Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Aptalca ped reklamları...


Antimodes52

Öne çıkan mesajlar

Ya kaç zamandır kendimi tutuyorum türkiyede her ne kadar gelişmiş olsa da bir iki araya sıkışan o hepimizin bildiği salakça reklamlar deli ediyor beni. Amacına ince espriler ve belli bir yere kadar tamam hafif abartıyla yaklaşan reklamlar güzel olabiliyor ancak işin bazen suyu çıkıyor. Ya bu forumu uzun zamandır açacaktım ama Can Leydi reklamını görünce kendimi tutamadım bir an önce açmak geldi içimden. Reklamımızın içeriği gayet açık ped reklamı, hanfendi özel gününde özgürlüğünün tadını çıkarıyor, nasıl çıkarıyor, tam dışarı çıkacakken kolu cam bir eşyaya çarpıyor, eşyamız kırılıyor, ama hanfendi can leydi kullanıyo ya, illaha işin sınırlarını zorlayacak (sadece işin değil GERİZEKALILIĞIN DA sınıflarını zorlamayı görev buluyor kendine) diğer eşyayı da kırıyor. Ya bu reklamın mantalitesi nedir kardeşim? Televizyonun karşısındakileri ya APTAL yerine koyuyorlar ki bu kadar APTALCA reklamlar yapılıyor yada bunu yapan reklamcı bir an önce meslek değiştirmeli. Ya işler bu kadar basit mi ya? Ya kırdık vazoyu, varsın diğerini de kırarız hacı, can leydi yok mu rahatım ben yani... Zaten kendimi bildim bileli ped reklamlarına uyuz olmuşumdur. Sıvı emici pedlerde de işin raconu oldu hep mavi renkli sıvı kullanılıyor ya böyle bir zorunluluk mu var ya? Can leydi zaten bu konuda önceden deneyimli bir de anne-bebek koymuşlardı paraları mı yetmemiş bilmiyorum anne de çocuk da sadece 1 replik söylemişler, o repliği 3456384753495 kere tekrarlıyorlar. Başlıyor klip anne çıkyıro "ARTIK IKIMIZ DE RAHAT UYUYORUZ, HEBELE!" yapıyor, sonra çocuk da can bebemizin klasikleşmiş "my name is beybi, can beybi" diye bağıran repliğini patlatıyor: "çişimi ediom kakamı ediom popom kuğu kalıyor." ayyyyy ne şiriiiin! Hemen canbebe alcam. Sonra çok bilmiş bilimkadını (erkek kullanmazlar hiç onlar anlamaz ya pedden neyin) şöyle emiyor böyle emiyor, reklamımız da böyle emer konuşmasını yapıyor, sonra tekrar kadın çıkıp yukardaki repliği söylüyor çocuk da takip ediyor bunu ve bitiyor reklam ya bu kadar mı yaratıcılık ya biraz daha düşünüp daha güzel şeyler yaratılamıyor mu ya? Açıkçası başarılı oturunca ben oturup reklam izlemeyi seven biryim bazen öyle yaratıcı şeyler çıkıyor ki ortaya hasta oluyorum o kısacık zaman diliminde anlattıkları onca şeye. Ama yok, ped reklamlarında süper orjinal bir şey ben henüz yakalayamadım.[hline]Antimodes a.k.a Bhaal Pheles.
UIN: 123455555
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben de sinir olurum ped reklamlarına.
O reklamlara hep gerizekalı tipli kızlar koymak zorunda mıdırlar?

