Jump to content
DraculaVigorous

n00bz

Öne çıkan mesajlar

§ 14 Tem 2005, 20:09
Noobz deimosta orc klanı olarak kuruldu!
http://www.geocities.com/draculavigorous/clanss.JPG

fatih alttaki yazıyı görünce biraz alınacak ama n'apalım eheuee :P[signature][hline]DraculaVigorous, 11 Temmuz 2005 00:25 tarihinde cyper açıldı forumunda demiş ki:
boşverin usko'yu bence de.
usko öldü.
devir orcların devri. devir myko devri - Biraz LoR den alıntı oldu ama olsun. :)
Nasıl imza seviyoruz?-Paticik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2005, 20:11
eheheh cok cirkin cikmisim =) profilden cekmissin

TyraeL[signature][hline]"Our evil is inherited from our innocence"

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2005, 20:11
noobz ownz..[signature][hline]Pyro
dêãth øwñz lìfê

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2005, 20:13
ulan oyunu bi setup edemedim :D şimdi gene deniyorum gelicem buffer healer olarak aa deli oldum :D[signature][hline]KÜTÜK TARAFINDAN KAPATILDI
[i][b]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2005, 20:15
ya bız ısı bılıoz yemın ederım
Adımı Hermesus koycaktım yannıslıkla Hemesus yaptık artık ıdare edın pek bellı olmuo ama :0)[signature][hline]Self control;
Breaks down..!!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2005, 20:43
fotoğraf açılmıyor :D hata veriyor sayfa ... çok merak ettim acaba nasıl çıktım civcivim zaten :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2005, 20:48
aalllaaaam ya deli olcam daha setupa başlamadan önce yaptığı hazırlıkta yanlış versiyon diye hata veriyorrr daha önce setupına girdim bi kezz offf olmazsa akşam bırakcam indirsin gene delircem yaa :/ zaten çok yavaş yüklüyorr setup dosyalarını neden böle oldu annamadım :'([signature][hline]KÜTÜK TARAFINDAN KAPATILDI
[i][b]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2005, 21:08
LoooL ben göremiyom resmi.Warmıyım resimde.
Neyse nOObz ruLLaz.!!!![signature][hline]Name : Yuuzhan
Nation : Karus
LeveL : xx
Clan : .....
Server : Myko / Deimos
X X X İmza İcat OLdu MertLik BozuLdu X X X

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Tem 2005, 21:17
kurduk bakalım... ulan klan olarak şehir deiştirsek 200k para bırakıyoz gate lerde :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 00:46

al bide burdan yak sadrazamın sol eli

[signature][hline]unholy ownz u

kalgeldi vs. _all_eyez_on_me_

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:01
ben de gelcem, katılmak için ne gerek?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:02
master kdr gay olmamak tek $artımız.[signature][hline]Pyro
dêãth øwñz lìfê

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:03
said:
Eternalus, 15 Temmuz 2005 05:01 tarihinde demiş ki:
ben de gelcem, katılmak için ne gerek?


ikametgah , nufus cuzdan sureti , savciliktan temiz kagidi , 6 vesikalik fotograf ve banka hesabina yatirdigin 5 YTL dekontunun fotokopisi :D[signature][hline]"Our evil is inherited from our innocence"

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:05
muhtarın kızı da gerekiyo mu :D yaw start diyom takılıyo bi topic vardı bunla ilgili, var mı bilen?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:09
reset geldi ya.
bu arada çok ilginj olduğunu düşündüğüm bişeyi sizle paylaşma kistiyorum.
Bu server bomboş.
Yada bizden başka kimse orcu seçmemiş...[signature][hline]DraculaVigorous, 11 Temmuz 2005 00:25 tarihinde cyper açıldı forumunda demiş ki:
boşverin usko'yu bence de.
usko öldü.
devir orcların devri. devir myko devri - Biraz LoR den alıntı oldu ama olsun. :)
Nasıl imza seviyoruz?-Paticik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:11
valla myko nun en dolu serverı bunu bılıyorum da player sayısı kac bılmıyorum.[signature][hline]Pyro
dêãth øwñz lìfê

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:12
muhahahaha demekki bizden başka kötü adam yok, server meselesine gelince de; e malum yeni daha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:15
pro yesın senı aa fenalık geldı.ben %50 ye geldım valla 30 dklık ı$ım war sora ver elını cz =P[signature][hline]Pyro
dêãth øwñz lìfê

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:16
beni beklemezsen küserim ama :D
%1deyim çünkü ehuehu

Bu arada şu gife bakın. ko forumlarından aldım. http://members.home.nl/jj.dijkstra/cagerage7od.gif
[signature][hline]DraculaVigorous, 11 Temmuz 2005 00:25 tarihinde cyper açıldı forumunda demiş ki:
boşverin usko'yu bence de.
usko öldü.
devir orcların devri. devir myko devri - Biraz LoR den alıntı oldu ama olsun. :)
Nasıl imza seviyoruz?-Paticik


[Bu mesaj DraculaVigorous tarafından 15 Temmuz 2005 05:19 tarihinde değiştirilmiştir]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:23
valla beklemem =P[signature][hline]Pyro
dêãth øwñz lìfê

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Tem 2005, 02:28
said:
DraculaVigorous, 15 Temmuz 2005 05:16 tarihinde demiş ki:
beni beklemezsen küserim ama :D
%1deyim çünkü ehuehu

Bu arada şu gife bakın. ko forumlarından aldım. http://members.home.nl/jj.dijkstra/cagerage7od.gif


ulan benim signım o be. bu arada boş diil server bayaa kalabalık haritanın büyük olmasına ragmen. dire wolflar için kapıştıgımızı biliyorum. daha dogrusu hala kapışıyoruz beastler için. humanlar azınlıkta sadece.[signature][hline]unholy ownz u

kalgeldi vs. _all_eyez_on_me_

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...