Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

24 Ağustos Pazar TV'de Leon - Jean Reno Naboo Kraliçesi'yle karşılaşır

Sam

Öne çıkan mesajlar

tgrt'de oynayacak, ilk defa izleyeceğim bakalım dedikleri kadar var mıymış.. nikita kadar iyiyse zevkten dört köşe olmak kalır bana da.. :)

iyi seyirler..

ekleme: ne yazmayı unuttuuğumu düşünüyordum ki 22:45 sözcükleri aklıma geldi.. :-p[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."

[Bu mesaj Sam tarafından 24 August 2003 20:32 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

lol adam her film topicinde imdb şu kadar puan vermiş hede hödö olmuş diye atlar daha leon izlememiş
izle de kalsın 39 fırın ahah..

yanında shape of my heart tavsiye olunur (gaydavid değil puresting versiyonu)[hline]:: arcane ::::::::hp:hss::::::::1::::::::2::::::::3::::::::
Dreaming of Zion awake Sleeping awake Dreaming of Zion awake Can't stop sleeping awake
Sosyal ağlarda paylaş

kablonet'i bana bağladılar da leon'u izlemedim sanki, tok açın halinden anlamıyor tabii arcane beybaba.. :)[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

tv kaç kere verdi ki leon'u? benim haberim olduğu tek defada da önemli bir işim vardı. 50 kere verilmiş bir film değil ki..

süper film ama ben nikita'yı daha çok beğenmiştim doğrusu. natalie portman müthiş ama.. (oyunculuk açısından ;) )

Léon: Stansfield?
Stansfield: At your service.
Léon: [handing him something] This is from... Matilda.
Stansfield: [see's that its pins for grenades] Shit.

bu arada polis kılığına girme numarası kuzuların sessizliğinden araklama mı denmeli yoksa esinlenme mi? :)[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

5 milyon defa da verilse benim haberim olmamış, alin taşçıyan değilim ama film cahili de değilim leon'u seyretme imkanım olup da seyretmeyecek kadar.. :)[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

dünyadan haberin yok zaten
evet o kadar cahili değilsin, hatta kendin yorum yapmaktan aciz olup imdb den copy paste yapıp bakın şu kadar puan almış diyecek kadar hiç değilsin :) eghuehu[hline]:: arcane ::::::::hp:hss::::::::1::::::::2::::::::3::::::::
Dreaming of Zion awake Sleeping awake Dreaming of Zion awake Can't stop sleeping awake
Sosyal ağlarda paylaş

ne demek gimli, her zaman.. :)

arcane belli ki unity'nin 'herşeye muhalefet' kursuna gitmeye başlamışsın ama sertifikanı almadan başlama bence uygulamaya.. ;)[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

dedim ben sana, 'laf çevirme' dersine daha başlamadığın nasıl da belli, kalakaldın bir anda.. ;)[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

said:
arcane, 25 August 2003 01:57 tarihinde demiş ki:
dünyadan haberin yok zaten
evet o kadar cahili değilsin, hatta kendin yorum yapmaktan aciz olup imdb den copy paste yapıp bakın şu kadar puan almış diyecek kadar hiç değilsin :) eghuehu[hline]:: arcane ::::::::hp:hss::::::::1::::::::2::::::::3::::::::

cık cık. :yapma: Onların hepsi copy paste değil ki arcane. Aralarında tercümeler de var.[hline]Volfied, 04 May 2003 08:18 tarihinde demiş ki:
A mug of ale, and a fine tale!
Gimli yönetti
Sosyal ağlarda paylaş

Ee Sam nasıl buldun filmi? Yoksa sataşmalardan bu sefer de mi izleyemedin? :-P

edit: Kelime humması arasında görmemiştim yorumunu cevabımı aldım tamam. :) [hline]In God I Trust
For Rest I Just Test

[Bu mesaj GE-TA tarafından 25 August 2003 02:23 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

nikita kadar beğenmedim dedim ama herhalde dublajın da etkisi var, fransızca seyretmiştim nikita'yı da çünkü türkçe altyazılı. oradaki kadın da müthiş oynuyordu, tcheky karyo'yu da beğenmiştim. nasıl desem, leon'da nikita'daki o kara-film havası biraz zayıflamış gibi..[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

kedi bize gizli ödenekten maaş bağladı aslında rating'i arttırdığımız için, bir nevi sanal palyaçoluk bizim meslek.. :)[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sam, 26 August 2003 22:27 tarihinde demiş ki:
kedi bize gizli ödenekten maaş bağladı aslında rating'i arttırdığımız için, bir nevi sanal palyaçoluk bizim meslek.. :)[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."

huhaha ilginç bi bakış açısı :)[hline]Duxus
---------
blackchaos, 09 June 2003 23:22 tarihinde demiş ki:
allaha yakın bana uzak ol
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...