Sonuçta hedef kitleleri kadınlar, oraya güçlü, akıllı falan bi kadın tipi koysalar ürünleri daha çok satacak, ama bunu düşünemiyorlar işte.[hline]The light will prevail hence wisdom is gold
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Infeqted, 23 September 2003 22:29 tarihinde demiş ki:
mis rozi reklamindaki kucuk kiz 9 yasinda falan artik nasil pubertiye erismisse[hline]

+1 o kızın pedi ne için kullandığından şüpheliyim açıkçası, e cidden kullanıyorsa da beyler gayet hormonal bir jenerasyon büyümekte derim :P
Ayrıca molpedi unutmuşuz, dünyanın en gerizekalı, yaşlılığın getirdiği etkenlerle bile dalga geçebilecek kadar seviyesiz, etrafta dolanıp millete molped var mıaa diye sorarak eğlenen bir kız grubu benden uzak dursun aman derim. Zaten hülya avşarı görünce o kadar sevindirik olmalarından seviyelerini anlıyoruz sanırım.[hline]Antimodes a.k.a Bhaal Pheles.
UIN: 123455555
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

can lady reklamını anlamamışsın anlamaya çalışmak yerinede adamlara laf atıyorsun

ne diyor reklamda böyle stressli günler ayda birkaç gün tema bu kandın stressli bir gününde ona rağmen giyinmiş büyük bir şevkle dışarı çıkarken vazo kırılıyor şimdi dur cam kırıklarını temizle gitti güzelim vazo takım bozuldu diye üzülme yerine sizden değerli mi kır öbürünü de temizleme git diyor bence reklamcılık açısından son derece başarılı bir reklam.Senin bilmediğin ama onların bildiği şey kadınlar için hiçbirşeyin kendilerinden değerli olmadığı onlarda bu ego üzerine gidip mallarını satıyorlar bu bir insanın bütün ihtiyacını max 75 beygirlik bir araba görürken firmaların 200 beygirlik araba pazarlayıp aynı egoyu kullanıp erkeklere saymasından farklı birşey değil[hline]MAN WHO WALKS ALONE
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kadınların stresli günleri olayını anlıyorum tabii ki ancak sen şunu anlamıyorsun: OLAY ABARTILIYOR. Ya yapma allaşkına, söyle bana keyfin yerinde diyelim yürüyorsun tabak kırdın, keyfim var lan diyip bir tane daha mı kırarsın? Temizlememek, kafaya takmamak anlaşılır tamam da İKİ TABAK KIRMANIN SEBEBI NE KARDEŞİM? Ya bunun için mantıklı bir açıklaman varsa gel bana anlat merak ediyorum çünkü. Böyle bir mutluluk belirtisi var mı ya? Buna tölerans gösteriyorsan barlarda palto yakan, tabak kıran bilimum boş insana da saygı duyacaksın, onların da keyfi yerinde parasını da vermiyor mu hobareeeey ego tatminiiii. Yok böyle bir mantalite yani tabii kimseye karışamam ama ben forum ortamında ne düşündüğümü ve neyin aptalca geldiğini belirtiyorum. Açıkçası benim yanımdaki kız, "bugün çok rahatım" diyip akabinde tabak kırınca "nolcek abi ben mutluyum" diyip bir tane daha kırıyorsa tutarım kolundan "kızım sen salak mısn?" derim ve gayet de ciddi olurum bu konuda. Allah için sen böyle bir sahneyi düşün mantık yaratıyor mu yani? Molped reklamına ne demeli o da mı ego tatmini sokaktan geçen yaşlı kadına "SEN REGL OLMUYOSUNU DIMI LAN HATTA ŞOV YAPALIM BUNU" modunda abzürt sorular yönelterek ego tatmini mi yapıyorlar onları da savunalım o zaman? Bilmiyorum yani fikrine saygım var açıkçası kimseye senin dediğin yanlış deme hakkım yok tartışmaya açık bir konu elbette ki ama ben dediğim gibi tabak kırdım rahatım bir tane daha kırarım mantalitesini aptalca buluyorum, bir konu üstünde endişelenmemek ayrı, aptallık etmek ayrı. Bir de ben şu bağlantıyı yapamıyorum, açıkçası ben erkek olmama ve regl olmamama rağmen evimde tabak kırılsa gayet sinirlenirim yani kadınların da o pedi taktığında niye o kadar sevindirik olduğunu anlayamıyorum yani maksimum eğlencesi ne olabilir bu işin pede kanama sırasında kana karışan bir tür ilaç falan koymuyorlarsa her ne kadar rahat edersen et negatif bir şey olduğunda sinirlenirsin yine yani vazonun düşmesiyle kanamanın olmasının bağlantısı ne of neyse saçmaladım :P[hline]Antimodes a.k.a Bhaal Pheles.
UIN: 123455555
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ha bir de Mighty Thor bana kendi gözünde başarının anlamını açıklamanı istiyorum, bir kitleyi etkileyen, malı belli bir noktaya kadar (dikkat edin belli bir noktaya kadar) sattıran reklam başarılı mıdır? Yoksa zaten bu "başarılı" reklamın hitap ettiği kitle aslında gördüğü güzel/kötü reklamdan etkilenen düşük kitle midir? Bence aslında önemli olan reklamın belli bir yer edinmesi, yıllarca sonra da hatırlanması, belli bir niteliğe sahip olması, diğerlerine göre fazla emek verilmiş olması ve en önemlisi kolay kolay etkilenmeyen kitleyi etkileyebilmesi.[hline]Antimodes a.k.a Bhaal Pheles.
UIN: 123455555
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir reklamın seneler sonra hatırlanmasının satış açısından bir faydası yok nitekim ixir reklamını hepimiz hatırlıyoruz ama reklamın ne markanın oluşmasında nede satışta bir faydası olmadı önemli olan satması gerek bir kitleye hitap ederek gerekse o kitleye özenmelerini sağlıyarak[hline]MAN WHO WALKS ALONE
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tamam da bu noktada görüş açılarımız ayrılıyor, benim dediğim şey reklam olarak orjinal şeyler yapmak, hem satışlarda başarıya ulaşmak hem de yıllar sonra bile "ne reklamdı" dedirtmek, senin dediğin ise sadece o an için malın satış yapması. Dediğim gibi bir her izlediğine etkilenen izleyici vardır bir de etkilemesi zor olan izleyici vardır her izlediğine etkilenen izleyici kitlesini çekmek kolaydır her reklamla yapılabilir bu hemen hemen, zaten bir reklamı başarıya taşıyan genelde "somurtgan" dediğimiz o küçük kitleyi etkileyip bir değişiklik yapabilmektir.[hline]Antimodes a.k.a Bhaal Pheles.
UIN: 123455555
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

off off beni reklamın iyisi kötüsü yoktur klişesini söylemeye mecbur bıraktınız ya ne diyeyim

reklamın kriteri hatırlanması değil reklamcılar için hatırlanan reklam EN KÖTÜ reklamdır önemli olan izleyen adamın kafasında malın kalması bir mal reklamdan sonra daha çok satıyorsa o reklam iyi reklamdır bunun başka bir kriteri yok bu konu tartışmaya açık bir konu değil[hline]MAN WHO WALKS ALONE
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

AntimodeS SONUNA KADAR haklısın!
Harbi süfer bir konuya değinmişsin,ve oldukca doğru döktürmüşsün,sen olmasan Ben Dağıtacaktım yani...

GINA GELDİ BE!

*salak kızlar reklamdan esinlenir ve salak salak sorular sorarlar*

-Molpediniz var mı?
-VAR LAN!(erkek)
-Eee Nerde?
-An... m...da!

Bu kadar SEVİYESİ DÜŞÜK reklam yapmaya HİÇ GEREK yok,yorulmasınlaR! SÜTAŞ ın AYRANİÇ reklamını bile izlerken keyif aldım be!

ps:Hülya Avşarlı REZİL molped reklamını kafalarına geçirmek gerek!![hline]Dream as u never die,live as you can die tomorrow
Always remember;death is only a Begining

Only in My Dreams Now...Curse!
Delikanlı deler geçer(!)[Kısa Zamanlı imza uzatması]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Mighty_THoR, 24 September 2003 01:29 tarihinde demiş ki:
off off beni reklamın iyisi kötüsü yoktur klişesini söylemeye mecbur bıraktınız ya ne diyeyim

reklamın kriteri hatırlanması değil reklamcılar için hatırlanan reklam EN KÖTÜ reklamdır önemli olan izleyen adamın kafasında malın kalması bir mal reklamdan sonra daha çok satıyorsa o reklam iyi reklamdır bunun başka bir kriteri yok bu konu tartışmaya açık bir konu değil[hline]MAN WHO WALKS ALONE

Malın adının hatırlanması daha çok satacak anlamına gelmez. Boş reklam olma riski devreye girer.[hline]Kalplerdeki Kaymak Profocio Web Hosting
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Reklamın iyisi kötüsü olmaz mı? Nasıl olmaz?

Çok etkileyici bir reklam yaparsın, kendi şirketin için iyi bir reklam olur. İnsanlar bu reklamdan etkilendiği için senin şirkete gelir.
Sıkıcı ve gereksiz bir reklam yaparsın, şirketini yanlış tanıtan bir reklam yaparsın, İnsanlar bu sefer de bu reklamdan etkilendiği için kaçar gider. Bu da kötü bir reklamdır.

Valla reklamın iyisi kötüsü olmaz lafını kim çıkarmışsa, üzgünüm, saçmalamış.

Doktorlar hasta çekebilmek için muanenesinin reklamını yapmaya çalışır. "İyi" reklam yapmaya çalışır. Mesela hastalarını iyileşmiş ve mutlu gönderir. Önemli hastalarını her gün arar. Hastası geldiğinde önce sohbet eder. Onu biraz rahatlatır, sonra tedaviye geçer... Hastalar buranın kötü reklamını nasıl yapabilir? Kötü yanlarını söyleyerek. "Kuyrukta çok bekliyorsun, sekreter senin sorularına cevap vermiyor, yerler çok pis" Ama şu reklam, doktorun işine gelir: "Sekreter sen gelince seni bir koltuğa oturtuyor, su getiriyor. Yerler çok temiz. Sorun olunca senle ilgilenecek birilerini bulabiliyorsun. Odalar çok güzel dizayn edilmiş. Doktor sana güleryüzlü davranıyor"

