Mino Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Arabadan vazgeçecek fazla kişi olduğunu sanmıyorum. En azından boyutları küçülsün :) Özellikle plazada çalışanlar için uygun bir araç olur bu. Daha seri üretime geçmedi. 660 cc motor + elektrik motoru. 100 km de 1.6 litre benzin yakıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Metro yapılır da fiyatı çok yüksek, yer üstü sistem içinde yer yok :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apis Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Önce şehrin daha büyümesini engelle. Sonra kamulaştırma ile yeni yol sistemleri kur. Otobüsleri trafikte öncelikli kıl (Em imkansızı bu herhalde). Metro yap. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 güzelmiş o araba tipi de güzel eheh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CwzX Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 amerika'da car pool diye bir olay var. otoyollarda en sol şeritten sadece içinde 3 veya daha fazla yolcu olan araçlar gidiyor. istanbulda sabah trafiğinde gördüğüm araçların %75 inde tek kişi var. bu insanlar arabalarına 3 kişi binerlerse arabaların %50 si trafiğe çıkmayacak demektir. bu çok ciddi bir rakam. iyi bir çözüm olabilir ama emniyet şeridinin bile işgal edildiği ülkemizde zor dostum zor:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Diablo Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 anadolu yakasına metro istiyorum trafik çekilmio.gerçi merkez bi yerde oturuyorum ama heryerede yürünmüo.bi metro olsa şurda kral olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lucifertr Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2007 yolların yapılıp yıkılması kanıtlandığı gibi dünyadaki en çok yolsuzluğun yapıldığı yerlerdir o yüzden içinizi rahat tutun her zaman trafik sorunu yaşamaya devam edeceğiz kaldıki bugün bir yol 5 kere kazılıp yapılıyor(aynı yer) korkunç derecede zarar bi örnek vereyim otoban olmasada yıllardır asfalt yapılmayan bir bölge boydan boya asfaltlandı ve köy(mahalle yapıldı önce:) )yolları asfaltlandı hatırı sayılır bir mesefe 20-30 köy yolu civarında helal olsun dedik hizmete bak 1 ay sonra dumurun doruklarındaydık iski yolları kestirmiş kazıyor(iskinin geleceği biliniyordu o bölgelere)... artık gerisini siz düşünün [ Mesaj 25 Nisan 2007, Çarşamba - 00:52 tarihinde, lucifertr tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 dasaaa said: köprü sayısı arttırmanın (veya yeni yollar yapmak) sadece trafiği arttıracağı artık bilimsel çalışmalarla kanıtlanmış bir gerçek zaten yazdığım (University of California, 1998) ibaresi de oradan geliyor, Amerika'da 30 büyük şehirde yapılan araştırmaların sonuçları bunlar (ki amerikanın yol yapabilecek gücü varken [pahalı meret bi köprü kaç para haberiniz var mı? ^_^] ve amerikan hükümetinin global ısınma anlayışı [hiç değinmiyorum bile] belli iken) kısaca yol yapımına fazla gidilmeden neler yapılabilir acep.. uzun aralarla haklı çıkmayı daha daha çok seviyorum.. http://haber.gazetevatan.com/istanbul-icin-ne-dedi/439763/1/Gundem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cihant Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 adam haklı tabii de bizim devlet vergiyi ancak arabadan, benzinden toplayabildiği için istanbul en az bi 20 sene daha trafik sorunuyla uğraşır. Benim çözüm önerim biraz ütopik. Bana kalsa şehri parçalara bölüp merkezi yerlerde taşıt başı min. 2-3 kişi sınırlaması getirmek.Ana arterlere yakın meskenlerin emlak vergisini arttırıp merkezi boşaltmak,şehri avrupada silivri,anadoluda pendik tarafına doğru taşımak. Oralardan da insan popülasyonunu mümkünse hızlı trenle veya yerüstü metrosuyla merkeze ulaştırmak gerek. Ama bunların hiçbirinin yapılmayacağını, hatta gündeme bile gelmeyeceğini hepimiz biliyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Toplu tasimada zeplin sart. Hem ilginc diye millet ragbet eder. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trias Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Büyük şehirlerde belediye toplu taşıma için özel yol yapar (metro/metrobüs vs) özel arabası olana da makul bir yol. Trafik sıkışırsa: "Ben size yol yaptım, özel arabaya binmek istiyorsanız bekleyeceksiniz. Şehiri daha çok bozamam" İstanbul için böyle olmalı. Her gittiğimde daha çok araba, daha çok yol/köprü. Nereye kadar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Bizim ülkede metrobüse karşı bir antipati oluştu da hakkaten gayet iyi bir sistem normalde. Metro götüremediğin yere metrobüs hattı yapabilirsin. Ama bizdeki gibi 100 kişilik alete 150 kiş bindirirsen, dönemeyeceği yerleri döndürmeye çalışırsan, bakımını adam gibi yapmazsan, sorunlu aracı şeritten bile çıkaramazsan ışınlanmayı bile icat etsen yine bitmez bu çile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
riglous Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Trafik polislerinin trafiği düzenlemek gibi bir işlevi var. Bunu yerine getirmeleri gerekiyor. Emniyet şeridinden gidilmesine tamamen engel olunması lazım; doğrudan ehliyete 6 aylık iptal gibi. Parasal çözümlerin hepsi "zam" kıvamında olacaktır. İstanbul gibi cinnetlik bir şehirde trafikte emin olun cinnet geçirip parası neyse veririz diyip geçer insanlar. Bazılarını durdurur ama çok kısa süreli. Şehrin göbeğine otogar kurmak mantıklı değil. Sağlam ulaşım kanallarıyla girişine kurmak gerek. Keza TIR vs. bunların şehir içine girmemesi gerek; yollar malum zaten, girince trafiği tıkayacakları kesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 3. Köprüden sadece ve sadece toplu taşıma araçları ile içinde 3 kişi ve üzeri insan taşıyan araçların geçişine izin verilmeli mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Otogar demişken: bugüne kadar yığınla şehrin otogarını gördüm, İstanbul otogarı gibisini görmedim arkadaş nasıl rezil biryerdir orası öyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Tır ve Otogar konusunda katılmadan edemeyecem. Bok attığınız Mersinde bile(liman kenti diye) tırlar için köhne ıssız yol yapmış adamlar arkalara. Ankaranın AŞTİsi de taşınıyor zaten mamak'a. Ama zaten AŞTİ uzun süredir trafik yaratmamakta, zira otogara giren özel yol var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mithat Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Amerika için ne derseniz diyebilirsiniz ama adamlar 'baba adamlar yiyor ama çalışıyor yaee' kafasının en büyük örneklerinden. Interstate highway muhabbetinde insanlara yük olmadan nasıl 'sadece hayatını kolaylaştırdıgımız insanlara geçirelim geri kalanlara dokunmayalım' diye ayar çekmişler . İstanbulda şöyle adam akıllı bir baştan ayar çekilebilse çok fena olacak ama binbir farklı yerden tek köprüye baglanınca deli gibi tıkalı oluyor tabii yol 123124124 şerit bir anda 4 şeride inince gayet doğal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar