Daesu Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 horace türk olmıycak ama haha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 hem metinsel hem görsel kurgu olarak, yanı tek bi kişinin işlerine bırakırsan sıfırdan yapılan bi oyunu cok kısır bişey cıkar orataya sap gibi olru herşey. ki oyun gibi son derece interaktif bi medyumda patlarsın bence. Freelance şu yüzden iyidir, şirket içinde insanlar hep zaten birbirleriyle ilişkili, dışardan bişeyler girmesi içeri her zaman iyidir serin su taze kan olur. ama sırf freelancele olmaz cok büyük risk olur. sanmayınki bedasta'nın zaten falloutla uğraşan başka concept artisi olmasın şirketinde. 3d ciler bunlara bakıpmı yapıyo oyunu =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 elbette. zaten craig in art direktörlük durumu veya proje lideri olduğuna ihtimal vermiyorum. denileni yapıyo sadece. ama netice itibari ile bi tane kafa olur, o iyiyse iyi iş çıkar. ve evet 3dciler bunlara bakıp yapıyolar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 craig abinin şimdi adı var.. marsa otursa ordanda yapar yollar :) pratik hızlı ve işini yapan bir adam.. freelance calıştırmanın asıl amacı ucuz olmasıdır..ingiltereden fransadan firma açar hindistandan çinden ucuza adam calıştırırsınız.. e ama herzamanda bi riski vardır..dialog eksikligi yaşanır..bir işi 1den fazla adam yaparsa o iş bulaşık olur..yani 2 kişi concept art yapmasın..biri concept yapsın biri illustasyon yapsın ..justin ile vance örnegini vermeyin ama ben o adamları tek bi kişi sanıyordum başlarda cok yakın birbirine adamların işleri.. [ Mesaj 30 Mayıs 2007, Çarşamba - 01:24 tarihinde, Daesu tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 konseptin içinde de çok etken var. craig mullinsin silah filan tasarlıcanı, ön illüstrasyonunu filan yapcaanı sanmam. mekanik şeyleri yapmak için kesin ayrı bi adam lazım. apayrı bi konu. en basitinden yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 valla şu araç tasarımını yapan adamı getirsinler o işlere..deli oldum ben pipboyda en kücük bi stilizasyon farklı olursa agızlarının ortasına ederim yanlız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 said: horace konseptin içinde de çok etken var. hah birde bu var, işte oyun tasarımı sürekli dallanıp budaklanıyor, buda extra maddi yük demek..tamamen firmaya kalmış. arkadaşta yukarda demiş görsel , mekanik olarak bi mirası var falloutun..önüne atıp al abicim bunları yenile diyebilirler craige Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 horace 3d ciler bunlara bakıp calışmıyo, bunlara bakıp napıcak 3d ci alla aşkına, map developer denilen bi tayfa daha var sonucta bu işin içinde, 3d ci anca haaa obelisk olucakmış oyunda der oturur odelisk modeller, şimdi power armor modellenicek kim yapıcak o işi, slaver ların kampının girişi modellenicek bunlrlamı modelliycekler? hadi diyelimki burda betimlenmiş mekanları modellicek direk, burda 3d cinin işini bitirmesine yeticek kadar bilgi yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 orthographic yapıcak adam şart zaten armorda karakterde falan , craig yapar gibi gelmiyor bana :) ben bida baktımda işlerine conceptart mantıgıyla yapılmamış heralde ya.loading ekranında bile görebilrz bunları bishop olabilirim dilimde var demişin yukarda anlamadım yanlız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 [spo] eski ve yenı nick'ine gödnerme yapmıştım soru sana sorulduğu halde ben cevap evrdiğim için ondan[/spo] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 oha kurgu yapmışsın :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 tactics'i önce oynadım ama fallout 2'yi (fallout'u değil çünkü