Süpermarketler bu kadar interaktif olamaz müşteriyle. Onlar da Televizyona reklam yapıyor. Mesela bir süpermarket (tigaş mıydı, sıktım) diğer süpermarketlerde düştüğünüz komik durumu gösteriyor. Diğer süpermarketleri eleştiriyor. Sonra "bizde bunları yaşamassınız, biz size iyi davranırız" diyor reklamda. Bilmem ben gitmiyorum oraya. Ama sonuçta çok etkili bir reklam. Süpermarket mağdurlarını da çekebilecek bir reklam. Ben bu reklama iyi reklam derim. Başarılı mı, tartışılır. Ama sonuçta iyi bir reklam..[hline]I will crush yar bones!!! Gaarrr!!!
(İmzamı iyi oku, çok şey var)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
reklamın iyisi kötüsü olmazdan kasıt sonucta izleyiciye ulaşıyo ilgi çekiyo ve izlenmeyi başarıyo olması bu nedenle cok dandik gibi görülen bi reklam hakkında elalemin ya cok berbat bi reklam demesi bile en azında nizlendigini gösteriyo
ama birde işin diğer yanı var mesela bi nike , cola , vb firmaların reklamlarına bakın orijinal ve oldukça kaliteli yapıyorlar aradan bikaç sene geçse bile ya colanın bi reklamı vardı hani hatırladınmı diye konuşuluyorsa al sana hem amacına ulaşmış hemde sağlam bi reklam[hline]Grandmaster Hamburger
Sitemin Forum'u
en yararlı link
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
Asıl bu ped reklamları hakkında biz birşey diyemeyiz çünkü ulaşılmak istenen kitle biz değiliz burda azanların hepsi sanırım erkek bir bayan cevap yazmamış bu konuya reklam olayı biraz değişik bir olay size bir örnek vereiym BP nin veya bir otarz kuruluşun ya yağ reklamıydı yada benzin adma gidiyor yolda karısı ev dediği gün gelir tarzından birşey diyordu o reklamdan sonra o yağın satışı %56 artmıştı bir dergide okumuştum bana kalsa reklam bildiğimiz bir reklam uğraşılmadna yapılmış derdim ama asıl ulaşmak istediği kitle beinm gibi düşünmemiş demekki onların hayatında olan bir olaydan bahsetmişler.[hline]Você Cría Os Mundos Que Nós Os destruímos
Virus,SatanixVirus,Satan-Virus,Virus-Satan,Satanix.
Trex DragonSlayerz Paladin of alb/exc
Viru Jan-Tiran BH of the Ecl The solo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Her şeyden önce reklamın akılda kalıp kalmamasından çok ne şekilde akılda kaldığı önemli. Türkiye'de tutan reklam türü nedir, ped reklamları için konuşacaksak çok bilmiş ablamız gelir mavi sıvıyı jele döker, ultrahijyenik atomsal birleşimlerin sıvıyı nasıl emdiği anlatılır, biz de "aaa güzelmiş yaw?" diyip alırız. Evet türkler reklamcılık konusunda konuşulan her 3 kelimenin 2'sini anlamayınca o product'ı alma güdüsüne kapılıyorlar. Ama bu tür reklamlar ne kadar orjinaldir, benim product satış bölümünden biri olmayarak ve ped tüketimi olmayan bir kişi olarak bu reklama bakacağım göz nedir o apayrı bir konu. Satış departmanında olmadığımıza ve paticik topluluğu olarak çoğumuzun da ped kullanmadığını göz önüne alırsak bu reklamları değerlendirme şeklimiz apayrı. Ben orjinallik, reklamın güzelliği ve zevkle izlenmesinden yola çıkıyorum, ancak öbür türlü, yani product'ın satış rate'lerinden yola çıkarak bir değerlendirme yapacak olsak BİLE, bir molped reklamının gerilerden takip ettiğine hemen hemen eminim, içimden bir ses reklam işinde olmasam bile 2 tane vazo kıran hanfendi yerine satışı daha çok emici hödösel yüzeyli orkid'in götüreceğini söylüyor. Her neyse yani tek dediğim ortalıkta hiç orjinal proje göremiyorum bu konuda hep aynı zırvalıklar tekrarlanıyor açıkçası ben geçen sene a pedini takıp voleybol oynadıktan sonra erkek arkadaşının kucağına atlayan kadınla bu reklamı ayıramayacağım. Gördüğünüz gibi a pedi dedim çünkü o voleybollu reklamdaki product'ın da ismi aklıma gelmiyor bu da bir yerde başarısızlık demektir.
Ancak her şeyin ötesinde sanırım bu konuya en iyi ve doğru yorumu getirebilecek kişi Emaleth, kendisi (yanlış bilmiyorsam) bu işin içinde ve Virus'un dediği gibi bu product'ın tüketicisi...[hline]Antimodes a.k.a Bhaal Pheles.
UIN: 123455555
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bunu daha açık nsıl söyleyebilirim ki O REKLAMIN HEDEF KİTLESİ SEN DEĞİLSİN SENİN BEĞENİP BEĞENMEMEN UMURLARINDA DEĞİL.nasıl ki hatun milleti bir yağ reklamını veya bir tekerlek reklamını beğenmiyorlar yada akıllarında tutmuyorlarsa sağlıklı bir erkeğin ped reklamını hatırlamaması doğal erkek milleti ronaldonun pirelli reklamını nasıl hatırlıyorsa onlarda ped reklamını hatırlıyor erkek milleti için reklamda geçenler birşey ifade etmeyebilirken onlar için çok şey ifade ediyor kadın milleti için geniş yanaklı lastik nekadar önem taşır 0 ozaman bütün lastik firmaları boşa reklam yapıyorlar.

son olarak reklamlar seyircinin eğlenmesi için yapılan şeyler değildir iyi bir reklamın 15 saniyeden fazla olmaması gerekir bu tamamiyle algıda seçicilik ile ilgilidir önünüzde 10 ürün dururken bilinç altınız sizi reklamını seyrettiğinizi almaya iter isterseniz reklam hakkında hiçbirşey hatırlamayın bilinç altı önceden gördüğü maddeyi tanıdık olarak kabul eder insan doğasında güven ön plandadır eğer tanıdıksa güvenmem lazım mantığı ile bilinç altı ürünü satar[hline]MAN WHO WALKS ALONE
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...