, Thank you for your patience while we conducted our investigation. We are pleased to inform you that you that the issue which were preventing you from using your credit card to pay for your Paid Character Transfer has now been resolved and that you should now be able to attempt the transfer again. Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us again. "


yani,sorun varmış,çözmüşler


böle bi email geldi

tabi yine deniyemedim şu an,bu sabah tüm haklarımı kullandığımdan yine bir 24 saat bekliyeceğim sanırım

ama olsun


hoşuma gitti


mutlu oldum


bu yolda bana yardım eden her birinize teşkür ediyoum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
dogmeat, sorun neymiş de sorunu nasıl halletmişler?
yani sonuç olarak direk account billing'e mi e-mail atmak gerekiyor?

e daha önce yoktu bu, paşalar gibi kredi kartını kullanıp transfer edebiliyorduk, account billing'e başvurmadan...


bir de kredi kartlarını değiştirmeye karar veren yöneticilere her gün küfür saydırıyorum.
hadi security mecurity de...
internet ödemelerinde adamın anasını ağlatıyorlar resmen.
mesela gamespot'a para ödeyecektim. "CVV" istiyor diye CVV'mi girdim. birkaç gün didindim uğraştım. Ama hiç kabul edilmedi. "Acaba adres mi yanlış" diye düşünürken, bir de şifremi gireyim dedim. Ne göreyim, adam şifreyi kabul etti.

E madem CVV'ler iptal oldu, neden kredi kartımın arkasında halen CVV yazıyor diyecem de,
Bazı siteler enteresan, CVV kabul ediyor, bazıları da şifre istiyor.

Şimdi bu transfer işleminde hangisini gireceğim onu da bilmiyorum gerçi :)
random deniyoruz işte, "ya tutarsa" diye...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...