Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

TTnet faturası kafam karıştı


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Bundan 2 ay önce Nisan ayında 512 olan sınırsız hattımı 1024 sınırsıza yükseltmiştim.
1024 sınırsız = 99 YTL bana nasıl oluyorsa 106 ytl fatura geldi bunun içinde hat ücreti falan da mı var acaba ?

Ve asıl soru bu ay 02/06/2007 tarihli faturada toplam ücret 139 YTL geldi.

Neden böyle oldu acaba ? 1024 sınırsız 99 ytl bana 139 YTL fatura geliyor. Yarın TTnet müşteri hizmetlerine telefon açıp sorucam zaten. Ama meraklandım neden böyle oldu acaba.



[ Mesaj 03 Haziran 2007, Pazar - 23:29 tarihinde, Mavi tarafından güncellenmiştir ]

Mesaj tarihi:
direk sisteme giris yaparken yanlis yapabiliyorlar boyle. Birkac arkadasimin daha basina geldi, valide TT'de calistigi icin rica ettik duzelttiler. Teknisyenlerin beceriksizligi. Tanidigin yoksa nasil duzelttirirsin..bilmiyorum, iyi sozden anlayan bir tabaka degiller zira.
Mesaj tarihi:
söz konusu ttnet olunca faturaları ve dekontları saklamak lazım çünkü ne zaman ne olacağı hiç belli değil. geçenlerde faturaya fazladan bir aylık daha ücret eklemişler kararsız kaldım bir an diye hacaba geçen ay yatırmamış mıydım erneyse telekoma gittim anlattım durumu düzelttiler ama durumu anlatırken söyledikleriyle uyuz ettiler beni en iyisi fatura ve dekontları gösterip fazla muhattap olmadan işi halletirmek.
Mesaj tarihi:
Eğer vergi, bağlantı ücreti gibi bişey değilse ( bunu da yarın öğrenicem ) söke söke alırım o parayı.

Parayı alamamak veya uğraşmamakta ne demek yahu ?

Söz konusu kurum TTnet :)
Mesaj tarihi:
Para yiyorlar vs. değil iyi ki yerleştirmişsiniz kafanıza.

Sistem yetersiz,geliştirilmiyor ve elle yapılıyor herşey.Salak birine denk gelirsin faturanı yanlış hazırlamışlardır.Gideceksin dilekçe vereceksin ilgilenin diye müdürlüğe.

Ayrıca tanıdığa falan hiç gerek yok,haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız direk gidin müdürlüklere dilekçe yazın hatta direk müdür veya müdür yardımcılarının yanına çıkın bizzat onlara anlatın derdinizi,ilgileniliyor fazlasıyla.
Mesaj tarihi:
tt'ye ettiğim küfürü kimseye etmemişimdir. 4 sene once öğren halimizle 534 milyonluk fatura ödiyince böyle oluo :d

1 * statik ip den geçirmiş olabilirler +
2 * statuyu değiştirince fatura 1-2 ay sonrakine kısım kısım ekliolar
3 * tt net çalışanları sana gıcık, bilerek yapıolar .=)

işin kötü yanı, bu itirazı yapabilmen için önce parayı ödemen lazım ....
Mesaj tarihi:
@Ninlempis
dediğine kesin katılıyorum ilerde sorun çıkarıyor..

Benim ödediğim faturayı ödemedim diye kapamışlardı, küçükyalı tt ye gidip anlattım olayı tınlamadılar mevzu çıkartıyordum sırf kıllığına 8 ytlsinde değilim bu heriflerden tiksiniyorum kusura bakmayın bana öğretilen hizmet politikasının yanından bile geçemiyorlar.
Mesaj tarihi:
o zaman dilekçeni ver başvur abi, biz başvruduk elimize hiç bişi geçmedi. komplo teorileri ürettiler hatta. bizden kaynaklanmıo gidin soğuk su için denmişti.
Mesaj tarihi:
yok abi başvursanızda birşey olmuyor, zaten pxxler parayı istiyorlar ilk ki arkadaş yatırmış sonra işlem yapma hakkına sahip oluyorsun.İmzaladığımız adsl dilekçesi hiç bir şekilde hak ilan etmememiz için hazırlanmıştır.
Mesaj tarihi:
Elle yazılıyordan kasıt basım aşaması :) kontrol edilmediği için çok farklı faturalarla karşılasan adamlar var.

Statik İP'den geçirilmiş olabilir dedikleri gibi o yüzden gidip kullanmıyorum diyeceksin.

Daesu ayrıca gidip veznedarla,salak stajerlerle uğraşırsan haftalarca kasman gerekir.O vezneye vs. geçirdikleri genelde stajerler ve işi bilmeyenler,bildikleri tek şey fatura tashilatı ve 4 işlem olan denyolar genelde.

Dediğim gibi eğer sorununuz büyük ise direk müdürlere çıkın.Özelleşmeden sonra çok bozuldu Telekom,bir keresinde acaip personel kaybı yaşandı emekli olanlar ve başka kuruma geçenler yüzünden ve bu personel kaybını işi bilen,deneyimli personeller alacaklarına gidiyorlar öğrencileri vs. ucuza çalışanları alıyor Araplar.

İşi bilmeyen bir ton adam var,siz gidip bunlarla uğraşırsanız sinir krizi geçirirsiniz.

Hayır bu adamlar müşteriye olduğu kadar amirlerini de sinir ediyorlar.Babama çok iyi bir teklif sundukları için 2 senelik anlaşma imzalamıştı ve bu sonbaharda bitiyor.Bitsin bir gün daha gitmem oraya diyor adam.

Özelleştirme yüzünden olan bize oluyor,Araplar her şekilde para çekmeye çalışıyor bizden.Her türlü ib.neliği vs. yaparlar.

Sizin burada yapacağınız nedir? Her şekilde hakkınızı savunmak.Direk müdürlere çıkın,müdürler özelleştirmeden önce kalanlar olduğu için genelde düzgün çalışırlar ve her türlü sorununuzu hallederler.Dediğim gibi derdinizi alt yetkililere değil,direk yukarıya bildirin,kesin çözüm istiyorsanız.

ha birde işin şu tarafı var.Bağlı olduğunuz müdürlüğün en üst yetkilisi şerefsiz de olabilir,Araplar için çalışıyor da olabilir.


yazımı bitirirken Arapların yaklaşık 4 ay önce babamların müdürlüğüne attığı yazı hakkında birşeyler yazmak istiyorum;
Mercedes'in fabrikası babamların müdürlüğe bağlı ve her ay çok büyük miktarda para bırakıyorlar TT'ye.Babam aylık miktarı söylemişti ama unuttum şimdi,bu miktar yaklaşık 10.000 Hesaplı Telefon hattından gelen faturaya bedelmiş.Arapların verdiği emre göreyse ki bu direk bir emir oluyor,Mercedes'in şikayetlerini hep öne alın,ne isterlerse yapın öncelikli.

Yani Arapların mantığına göre bu 10.000 Hesaplı Hat vatandaşı bir hiç,ve Mercedes'in fabrika tek başına daha değerli,çünkü para oradan geliyor.

Ayrıca yine gelen bir yazıya göre Hesaplı hat kullananların hepsini ikna edin ve Standart'a geçirin.Neden? çünkü para az geliyor oradan...

Böyle bir hal aldı Telekom.

Özelleştirmeden önce ADSL alt yapısı dışında cidden bir sorun yoktu.Tek şuçları ülkemize bazı hizmetleri çok geç getirmiş olmalarıydı.Çok düzgün çalışan bir kurumdu ama şimdi ...

Zaman geçtikçe eskiyi daha çok arıyor olacaksınız,şuan dışarı ne kadar gözükmüyor olsa da kurum tamamen çökmüş durumda.Ekonomik olarak değil ama temel tamamen bitmiş...
Mesaj tarihi:
bana da aynısı olmuştu.Opsiyon değiştirince ikisinin fiyatını da yansıtmışlardı bende.Siz faturayı ödeyin efendim sonra itiraz edin dediler.Ben de peki deyip dilekçe verdim bunun için.TTnet'i de iptal ettim sonrasında başka isp'sunucularına yöneldim smile aldım.Hem dahaucuz hem de sorun olduğu zaman müşteri hizmetlerine anında ulaşabiliyorum.TTnet parasıyla adamı rezil ediyor resmen.
Mesaj tarihi:
İyi de Smile vs. dahil hepsi TT'den alıyor interneti,yani aynı internet.

Tek artısı gerçekten iyi olan müşteri hizmetleri dediğiniz gibi.Aslında onlara geçin daha iyi çünkü cidden TT'deki müşteri hizmetleri dahil o mallarla uğraşmak bir ölüm.
×
×
  • Yeni Oluştur...