Yine baslik ile ilgisiz olacak:
Ben mantiksiz demiyorum. Oldukca gercekci aksine bu uclu.Gercek hayatta da Agir armor giyen bir adam yavas ama saglam olur. Deri set giyen bir adam hizli hareket edebilir. Mesela bir ninja kumas giyer, deri de giymez sesiz hareket edebilmek icin.
Onceki mesajlarda bu setup dan usandik, degistirilse denmis. Ya da ben oyle anladim, onunla ilgili yazdim. Mevcut savas mekaniklerinin degistirilmesi lazim, cunku oyuncular buna kendileri yoneliyor seklinde yazdim.
Mesela Neverwinter'da paladin hosuma gitmisti, klasik tank, healer monotonlugundan kurtariyor oyunu.
Healer olan paladin, genis aura'sinin icine giren grup elemanlarina, mob'lara vurdukca heal veriyor. Ne kadar dps, crit yaparsa o kadar heal aliyor gruptakiler. Full Dps bir class'in yarisi kadar Dps yapiyor belki ama grupa hem heal, hem dps katiyor.
Tank paladin'de aldigi dmg'i bazi skilleri sayesinde moblara geri veriyor ki en iyi Dps ile arasinda damage farki az oluyor. Bazen aura acip tum grubu koruyor.
Dps'e de debuff skilleri verilebiliyor. Tum gruba dodge vermek, mob'un dmg'ini azaltmak , tuzak kurup cc yapmak gibi.
Aslinda bu dediklerim cogu oyunda var, developer'lar da bunu istiyor ama daha once bahsettigim gibi oyuncular illa herseyin en iyisi olmali desdurundan cikmiyor. -Bacim sen heal at gerisini bosver, mob'lara vurma, Priest ac, burda Top dps var. Sen gozunu health bar'dan ayirma. Muhabbeti kacinilmaz taki sen aksini herkese kanitlayana kadar.
Genel savas mekaniklerinde herkes hep beraber kaciyor, sonra kaldigi yerden devam ediyor. Bir sekilde Dps surekli CC ve debuff'a zorlanmali ki heal + dps yapan bir class'tan yaptigi damage cok farkli olmamali.
Cok potato bir post oldu alin size potato