Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

1.8 Instant melee attack change


odium

Öne çıkan mesajlar

said:
The mechanics of most instant melee attacks will be modified to improve item balance upon the release of patch version 1.8. Currently, instant melee attacks do damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player’s attack power. This bonus is then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons do more damage than is intended, and fast weapons are considered inferior by most players. We are changing the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change will NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus will be multiplied by a fixed number pulled from the following table:

Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4

As a direct result of this, many weapons will shift position in their relative power. In particular, many epic (purple) quality items will now be more powerful than slower superior (blue) weapons. For the purpose of instant attacks, the Arcanite Reaper and the Barman Shanker will drop slightly in relative power, while Typhoon and Alcor’s Sunrazor will increase in power.

We expect to see the total damage output of a Mortal Strike warrior go down about 4% with the Arcanite Reaper, and up about 4% with Typhoon. We expect the total damage output of a Backstab rogue to go down about 2% with the Barman Shanker and up about 2% with Alcor’s Sunrazor.

This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.

Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.


http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=4981387&s=blizzard&tmp=1#blizzard[signature][hline]Odium [ Khadgars Rage ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2h silah 2.20 hızında bile olsa 3.30 hızındaymış gibi ap bonus alacak galiba, daha yavaş silahlar tercih edilmeyebilir bile sanırım..

bence çok iyi bir değişiklik olmuş çünkü şu anki saçma sistemle sadece en ağır silah kullanılacak diye yırtınıyor insanlar ve sword filan tercih edilmiyor bu nedenle. çok güzel olacak anladığım kadarıyla ama seal of command de etkilenecek mi acaba bundan..[signature][hline]Commander Safir of Brewers - 60 Human Paladin - Emerald Dream
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yavaş silahlar yine instant ataklarda daha çok damage vericek, ama aradaki fark artık çok fazla değil.

Weapon damage + Attack Power * Silahın hızı (Eski sistem)
Weapon damage + Attack Power * Fixed silah Hızı (Yeni sistem)


Base damage ve hızdan gelen 2 ayrı bonus yerine, tek bonus alıyor yavaş silahlar. Süper bir değişiklik.[signature][hline]Odium [ Khadgars Rage ]

[Bu mesaj odium tarafından 22 Eylül 2005 16:23 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yazana gore soc etkilenmiyor, etkilenen abilityler yaziyor orda, windfury de etkilenmiyor gibi gozukuyor...

direk melee nerf, zira damage range yavas silahlarda yine daha fazla, yani yavas silahin instant ability ile verecegi damage daha fazla sonucta, multiplier birak 1.7i 1.3 olsa Barman yine de sunrazordan daha iyi bir main hand silahi olacak... ama adamlar "epic - rare dengesi" yazisiyla end game epic daggerlarin (diger silahlar hakkinda pek bilgim olmadigi icin daggerlari ornek veriyorum) yuzde 90inin damage outputunu dusuruyorlar

eline gecirebilen yine perdition's blade kullanacak ama verdigi zarar daha az olacak[signature][hline]RKÜTMEYIN ULAN VAKVAKLARI!"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
odium, 22 Eylül 2005 16:21 tarihinde demiş ki:
Yavaş silahlar yine instant ataklarda daha çok damage vericek, ama aradaki fark artık çok fazla değil.

Weapon damage + Attack Power * Silahın hızı (Eski sistem)
Weapon damage + Attack Power * Fixed silah Hızı (Yeni sistem)


Base damage ve hızdan gelen 2 ayrı bonus yerine, tek bonus alıyor yavaş silahlar. Süper bir değişiklik.


Weapon damage + Attack Power / 14 * Fixed speed + Skill Damage olacak Odium cum :)

Kisacasi 1000 AP olarak base alirsak 0.1 speed basina yaklasik 7 damage azalma/artma olacak. Yani 3.8 speedli silahlar yaklasik 35 daha az damage koyacak. 2.8 speedli silahlarda 35 damage daha fazla damage.

Bence gerekli birseydi bu. Rare bir silah olan Arcanite Reaper ile Epic bir silah olan Obsidian Edged Bladeden daha fazla MS koyuyorduk. Hesaplamalarda weapon speedin etki etmesi zaten mantiksizdi.

Formulaya bakarsaniz yavas silahlarin hala daha fazla damage verecegini anlayabilirsiniz. Formulada en onemli rolu silahin base damagei etkiliyor. Sadece Attack Powerdan gelen bonus azaliyor.

[Bu mesaj Stream tarafından 22 Eylül 2005 20:57 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

özetle:

dps 36 hız 2.00 damage 10-30 bir silah backstab açısından
dps 40 hız 1.80 damage 10-30 bir silah ile aynı olacak. önceden daha yavaş olduğu için ilk silah tercih edilirdi ama artık ikinci sialh tercih ediliyor. backstab damageları aynı ama ikinci silahın dpssi daha çok bu nedenle daha avantajlı.

dps 36 hız 2.00 damage 10-30
dps 38 hız 1.80 damage 8-28

ama bu durumda backstab-ambushcu bir rogue yinede ilk silahı tercih eder. çünkü önemli olan damage hala.

not: degerler sallamadır.
[signature][hline]Fevaxium lvl 60 rogue of Eclipse- Burning Legion

[Bu mesaj tunca tarafından 22 Eylül 2005 21:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...