Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

You will cry my name

arcane

Öne çıkan mesajlar

kara kalem bi resmi bilgisayara geçirdikden sonra çizgileri dağıtarak yapılmış bişiye benzio öyle dimi?[hline]Ouz_UFO, 09 July 2003 23:22 tarihinde demiş ki:...
Ben gazıyorum basa, sen önüne geleni vur ;- )
Sonrada imzayı çakıncada öms den 09 July 2003 23:37 tarihinde demiş ki:
bre kekcim : ) onu bilerek yazdım ben.. olur ya hani geyik...
Chemical Kemical Kemikal Kemikıl Kemikı Kemik Kemi Kem Ke K .
Sosyal ağlarda paylaş

tebrikler arcane.[hline]White_Rakkad,the Tikky ( :lol: ) 04 June 2003 16:31 tarihinde demiş ki:
Ben Tommy giyiyoruuum sen ex-port giyiyosuuun benim tişörtüm senin tişörtünü döveeeeer
Gallant, the Macho 14 June 2003 01:20 tarihinde demiş ki:
Kadın dediğin istanbul gibi olmalı, fethi zor fatihi tek
Sosyal ağlarda paylaş

• 1 ay sonra ...
bu eski çalışmamın tek olayı photoshopta ap ayrı resimleri sentezleyip tek resim haline getirmemdi
alakasız resimleri tek resim haline getirdim , ilk çalışmamdı
yoksa ben de beğenmedim görünüşünü, olayı güzel görünüşü kötü[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."
Sosyal ağlarda paylaş

photoshopta yapmadım da zemin tamamen smear ile yapıldı
sanırım photoshoptaki smudge ile benzer bir görüntü elde edebilirsin
dramatik hava vermeye çalışmıştım yaparken[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...