Jump to content
-Cursed-

aresmajere banned ?

Öne çıkan mesajlar

§ 26 Feb 2006, 21:53
http://img141.imageshack.us/img141/7172/untitled2216mo.jpg tos ne oluyor yaf ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Feb 2006, 22:00
http://forum.paticik.com/konu.php?id=173511

lvl 70 olmuş tebrıkler... lovely gırl ve aresmajere ...

edit np yada dııl bısey dıyemeyız cunkı lvl cok yuksek hıc sanmam bunu tehlıkeye atmaz ama bılemem yorumsuz tabı charda onun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Feb 2006, 22:03
ben np felan demedim banlandıgını ve tos ne oldugunu sordum merakdan yani =)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Feb 2006, 22:03
tos kurallara uymamak demek

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Feb 2006, 22:04
bırakın su 70 olmus o char bunu yapmaz bunu yapmaz tehlikeye atmaz laflarını adamın tehlikeye attıgı bisey yok zaten hatırı sayılır arkadasları sayesinde 3-5 gun banlı kalır sonra yine istedigi gibi at kosturur kimseye guvenmeyin bu oyunda herkes herseyi yapıyo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Feb 2006, 22:08
tos un anlami terms of services yani hizmet kurallari gibi bişi..

tos ban da kural dışı hareketten ßan anlamina gelior..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Feb 2006, 23:53
Arthas sana giren çıkan nedir onu anlamadım ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 00:09
arthas +1

kötüye bişey olmaz demişler...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 00:34
oncelikle terbiyeli konusmayı ogren bana giren cıkan bisey yok ben genel konusmusun orda gorduysen lvl 70 tir diye sunu yapmaz bunu yapmaz demeyin kimse babamın oglu degil yapıp yapmayacagını bilemem yapabilir demisim ki ortadada bi gercek var biseyler yapmıski 2 kere banlanmıs ortada bisey yokken kimse kimseyide banlatamaz milleti baskalarının yalakalıgını yapmakla suclamadan oncede dusun kendin neden bu kisiyi savunma gereksinimi gormusun.bu yaptıgının adı nedir?
kimseyle alıp veremedigim yoktur kimse gibi yalakalıkta yapmam ustte genel bi yazı yazmıstım ama sen bunu sahsa yazılmıs bi yazı gibi gorup savunma geregi duydun yetinmeyip ustune kufurde ettin ama gercek(2 ban) apacık ortada duruyo bunuda seviyesiz konusmaları kufurlerinle kapatamazsın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 08:50
@kilic

yazdın onu yine çok açmaya çalıştım tos u ama çözememiştim :d

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 08:57
her topicde farklı bi konuya kayıyosunuz ya ibretle sizi izliyorum. adam ne demiş siz ne diyosunuz. bu arada yaşasın humanlar!..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 09:14
yaşasın humanlar -_-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 10:18
aresmajere ıle 1 kere bıle sohbetım yok zaten tos banned sorun varsada cozulur benı ılgılendıren burdan 2 arkadasım lvl 70 olmus tebrık edıyorum gerısı gm lerın bılecegı ış

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 14:45


[ Mesaj 27 Şubat 2006, Pazartesi - 16:50 tarihinde, JadeReal tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 14:48
wow jade gelmiş :p bune ? =]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 14:53
patriot kolluk yakmis hayirli olsun jade ayrica hosgeldin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 14:54
tesekkur ederim... insallah kalici olur kolluk..
hos buldum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 14:59
aresmajere 28 gunde 500k np mi kasmıs 0_0 vay bea helal olsun :d

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 14:59
24 gunde 2 lvl ve 550k np kazananlar hit olsun benim boyumu asiyo :))))))))))

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 15:03
yafs bırakın bunları yahuu allaalla boşwerin cezasını bulmuş dicemde olay şşöle char 70 e editlendi bi baktılar herkes bişeler dio 10 gün ban attılar chara 10 gün sora ban açılcak aresmaj. 1-2 gün çıplak dolaşcak we herkes bu olayı unutcak sözde ceza werdiler sizin burda konuşmalarınız hiç bi işe yaramas...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 15:03
=))

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 15:03
ya lvl konusunda bisi yokki bence kasilir azimli olan yapar ama np listesine bile girmeden 500k np kasmak legit olmasa gerek ki 500 k np up yapsaydi 1. sirada olurdu np siralamasinda

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Feb 2006, 15:11
jade hayırlı olsun clan hem düzelmiş hem kollugu yakmışınız + şifren gelmiş hayırlı olsun tekrardan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...