replay değeri zayıftı maalesef, çip kovala movala geyiği her defasında, zaten ekipman da kısıtlı kullanacak skill yok öyle) de en az onun kadar oynamışımdır, daha az değil. o eski püskü o zamanın 5 yıllık haliyle oynadım yani. ama argümanlar gidip gelip "fallout'ta böyleydi öyle kalmalı" noktasında takılınca onları biraz ezmek gerekiyor. lethe big guns sadece minigun değil, m249 saw veya m60 kıvamında silahlar mevcut zaten onları 7-8 str yaparsın. ama minigunlar sadece power armor giyenlere ya da mutielere özel olur yani gimp yapmalarının alemi yok. bastık mı tetiğe yaralım ama. ayrıca bütün bu concept artları beğenmeyen arkadaşlar concept artın ne olduğundan haberdar mı acaba? şu çizimler oyunlar için hazırlanan concept artların %90'ından filan daha kaliteli. tarz deseniz zaten finalize edilmiş şeyler değiller, oyun içinden görüntü değil nihayetinde. horace'ın dediği gibi bir pergel niyetine kullanılacak materyal. filmlerin storyboardları gibi birşey. paleti tutmamış filan hey yarabbi ya. ne tutucu insanlar anlamam ki ben bu mantığı. atmosfer değişti belki abicim yüzyıllar geçti ya. mevsim değişti belki. yok kapısı kabeye bakmıyor yok dişinin arasında pırasa var. adamlar bir heyecan olsun diye geri sayımın yanında bonus materyal veriyor millet bombalamak lazım diyor. HELL IT'S ABOUT TIME deyip bıraksalarmış, başka türlü yaranılmıyor insanlara. tamam heyecan var da sırf eleştirmek için de eleştirmenin alemi nedir? kime faydası var? gameplay'den filan anlaşılır birşeyler görürsek o zaman eleştiririz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 3dci kafasına göre mi yapıcak? bilmez adam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2007 said: "fallout'ta böyleydi öyle kalmalı"Kim nerde demiş? Combat konusunda şuraya yazı yazan 5 kişiden 4'ü kendi sevdikleri oyun stilini yazmış, kalan 1 kişi ise varolmayan mesajları eleştirmiş. Bil bakalım sen hangisisin :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 abı hell its about time yazısını görünce merak edip içine baktınmı yoksa bunu nasıl flamelerin diyemi düşündün? yok yanı trailerindan tut gameplayine ünite backgroudnlarına sayfa sayfa concept art'ına tonlarca şey koydular önümüze its about time değil yanı sam, lütfen yanlış şeyler sunmıyalım. tutuculuk yapanda olmamış, bence paleti tutturamamış dedim ben enden dedim cunki renkler uygun gelmedi bana, hava cok temiz gözüküyo mesela, metallar yetericne yağ içinde değil, wastelandler yeterince wasteland değil, bunun en büyük sebebide renk secimi. Beyenmediğimiz şeyleridemi sölemiycez sam nedir yanı nasıl yaranıcaz sana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 heh threadin altı üstü fallout'ta ne yapıldıysa aynı kalsın yakarışlarından ibaret, sen başka bir threadden bahsettin herhalde. abi concept artın nesini beğenmiyorsun ki lol yani. concept art. oyun mu? değil. sc2 trailer vs konmuşsa bunlar da koyacaklar işte. hayır bethesda'ya karşı olan önyargı öyle bir durumda ki leonardo da vinci yapsaydı gene beğenmeyen olurdu, "leonardo bab güzel ama fallout'a uymamış" diye bir kalıp mevcut zaten. hava şöyle böyle demişsin yüzyıllar geçti birincisi, ikincisi doğu kıyısı burası, apayrı coğrafya. nevada çölü değil appalachian dağları ortam. her nükleer bomba düşen yer aynı görünmek durumunda da değil yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 yeniliklere acik olun biraz arkadasim, eskiler oyleydi yenisi boyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 seni bu kadar tilt eden nedir ? senin fikrin var e başkalarınında başka türlü fikri olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Sam az öcne SC gibi sadece hell yeahmı yazsınlar dedin allah aşkına cevirme şimdi. neyse şaşırmadım hiç bunu sölediğine. renkler hoşuma gitmedi bence tuturamamışlardedim diyemezmiyim yanı cokmu kötü bişi bunu sölemem, bu iş böle yürümezmi dedim. hayrı demedim, ne dedim Craig yerien dah uygun isimlerle ekiplerle calışılabilirnirdi dedim, hayır yanı bunu sölemiyceksek ne söliycezki oyunu tartışırken? cok istiyosan belirtiyim için rahatlasın, sc2 nin muziğini yaptırdıkları isimleride beyenmiyorum daha iyi simler bulabilirlerdi. spore'un muziklerinide brian eno'ya yaptırıyolar mesela "hısft" gibi bi ses efektyle karşıyorum bu durumu karşıyım onada. ben bu renkleri abrındıran bi fallout oyunundansa başka renkleri içeren bir fallout oyunu oynamayı tercih ederdim. daha nasıl anlatalım derdimizi. sadece "ooooo" mu yazıcaz bu topiğe? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 beni 'tilt' eden sırf bethesda'ya bok atmış olmak için concept art'ı oyunun final sürümüymüş gibi inceleyip eleştirmek. ekleme: valla "SC gibi sadece" kısmını sen kafandan ekleyip ben sc'ye laf attım gibi göstermişsin lakin mesajımın aslı hemen üstte cüce'cim. havadan nem kapmışsın doğrusu, "HELL YEAH IT'S ABOUT TIME deyip bıraksalarmış" demişim. bu kadar. eleştirinin çok ötesinde olunduğu ortada, felaket tellallığı durumuna gelinmiş. sadece burada değil zaten resmi forumda çok daha beter, onlar da "%2 gerçek fanlarız" diye tutturmuş gidiyor. ortada oyunun bombok olacağına işaret eden hiçbir malzeme yokken böyle bir hava estiriliyor. benim itirazım buna. ha ayrıca brian eno achtung baby gibi bir albümde çalışmış insandır, çok şugar gider maxis oyununa tarzı. evet ayrıca maxis'in yaptığını biliyorum (öbür threade hitaben) [ Mesaj 30 Mayıs 2007, Çarşamba - 03:30 tarihinde, Sam tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 tedirginiz, cünki eski takım yapmıyor oyunu bethesda yapıyor.dünyadaki bütün başka firmalar yapsada oluruz atmosferin en büyük destekcisi görseller degilmi ? konsept tasarımlardada eski tadı almadım , geri kafalılık falan degil bu..başka bir oyun yapmıyorlar fallout yapıyorlar çünki ayrıca para verip alacam neden eleştirme hakkım olmasın.şimdidende başlarım eleştirmeye habire şak şak cekmek degil benim açım ps: bu gerideki sayfalarda conceptartları massive black yapıyor gibi bir haber yokmuydu ? oldukça sevinmiştim işinin ustası o firmada - yoksa başka bi başlıkta başka bir oyunlamı ilgiliydi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Falloutta ne yapıldıysa o kalsın derken çoğu insan oyunun atmosferinden bahsediyor çünkü bir planescape bir fallout gibi oyunlarda yakanılan bir atmosfer kadar başarılısını tekrar yakalamak kolay değil. Özellikle yeni bir oyun yapmıyor da fallout gibi geçmişi olan ve beğenilen bir oyunun devamını yapıyorsan, o oyunun başarılı atmosferine sadık kalman o oyunu oynayacak insanlar açısından yeni bir atmofeslerle çıkagelmene kıyasla başarı şansının çok daha yüksek olduğu bir durumdur. Eğer ki yeni bir atmosfer denemek istiyorlarsa bence yeni bir oyun yapsınlar. Onun dışında concept arta yaklaşım tarzları bence oyuna yaklaşım tarzları hakkında da bize çok bilgi veriyor. Oyunun atmosferinden çok yapacakları concept artların reklam değerine önem vermişler dolayısıyla iyi çizen ve çok bilinen bir çizerle anlaşmışlar. Bu da falloutun atmosferini önemseyen kitle yerine bu ismi tanıyıp da "oha gregmiş concept artist" diyecek bir çok insana hitap etmek için yapılmış bir hareket gibi geliyor bana. Craigin kendisi demiş, ben bu fallout kavramına pek alışık değilim diye. Elbet ki farklı coğrafya, farklı yüz yıl falan bunlar farklılık getirecektir ama fallout havasını ve atmosferini bilen bir çizerin çok daha iyi bir iş çıkaracağına inanıyorum ben açıkçası. Nitekim bir şekilde ben o resimlere baktığımda eski falloutla bağlantı kurmak istiyorum ama öyle bir his yaratmıyor o resimler bende. Bundan yola çıkarak rpgden ziyade powerplay ağırlıklı bir fallouta gidebilirler gibi geliyor bana, ama böyle bir şey yapmaya cesaret etmeleri zor yine de. Büyük tepki alır gibi geliyor çünkü bana. Oyunun bombok olacağını söylendiğini görmedim ben burda yazılanları abartma Sam. Ama endişe duyanlar var atmosfere olan dikkatsiz yaklaşımlarından ziyade. Fallout gibi başarılı bir kurguda yeniliğe açık noktalar belki oyun sistemi gibi konulardır ama alıp da başarılı bir kurgu ve atmosferi bozmanın manası yok. Ben de endişeliyim çünkü bence oblivion bir rpg faciasıydı. Her gittiğin yerden quest alıp birilerini kesmek rpg değildir, ya da şehrin ortasında vampir olarak birini öldürdükten sonra para cezasıyla dışarı salınman sonra herkesin sana eskisi gibi sıcak kanlı davranması ya da yine vampir halimle vampir avcıları loncasına katılmam beni öldürdü, yedi bitirdi o oyunda. Ha ilerde geliştirilebilecek önü açık bir AI sistemi yaptılar onu da çok takdir ettim, zaten hiç yoktan ortaya mükemmel sistemler çıkmaz ama "biz rad AI yaptık" diye oyunun geri kalan yerlerni özensiz ve derme çatma yapmaları (şehirdeki istisnasız her npcinin bir konu akkında noktalama işaretlerine kadar aynı yorumu yapması gibi...) açıkçası benim bu firmaya haklı olarak önyargılı yaklaşmama sebep oluyor. Bu çeşit hatalar falloutun oyun zevkinin benim için sıfıra indirir. Dolayısıyla endişe etmekte haklı olduğumu düşünüyorum. Onun yanında kimse senin üstüne "nasıl endişe etmezsin! nası bu kadar rahat olabilirsin!" diye atlamadığına göre sen de tersini yapma. Senin de bu forumdaki insanlara karşı önyargın var bol miktarda. Demokratik olun derken demokratik olmuyorsun, önyargısız olun derken önyargısız olmuyorsun sam. [ Mesaj 30 Mayıs 2007, Çarşamba - 03:44 tarihinde, Ardeth tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 valla 'demokratik olma' kısmına gönderme yaptıysan ben de diyebilirim ki bu fallout 3'e şimdiden getirilen eleştiriler (ki neye dayanıyor bunlar bakıyoruz, concept art'a. e iyi) "rejim elden gidiyor" kıvamında, dişe dokunur bir dayanağı yok. popülist yaklaşıp öyle bir artist tutmuşlar fikrinde olabilir ama bu da gayet subjektif, ben de diyebilirim ki adamlar bir bethesda oyunu yapmak istiyor ama olabilecek en iyi şekilde, bu yüzden işini düzgün yapan ama eski oyunlarla bağı olmayan birini seçmişler. atmosfer demişsin, bethesda'nın bütün oyunları black isle'ın bütün oyunlarını 'atmosfer olarak' (altını çizeyim hemen atlanmasın) sağdan sollar. bethesda oyunlarında eksik olan şeyler var evet ama bu mesela atmosfer değil. dialog eksik mesela. questler detaylı değil fazla ve dolayısıyla değişik şekillerde yapılmaya müsait değil. böyle eklerim daha bir-iki şey. insanların anlamak istemediği şey bu oyun black isle oyunu değil. onlar öldü. yeni bir şirkete verildi fallout markası. adamlar kendi oyunlarını yapıyor, van buren'i değil. leonard boyarsky'i filan neden tutsunlar? adam olsaydı troika'ya bugsız oyun yaptırırdı, batmazdı gider kendi alırdı isim hakkını fallout'un. spielberg terminator'ün isim hakkını alsa cameron'a mı soracak? hayır gider kendi yapar filmi kendi kafasına göre. kaldı ki böyle sürüyle oyun franchise'ı var hakları başka şirketlere geçen, hepsi kendileri nasıl biliyorsa öyle yapıyor. bethesda'nın bencilliği filan değil, işin adabı bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 valla morrowind'den deli zevk almış ve çok uzun bi süre oynamış (ve nihayetinde ek paketleri pek