Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 ü Bethesda yapacak


WinterWolf

Öne çıkan mesajlar

axedice antik beş benimki söylemesi ayıp.. :)

işin komiği bu tartışmaları takip edip de morrowind oynamayan sanacak ki morrowind kötü bir oyun, bugün birkaç saat oynadım da fesuphanallah çektim nma fanboylarına..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what?

The Terminator: Fuck you, asshole.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sam, 17 Temmuz 2004 14:09 tarihinde demiş ki:
unity gibi çarpıtma sen de laflarımı lütfen.
arcane:
xiii'ün grafik motoru gerçekten güzel düşünülmüş ama bir temaya hizmet ediyor. fo3 gibi bir oyunun ihtiyacı yok, zaten ilk oyunlarda kullanılabildiği kadar 3d kullanılmış o vakit için. kimse de çıkıp söylemiyor bunu ilginçtir..

adam "morrowind'deki hatalarımızdan ders alacağız" demiş, sen inciler demişsin. şu oyunu deer hunter'ı yapanlara vereceklerdi de görecektim ben seni..

nma'deki babların önemli kısmı salak. tutucu fanboylar.. bunlar kürtaja karşı eşcinsel düşmanlarıdır kesin. o tarif ettikleri fallout 3 ancak 50000 adet satar, bunların forumundaki herkes 5 adet sipariş verir o şekilde.. special kullanılsın, diyalog ağaçları zaten olmazsa olmaz, history uysun da setting türkiye'de geçse gene olur, (görünüz: tactics'de doğu yakasına gidildi negzel, tutucu bushtluk emer) openness denilen olayda fo serisi geri kalır zaten tes serisinden, (main quest'i boşverip faction questleriyle haftalar geçirilebilen bir fo var mı?)
işte bu dombililiktir, kusura bakma ama ölesin yani hehe.unity e ve başkasına çarpıtma diyip kendin çarpıtmışsın.yahu fallout 3 ü 2d gibi gözüken 3d yapılsın mı dedim ben ? draven ın dediği şeye güzel bi örnek olduğu için verdim+ o oyunu çizgi roman havası yakalamak için öyle yaptılar.dombili diyince ehe bi köfte yemişim oy oy ahah.neyse konu bu değil.:D

senin tutucu fanboylar dediğin site hala ayakta, muhteşem bi durumda ve çok sağlam kaynaklara iletişim sağlayıp güzel haberler yapıyorlar.ayrıca organize, gelişen ve etkili bi komünite.o tarif edilen fallout daha önce milyon tane sattı.o yüzden rakamlar hakkında hiç konuşma.sadece senin gibi düşünmüyorlar diye alemin en sağlam fo komünitesini diline doluyorsan kolay gelsin, fazla senin gibi düşünen bulamayacaksın :).

fallout da BOS, hubologistler ve mafya dışında katılabileceğin birşey yoktu zaten.faction olayı pek yoktu yani zaten hikayede de bos almış başını gitmiş alemleri roxxor ediyor..
fallout un genişlik kavramına dil uzatmadan önce geçmişe dönüp o zamanın oyunlarıyla karşılaştırmazsan yaptığın şey sadece gerçeği çarpıtmak olur ki öyle yapıyorsun..

faction olayına aklıma gelen en iyi örnek lionheart.(sadece faction olayına, çarpıtan dombilidir)aslında fallout a bi sürü faction veya türevi gelse oyun çok daha zevkli hale gelir.o zamanlar zor işti de şimdi yaparlar herhalde.

edit: lol koptum o screenshot a.işte Sam böyle bi oyun istio :P
slavers falan daha var bi sürü aslında ama tabii ne kadar işlevsel tartışılır şimdi o da var bu da var demenin anlamı yok da içimde kalmasın diye yazıorum :D

[signature][hline]Kafalar m3 ile bahar gelmeden çiçek açıyorsa, o an Ayşeciğin headshota doyduğu andır...
SBGG!®

[Bu mesaj arcane tarafından 17 Temmuz 2004 21:37 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arkeyn sen git ayşecik'e hekşat çek, bu oyunları bize bırak.. :)

nma'i ben de takip ediyorum ama adamlar çok tutucu. muhafazakarımdır yerine göre ama bunlar hrıstıyan demokrat hedeleri adeta. senin altıntı yaptığın yerde bu belli olmuş, herifler ilk fallout'ların herşeyiyle tıpkısı olsun istiyor. fallout serisi başarılıysa buun daha önce yapılmayan şeyleri yapmasına borçlu, kendini tekrar etmesi ilk oyunlara en büyük hakaret olur..

faction olaylarını filan hepsini kıvırır bethesda, aşırı tutucular öyle anlatır oldu ki sanırsın bethesda dün kuruldu. bis'in ortada oyunu yokken herifler efsane olan rpg'ler yapıyordu be..

arcane senin halin seçimler yaklaşırken terör uyarısı yapan bush gibi, ufukta görününce nefret ettiğin morrowind'i yapan adamların 3d fp fallout ile ortalığı yıkması, eteklerin tutuştu "oyun .ok olacak" diye etrafı velveleye veriyorsun.. :)[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what?

The Terminator: Fuck you, asshole.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya ben kaç defa söylicem :D anla artık pls !
morrowind den nefret etmiorum, morrowind e roleplay şahı denmesinden nefret ediorum

bethesda yapsın şu oyunu kıvırsın ama içine etmeden kıvırsın amaç o :).biraz bi yapsınlar şöyle bi ilk ss i konuyu monuyu görelim bilgi kırıntıları gelsin o zaman belli olur..[signature][hline]Kafalar m3 ile bahar gelmeden çiçek açıyorsa, o an Ayşeciğin headshota doyduğu andır...
SBGG!®
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

heyoo bunlar yine birbirine girmiş
bayılıyorum sizin kavgalarınıza, hele bi de kabak çekirdeği varsa (szasstam'ın kulakları çınlasın)

:horace:[signature][hline].:. He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you .:.
- Friedrich Nietzsche
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane fo'cu fanboylarla tartışmak istediğimde seni buluyorum işte nma'e ne yazacağım.. :)

black biz o çoban köpeğiyle coyote gibiyiz, kart bastırıp mesaiyi bitirince "yarın görüşürüz ted" diyoruz birbirimize.. :-p

huun çağın çok gerisinde denemez, 97 yılında çıkmıştı yanılmıyorsam ki o yıl için normal denebilir. ama 2004 yılında herşeyi aynıyla alıp sadece 3d'ye çevirerek koymak düşünülemez, üstelik oyunun çıkması için şöyle en az 2 yıl filan koysak unreal engine 3.0'lı oyunların vaktine gidiyoruz ki 1gb ram'li ekran kartlarının mainstream olacağı vakit bu, minefield ya da solitaire dışında 3d olmayan oyun pek yapılacağına ihtimal vermiyorum artık hangi tür olursa olsun 2005'ten sonra..

ramses nwn'nin motorunu da yetersiz buluyorum çıktığı zaman için, 3d sevmeyenler zaten ya wc3 ya da nwn'yi gösteriyor.. ;) 3d'nin sırf action oyunları için olmadığı yıllardır belli..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what?

The Terminator: Fuck you, asshole.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vallahi ne diyeyim, bir önceki iptal edilen f3'ün ss'leri çok hoşuma gitti. Hem Eğlenceli ve Modern gözüküyor, hem de sıkıcı ya da göz alıcı değil ve de eski falloutlar tadında duruyor. Yine her zamanki gibi grafikler öyle ahım şahım değil, "Abi kassam bende modellerim" dedirten grafikler ve daha hoş bir hava katıyor. Aslında işte biz yeni Bethesda'nın çıkartacağı f3 te de bunu arıyoruz. O "hava" yı yaşabilmenin yanında, yıllarca gözümüzün alıştığı çizgileri de görebilmek...
Mesela çizgiroman konusunu ele alalım. X-Men serisi ilk çıktığı zamandan bu yana çok tutuldu ve çok hayranı oldu. Bu evreni, bu havayı biliyorsunuz ve çizgilere aşinasınız. Ama çizgiler hep Amerikan çizgiroman kültürünün 80'li yıllardaki haline sahip... Sonra ne oldu? Yeni çıkmaya başlayan X-men serileri çağa ayak uydurdu ve değişti. American Manga denilen bir hal almaya başladı ve karakterlere bu yeni çizgilerde imaj verildi. Wolverine 28'lerinde genç ve uzun bir delikanlıya dönüştü mesela... Ama bu asla o eski havayı veremedi. Yeni çıkan bir çok X-men serisi ile Marvel yeni kitlelere ulaşmayı başarsa da en ço satışı yine orjinal seri yapmaya devam etti. Çünkü çağ ne olursa olsun İnsanlar senaryosu kadar, o evrenin havasını hissettikleri çizgileri de sevdiler.
Aynı şekilde Fallout'unda özünü koruması gerekir. Sadece senaryoyu koruyup oynanış ve daha bir çok ana unsur'u çıkartırsanız asla o hava'yı yakalayamazsınız[signature][hline]
Reality Isn't What You See
Reality Is What You Feel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

strencher pipboy'un çizimleri dışında istediklerini daha güzel bulduklarıyla değiştirsinler. fallout 1 & 2'de nefret edip de tactics'de bayıldığım grafikler var benim. yabancı bir hayranın deyimiyle klasik power armorlu biri pijama giyip altına yastık sıkıştırmışa, elinde minigun tutan biri de itfaiye hortumu tutuyora benziyor. mutantlar half-ogre bozmalarına benziyor ki fikir güzel gibi gözükse de uygulamada iğrenç. post-apo atmosferinde giderken öyle sırıtıyor ki bunlar. deathclawlar ucuz show tv filmlerinde kostüm gitmiş dublörlere benziyor..

tactics'te görsellik önemli ölçüde değişti ve "daha kötü olmuş" diyebilen kimseyi görmedim, demek ki değişiklik ille kötü yönde olmak zorunda değilmiş. kendim de ilk fallout'ları oynamamı tactics'e borçluyum zaten ve combat ile görsellik açısından rafine edilmiş olarak kabul ediyorum.. (rpg açısından kıyas etmeyin, bir rpg değil çünkü tactics) nma'deki fanboylar da tactics'i halen destekliyor, konsoldaki fo: bos ile bir tutmamak gerek..

ekleme: axe ilginç şeyler yazmışsınız ama dediğin gibi bir trader olmak single-player'da ne kadar cazip gelir bilemiyorum. mmorpg'lerde bile azınlık combat dışı işlerle uğraşanlar..

critical vuruşlar sistemi kesinlikle elden geçirilmeli mesela. öyle 80 dmg'lik silahla 3000-4000 dmg verilememeli. özellikle sniper perki ilk iki oyundaki gibi olmamalı kesinlikle..

ben de bir ara toparlayıp yazayım fikirlerimi.. :)[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what?

The Terminator: Fuck you, asshole.


[Bu mesaj Sam tarafından 18 Temmuz 2004 12:26 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla benim de aksine çok sevdiim bişeydi sharpshooting.

"deathclaw was hit for 0 points in the head and couldn't bear the pain" yazısının çıkması beni çok mutlu ediyodu. eheh. geniş yelpaze bu oluyo işte. ve perkler featler hep turn based üserine kurulu. rt olması oyunu kesinlikle değiştirecektir. bunun iyi mi kötü mü orta halli mi sonuç vericeeni de beraber görücez uygulamasına göre.[signature][hline]I can resist everything except temptation
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

horas kardeş real-time olursa da ctb gibi bir şekil olabilir tactics'teki gibi, oynanış real-time ama action points harcıyorsun gene, refresh oluyor her saniye bir ap filan. perklerin, trait'lerin %90'ı filan aynen işliyordu, special yapacaklarsa zaten morrowind gibi tam anlamıyla real-time olması mümkün değil..

sharpshooting gene yapılsın ama çat çut oyunu quake'e dönüştürecek kadar basit ve abartı olmasın ilk oyunlardaki gibi. fo 2'de lvl 24 olunca oyun bitiyordu. istersen aynı ekranda 3-5 tane horrigan olsun gene canına okuyordun. 32-42 dmg'li silahla hemen her atışta 150 dmg veriyorsan bir saçmalık vardır orada..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what?

The Terminator: Fuck you, asshole.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

laf mı bu şimdi samim. morrowind de farklı diildi o konuda. hatta daa kötüydü, eğer kötü diyosan bu olaya. 3. oynayışımda 15-16. levelda katliam yaratmıştım dünyada. hayır bi de vivec var sorsan yarı tanrı ama çot diye alıyosun aşaa.[signature][hline]I can resist everything except temptation
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

e morrowind'i de çok dengeli bulmuyorum ki zaten, enchant skill'inin bütün combat skill'lerinin toplamından daha mühim olduğu bir oyun morrowind. adamların "nerede yanlış yaptığımızı biliyoruz" demelerine güveniyorum combat sistemi açısından, morrowind'in sistemi kusursuz olmaktan uzak çünkü..

oyuncuyu biraz olsun zorlaması gerek bir oyunun ama son yıllarda çıkan oyunlar gittikçe daha kolaylaşır oldu. hatırlarım da eskiden oyun bitirmek zor birşeydi, bitirdim diye hava atardı insanlar. şimdi kaç kere bitirdiğinle hava atılır oldu.. :)[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what?

The Terminator: Fuck you, asshole.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sam, 18 Temmuz 2004 02:13 tarihinde demiş ki:
black biz o çoban köpeğiyle coyote gibiyiz, kart bastırıp mesaiyi bitirince "yarın görüşürüz ted" diyoruz birbirimize.. :-p
ehueuhe.güzel bi benzetme olmuş.

tactics görsel olarak daha iyi ama görselliğin içinden bazı dizaynsal hususları çıkarıosun.mesela bi claw dizaynsal olarak daha hayvani daha shamanistik daha güzelken bi power armor tamamen janjan üzerine kurulu kımıl kımıl ash'in pokemon armoru gibi bişey.

3d şart.SPECIAL şart.ama yeni zilyon skill lazım.özellikle combat dışı skiller ve bunlar baya bi işlevsel olmalı laf olsun diye konmamalı.bu skiller yeni karakter sınıfları ortaya çıkarabilecek nitelikte olmalı.bazı perkler dengelenmeli bu o bahsi geçen critical çılgınlığının da önüne geçecektir.[signature][hline]Kafalar m3 ile bahar gelmeden çiçek açıyorsa, o an Ayşeciğin headshota doyduğu andır...
SBGG!®
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

huun skillerle birlikte roleplay de gelir.günümüz mmorpgleri skill açısından çok zengin ve roleplay açısından en uygun ortam mmorpglerdir.zaten crpgler mmorpglere yaklaştıkça güzelleşiyor, büyüyen dünya, npclerin pclerin yerini doldurabilmesi..vs.. örnek olsun diye söyledim yani demek istediğim şey ben fallout da minigunlı fahişe yerine sex appeal ın yanına speech dışında ikna kabiliyeti ve sosyal ilişkiler ağırlıklı skiller alıp daha az silah ile amacıma ulaşabileyim.. veya bi scientist olup kendi stimpack imi üretip jetten para kazanıp, kendi robotumla düşman öldürebileyim.umarım anlatabilmişimdir.[signature][hline]Kafalar m3 ile bahar gelmeden çiçek açıyorsa, o an Ayşeciğin headshota doyduğu andır...
SBGG!®
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mekan konusu sorun olmaz ki bu bethesda nın en iyi olduğu şey.morrowind ile kendini bu konuda kanıtladı ama mekan nitelik açısından nasıl olur bunu bilemem.zor iş tabii ama artık bunun altından kalkamıyorlarsa fallout gibi bir efsaneye el atmasınlar derim.yani yapmak, oldurmak zorundalar. :D

edit : ha bi de şu var ki fallout dünyası bu iş için çook uygun, tamamen çöl ve kurak topraklardan oluşuyor.
[signature][hline]Kafalar m3 ile bahar gelmeden çiçek açıyorsa, o an Ayşeciğin headshota doyduğu andır...
SBGG!®

[Bu mesaj arcane tarafından 19 Temmuz 2004 00:05 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...