Sam Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2024 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2024 film bomblamasa o hype'ın üstüne duyurmak istediler herhalde. keşke moze geri dönse ama hiç yaptıkları şey değil.
Sam Mesaj tarihi: Aralık 13, 2024 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 13, 2024 yeni charları pek tutmadım ama neyse. moze’u özleyeceğim.
Bone Mesaj tarihi: Eylül 28, 2025 Mesaj tarihi: Eylül 28, 2025 Shift codeları: JH6BB-6RST3-5FB35-JT3BB-R3WCB JZRTJ-SR9BB-W6T35-BJBTT-36FZR BSFTB-TZ9BB-KRJBK-TTJB3-6S3KS T9RJB-BFKRR-3RBTW-B33TB-KCZB9 JS63J-JSCWJ-CFTBW-3TJ3J-WJS5R THRBT-WW6CB-56TB5-3B3BJ-XBW3X
Bone Mesaj tarihi: Ekim 2, 2025 Mesaj tarihi: Ekim 2, 2025 Borderlands 2'de özlediğim birçok şey var. Borderlands 3'te bunların bazılarını kaybetmiştik, burada daha da gitmiş bazı şeyler. BL2'de exploring çok iyi ödüllendiriliyordu, abuk sabuk yerlerde secretlar, achivementlar felan çıkıyordu. Burada Elden Ring benzeri kocaman bir harita yapmışlar, ama içi bomboş. BL2'de görevler sırasında yan aktiviteler olurdu, bunları gerçekleştirince özel yerler açılır, yeni silahlar felan lootlardık. Bu tip interaktif yönleri de kaldırmışlar. Belki ileride ilginç NPC'ler çıkıyordur, ama oyunda epey bir ilerlemiş olmama rağmen sanki sadece looter shooter takılıyoruz da gerisi boşmuş gibi olmuş. BL3'te bile bu daha iyiydi bence. Arada NPC'ler görünür, görevlerde aksiyona katılırdı. Oyun altyapı olarak ilk Borderlands'ten beri gelen mekanikleri ve gameplay'i sürdürüyor. Ama üst yapısında Borderlands'e ait şeylerin hepsini kırpmışlar. Yani işte oyna ateş et öldür, max levela gel felan bunların hepsi var. Ama Tales from the Borderlands'e neden olan o dünya yapısını hissedemiyorum.
Sam Mesaj tarihi: Ekim 3, 2025 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 3, 2025 Bl3’teki moze olmadan keyif alamadığımı hissettim spin off’u oynamaya çalışınca, o yüzden bunu da epic’in vermesini beklerim herhalde denemek için. belki bilardo, ama yok mozeluk en güzel.
AmoRPHouS Mesaj tarihi: Ekim 3, 2025 Mesaj tarihi: Ekim 3, 2025 (düzenlendi) Bone, 03.10.2025 02:34 tarihinde dedi ki: BL2'de görevler sırasında yan aktiviteler olurdu, bunları gerçekleştirince özel yerler açılır, yeni silahlar felan lootlardık. Bu tip interaktif yönleri de kaldırmışlar. Şu bu oyunda bilerek veya bilmeyerek yaptıkları çok büyük bir eksiklik. Oyuna çok şey katardı. Oyun open world ama sıfır exploration. Şu çok iyi olmayan "Avowed" oyunun da bile oyunun en iyi yönü explorationdı. Böyle abidik gubidik yerlere tırmanıp gizli yerler bulunca oyun seni Rare/Unique itemlar ile falan ödüllendiriyordu. Open worldu zevkli ve başarılı kılan şeylerin başında bu geliyor. Bu nasıl es geçilir anlam vermek mümkün değil. Open world yapmasalarda olurmuş, hem oyun daha performanslı olurdu. Her deliğe girip bitirdim oyunu 120 saatte ama bunu ödüllendiren tek bir durum bile yoktu. Anladık oyunun gunplay kısmı çok gelişti zevklendi ama hazır yapmışken open world bunlar eksik bırakılmamalıydı bence de. Bu arada oyunda sadece ona bağlı side mission yaparsan açılan yerler halen var. Ama yeterli değil bence. Ekim 3, 2025 AmoRPHouS tarafından düzenlendi 2
Öne çıkan mesajlar