istemeden oynamış ancak oblivionda patlamış) biri olarak atmosferden ve haritadan çok korkmuyorum açıkçası.. balmora'yı kendi evim gibi sevmiştim morrowind'de hele gelen mağra içi ev add-on'u ile pek bi şenlenmiştim.. yani haritadan atmosferden yana korkum yok.. korkum konu (dialoglar, oyunun yüzeyselliği, yapılacak questlerin [görev?] "al götür şunu", "kap gel oradan 2 adana hadi bakem" seviyesinde olması) gibi şeylerde devreye giriyor.. Morrowind'i ilk oynaşımda bitiremedim.. sebep? küçük bi bug! bi yerde bi elemana özel bi silah vermem gerekiyor.. veriyorum, adam teşekkür ediyor... iyi güzel.. ben adama silahı veriyorumda dialog orada kesiliyor! adama tekrar dönüyorum.. hala silahı (balta olsa gerek) isteiyor.. Amcayı kesiyorum.. silah üstünde! elemanı öldürmem oyunun gidişatını etkiliyor.. yeniden load- yeniden dene- olmadı yine-.. kısaca bethesta oyunlarının bunu gibi düğüm noktalarında istanbul trafiği misali sıkıntı verici sıkışıklıklar yarattığının farkındayım ki bu üzücü.. endişe verici daha doğru olur. diğer korkumda oyunun sistem canavarı olacak olması.. varsın olsun bundan kaçış yok.. c. art'lara gelince.. şimdi ben beğendim ama daesu, horace falan insan çizer ben çöp adamdan hallice çizerim kısaca ahkam kesmem doğru olmaz. ancak gösterilen c.artlar nuke sonrası şehir kalıntıları olarak oldukça başarılı. Hiroşima ve Nagazaki fotğraflarını inceleyebilirsiniz.. dahası üzerinde çkça yerleşim olmasa dahi deneme amaçlı atılan bombaların footageları [2gün sade 6 saat uyku.. sorun çıkartıyor.. footage=kamera kaydı falan] olası zararı ve yıkım sonrasını ayrıntılı bir şekilde gösterecektir tabi.. ancak post apocalyptic dönemler ile ilgili fantezilerde/filmlerde genellikle çölleşmiş bir dünya kullanılması ve fallout serilerinin de çölleşmiş ortamlarda geçmesi sebebiyle orjinal fallout konseptini bu şekilde tahayyül etmek oldukça güçleşiyor eski kulağı kesik gamerlar için işin bir de reelden uzak tamamen şahsi hayallemem olan kısmına bakacak olursak nuke yemiş bi şehirde yarım yamalak ayakta kalmış binalar olsa dahi yerleşimcilerin değil bunlarda yaşamak hepsini tezelden yıkıp üstlerini toprakla falan örteceklerini düşünüyorum (ee radyasyon kaynağı direk) ancak bu da oyunun tabiatına aykırı olur.. her neyse işte.. artık konunun başını bile unuttuğum bu dakikalarda hızlıca son cümleleri yazalım.. çalışmalar güzel, post apocalyptic era güzel.. de hocam, canım benimbu sıradan bi post apocalyptic era değil ki.. bu FALLOUT! nerede 1950 çizgileri, nerede 2.dünya savaşı göndermeleri.. ayrıca bu çalışmalarda (kesinlikle bayıldığım) ince fallout'a özgü mizah anlayışından da eser yok yahu.. Güzel çalışmalar olmakla birlikte çok "modern" bir şehir bu.. ne bilim fallou'un daha retro bir görüntüsü varken görseller kafamın içinde bu izlenimi uyandırmadı bi türlü.. ha tabi bu görseller aperatif sadece, önem seviyeleri düşük.. ben hala "delikanlı! şu paketi askerdeki oğluma ulaştırır mısın? tabancasını evde unutmuş kerata!.. bi de şu ayıcığı torunuma götürüver.. ayısı olmadan uyuyamaz bizim zilli biliyon mu?" gibi salak saçma görevler ve fallout'un içeriğine yetişmeyecek yüzeysel bi konudan korkuyorum.. Sanıyorum korkularım sadece ve sadece oyunun çıktığı gün cevap bulacak.. o zamana kadar yapacak en iyi şey işlerimin başına dönmek.. keza gün aydınlandı hala bitiremedim!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 said: atmosfer demişsin, bethesda'nın bütün oyunları black isle'ın bütün oyunlarını 'atmosfer olarak' (altını çizeyim hemen atlanmasın) sağdan sollar. Sam sen sunu biraz aç istersen..atmosfer derken neleri kastettin.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar