Sensible Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 World of warcraft'un dünyası nedense bana pek dünya gibi gelmiyor. Biraz küçük değil mi? Birde her zone sanki birer küçük oda. Yemyeşil ormandan 1 adım atıyorum ve kıpkırmızı çöldeyim. Mob sayısı yeterli ama mekanlar küçük olduğundan bazı yerlerde çıldıracak gibi oluyorum. Adım başı aggro takılıyor. Birinden kaçarken onlarcası daha peşime takılıyor. Hele şuan Ungoro'da soluk alacak yer bulamıyorum desem yeridir.Herşeyin meydanda olduğu,şıp diye gidilen bir dünya değil de daha gizemli ve geniş bir dünya olmalıydı bence [signature][hline]"I studied silence to learn the music. I joined the sinful to regain innocence" Kerforn/Night Elf Druid Burning Legion [Bu mesaj Sensible tarafından 28 Temmuz 2005 18:49 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 warcraft dünyasını sadece wow oynayarak yargılayamazsın =).[signature][hline]Fevaxium level 53 nightelf rogue of Wicked Priests [Bu mesaj tunca tarafından 28 Temmuz 2005 18:51 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ozii_x Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Sensible Haklısın kardeşimde.. Gyp ile uçarken baya büyük geliyor bana ... söyle 15 dakikada uculan mekanları gorunce cidden bayıyorum..[signature][hline]Burnin Legion - LvL 5* - Human - Mage - Mayweda Guild - Buried İnnocence Eternal, 06 Temmuz 2005 10:23 tarihinde demiş ki: bak ben bi fire mage ezdim adamın hayalleri kurudu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 bana da biraz rahatsızlık veriyor o. ha, bir oyuncu Orgrimmar'dan Thunder Bluff'e gidebilmek için, Ankara'dan Konya'ya gidebilmek gibi saatlerce belki de günlerce yol yürümek istemeyecektir. Ancak, mesafeyi uzatsalar, ancak gidiş süresi aynı olsa, bunun için de koşma hızımızı arttırsalar çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Böylece daha geniş bir dünya hissine kapılırdık. Gene aynı sürede gitsin, ancak koşma hızı arttırılsın. İlk oynadığımda böyle bir düşünce vardı aklımda ama artık o kadar ihtiyacını hissetmiyorum :) bir de şey var, zaten Azeroth ve Kalimdor çok da büyük bir yer değil. Zamanında bu iki kıta birleşikmiş, ancak maelstorm bölgesinde patlama olmuş ve kıtaların çoğu yokolup, ikiye ayrılmış. Bir kalimdor bir azeroth, bir de northrend var işte :)[signature][hline]Beş Hececiler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thanatos Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 said: Sensible, 28 Temmuz 2005 18:47 tarihinde demiş ki: Yemyeşil ormandan 1 adım atıyorum ve kıpkırmızı çöldeyim. buna ben de bi dunya laf soylemistim zamaninda, cok sacma gercekten. ornegin feralas'in desolace ve 1k needless arasinda olmasi cok sacma, ayni sekilde dun morogh karlarla kapli biyerken hemen yaninda burning steppes olmasi da cok sacma. iklimler kademe kademe olsa daha bi hos olurdu sanki.[signature][hline]Saeros, 14 Temmuz 2005 15:21 tarihinde demiş ki: harbi, almanlar danimarkalılar filan bi başlıyolar, ih möhte şiş köfte diye, "english please" demekten dil kalmıyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 kademe kademe olsa ve çizgiyle çizilmiş gibi olmasaydı keşke. zart çöl, zart dağ bayır, zart lav çukuru vs. vs.[signature][hline]- sauron is back frodo. - FUCK! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Ben de o geçişlere bayılıyorum ya, hele barrens'dan ashenvale'e geçerken ki ortam harika. ;)[signature][hline]Icq: 50896214 / Msn & E-Mail: [email protected] Homer to aliens: "Don't eat me, I have a wife and children! Eat them!" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
shippy Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 barrens ashanvale 1 numara ilk defa oraya giderken bi ne görmüştüm xr ye kadar geri kaçmışdım eheheh newbielik daha zevkli valla şimdi her p.ku biliozda noluo off off :([signature][hline]Shippy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Üzerine o kadar mob toplaman, büyük ihtimal ile bulunduğun bölgeye göre levelinin düşük olmasından dolayıdır veya mobların içinden koşuyorsundur. Ve ayrıca, daha eklenecek bölümlerin de olduğunu unutmayalım.[signature][hline]Elonia of Infernal Affairs There will be no dawn for the Alliance.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
whissinn Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 :) bence dünya buyuk ayrıca tuncam arkadaş warcraft dunyasını deıl wow u ön plana cıkarmıs yanılmıyorsam aynı dunya fakat wowda bıraz daha büyük yapılabilirdi haklı belkide ztn böle bile zarzor full fps alabilenlelr var bende dahil bunun daha buyuk bi dunya oldugunu dusunsek saveler falan filan derken boyut baya bi oranla büyürdü ve lag da daha cok artış ayrıca fpslerde de büyük düsüs yasanırdı tahminimce.[signature][hline]burning legion * nightelf rogue * the wicked priests Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
shippy Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 dünya derken sadece görünen dünyayı değil instancelarıda katarsak çok büyük olduğu açığa çıkacaktır sadece iklim olayını kötü yapmışlar oda daglar kıyıya göre dik uzandığı için bi kısım karlı dier kısım lavlı ondandır belki :D[signature][hline]Shippy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 bölgeler çizgiyle çizilmiş gibi diyorsunuz, 1k needles ile desolace'in tam ortasında balta girmemiş ormanlar var diyorsunuz. evet doğru. ara geçişlere pek önem verilmemiş. ama warcraft 1 oyunun mapinde de aynı olay var. wow'da görmedim, ancak o haritada goldshire bölgesiyle blackrock spire yanyana. arada sadece dağlar var. bir tarafta meşe palamudu vs orman, nehirler, diğer tarafta bataklık. belki de bu "ara geçişsiz" bölgeleri, wow dünyasının kaotik yapısını göstermek için yapmışlardır[signature][hline]Beş Hececiler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
shippy Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 said: Bonecrusher, 28 Temmuz 2005 19:57 tarihinde demiş ki: bölgeler çizgiyle çizilmiş gibi diyorsunuz, 1k needles ile desolace'in tam ortasında balta girmemiş ormanlar var diyorsunuz. evet doğru. ara geçişlere pek önem verilmemiş. ama warcraft 1 oyunun mapinde de aynı olay var. wow'da görmedim, ancak o haritada goldshire bölgesiyle blackrock spire yanyana. arada sadece dağlar var.bir tarafta meşe palamudu vs orman, nehirler, diğer tarafta bataklık. belki de bu "ara geçişsiz" bölgeleri, wow dünyasının kaotik yapısını göstermek için yapmışlardır kaotik ne demek acaba merak ettimde mazur gör.kaostanmı gelio acaba. [signature][hline]Shippy [Bu mesaj shippy tarafından 28 Temmuz 2005 19:58 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj shippy tarafından 28 Temmuz 2005 19:59 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 "Belli bir düzeni olmayan" diyelim.[signature][hline]Elonia of Infernal Affairs There will be no dawn for the Alliance.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lancelion Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 said: Bonecrusher, 28 Temmuz 2005 19:57 tarihinde demiş ki: bölgeler çizgiyle çizilmiş gibi diyorsunuz, 1k needles ile desolace'in tam ortasında balta girmemiş ormanlar var diyorsunuz. evet doğru. ara geçişlere pek önem verilmemiş. ama warcraft 1 oyunun mapinde de aynı olay var. wow'da görmedim, ancak o haritada goldshire bölgesiyle blackrock spire yanyana. arada sadece dağlar var. bir tarafta meşe palamudu vs orman, nehirler, diğer tarafta bataklık. belki de bu "ara geçişsiz" bölgeleri, wow dünyasının kaotik yapısını göstermek için yapmışlardır Ki,zaten öyle Ironforge-Sw arasını gryphonla giderseniz bunu görüyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Udinen Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2005 Eve online oynayan arkadaşlar bilir mmorpg (10 saat sürebilir bir yerden bir yere gitmek) deki uzaklık kavramını.O yüzden WoW makul gibi uzaklık kavramı...[signature][hline]"Coincidence is God incognito." A. E. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar