Fistan Mesaj tarihi: Nisan 13, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 13, 2020 @Vodan, 300-650 bandı neden ona takıldım şimdi
Vodan Mesaj tarihi: Nisan 13, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 13, 2020 48 dakika önce, Fistan dedi ki: @Vodan, 300-650 bandı neden ona takıldım şimdi Bu fiyatlarda alınabilecek iyi arabalar var. Bugün bi MINI Cooper'ın 300K TL'den başladığını düşünürsek sıfır KM baz bir otomobil fiyatına alınabilenlerden başladım. Sıfır KM Taycan'ın 1M olduğunu düşünerek de böyle bir bant belirledim. Aklımdaki rakam 275K - 500K arasında gerçekte, 600-650K olan fiyatların biraz şişirme olduğu kanaatindeyim lakin çoktandır takip ettiğim için fiyatlardaki artışı Sahibinden'deki fiyat arşivinden görebiliyorum. Favorilere eklediğinde böyle bir imkan sunuyor.
Goering Mesaj tarihi: Nisan 13, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 13, 2020 iyiymis, favorileri bilmiyordum. amazon.com => camelcamelcamel.com tarzi hizmet veren yok herhalde. illa sahibinden'den bakicaz?
Vodan Mesaj tarihi: Nisan 14, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 14, 2020 Onlar nedir? Fiyat iniş çıkışlarını mı veriyor? Sahibinden.com'da ilanı favoriye eklediğin tarihten itibaren fiyat değişimlerini görebiliyorsun, en pratiği bu sanırım. Mesela mavi renkli olan Cambiocorsa 3 yıldır satılmadı tüm fiyat geçmişi var. Aynı zamanda favorilerdeki diğer ilanlarda insanların nasıl piyasayı denediğini anlayabiliyorsun kafasına göre fiyat yükseltip indiriyor. Bir de açık nokta var, fiyatı arttırıp azalttığında Sahibinden.com tüm favorilere push ve email gönderdiği için abuse ediyorlar
Emre333 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 ara model duzgun spor araba yok abi, neye elini atsan iki ucu boklu degnek gibi. kimisi overpriced, kimisi sanayiden cikarmaz. vantage ve db9 asiri klasik duruyor bence o civarda paralar icin. sunlaradagoz atailirsin. c63s, nissan gtr(rwd modu vardi sanirim),370z, m2 competiton (cok ovuyolar bunu)
miyaw33 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 İki far ve panjur değişiminden ötürü 101.000 TL hasar kaydı vardır. Aciklamayi okuyunca ne anlamak lazim,bu normalmi bu araclar icin yoksa budami cakal
Vodan Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 2 far ve panjur değişirken muhtemelen kaput içerisindeki radyatör falan da hasar görmüştür. Lakin iki fara denk getirebilmek için kaputu ve tamponu ıskalamak pek mümkün değil Böyle bi kaza benim de başıma geldi zamanında. Motosiklete arabanın tam ortasıyla çarptım, kullanıcı kaputa düştü. Bakarsan sadece kaput değişti ama farların ayakları kırıldığı için farlar, radyatör, tampon, vb çok sayıda parçanın değişmesi gerekti ve 27 bin TL hasar ortaya çıktı.. Yani o arabayı spesifik olarak düşünmek durumunda değilim ama baktırılır eğer gerçekten şaside falan bi hasar yoksa ve önemli de bir yeri etkilenmemişse alınabilir diye düşünüyorum. Olası bir kazada çıkabilecek hasar da kasko bedelini ödedikten sonra çok mühim değil diye düşünüyorum.
sardalya Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 avrupada yasayan biri icin japonyadan araba getirmek mantikli mi? fiyatina bakmayin cok ilk bu vidyo cikti bunu attim maksat japonic'i gostermekti. Almanya'da mesela TÜV alinir mi sikintisiz alinirsa kac yillik alinir veya 10 yasindan buyuk arabada mantikli alti mantiksiz vs boyle genel gecer kurallar var mi aramizdan bilen? bi adam izledim hollanda icin hesap yapiyordu 3-4 bin euro karli geliyordu degmez diyordu ona, 3 ay beklicen vs
marksman Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 (düzenlendi) mantıklı. özellikle nissan gtr ve toyota supra gibi araçlar. biraz kilometre yapmış lüks araçlar da uyguna gelebilir. Türkiye de yaşayanlar olarak fiyatları görünce 'hassiktir' diyor insan. japonice bi mail atıver. sahibinden bi kaç arac modeli takip ediyorum. yaz geldi diye mi ne %20 arttı fiyatlar Nisan 17, 2020 marksman tarafından düzenlendi
Fistan Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 japonya'dan avrupaya araba getireceğine sen japonyaya git ?
sardalya Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2020 uzaga gidebilsem amerikaya giderdim hem arabalarini daha cok seviyorum hem insanini.
Gallant Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Belli marka ve modeline gore arastirmak lazim. Yedek parcasi bulunur mu, servis i var mi, vergi oranlari nasil? Japonya'da yurtdisina arac satisinda calisan cok gocmen var. 3.parti bagimsiz bir firmadan guvenilir arac testi alabilmek onemli.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 sinirli para varsa supercar almak mantikli degil. r8 alican 2 ay sonra fren diski isteyecek 28bin falan tutar heralde turkiyede
Esh Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 macara ilk geldigimde 250 kaada r8 ler vardi, baya elim gitti gitti, sonra dedim yok abi gerek yok sdfg
Vodan Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Abi bazı ülkelerde işçilik çok tutuyor. TR'de parça haricinde işçiliği uygun fiyatlara hallettirebiliyoruz. Fren için 28K TL ödemek istemem haliyle ama fren dediğimiz şey genellikle balata ile sınırlı olduğu için o rakamlara ulaşması çok kolay değil. İlan linklerinde 2. sıradaki Mavi renkli olan Cambiocorsa Spyder'a bakmaya gittim geçen hafta, tentesi açılırken bozulup yarım açık kalmış. Tente beyni bulamamışlar :)) Böyle sorunlarda tabi can acıtabilir. Şimdilik şuna odaklanıyorum. 2004 Maserati Cambiocorsa Coupe / 76K KM / 390 HP / 285K TL https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-maserati-ruhsat-sahibinden-810715800/detay
miyaw33 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 On 17.04.2020 at 18:01, sardalya dedi ki: avrupada yasayan biri icin japonyadan araba getirmek mantikli mi? fiyatina bakmayin cok ilk bu vidyo cikti bunu attim maksat japonic'i gostermekti. Almanya'da mesela TÜV alinir mi sikintisiz alinirsa kac yillik alinir veya 10 yasindan buyuk arabada mantikli alti mantiksiz vs boyle genel gecer kurallar var mi aramizdan bilen? bi adam izledim hollanda icin hesap yapiyordu 3-4 bin euro karli geliyordu degmez diyordu ona, 3 ay beklicen vs Benim kayinbirader japonyadan arac aldi almanyaya,ilk basta karli gibi gozukuyordu ama cok ugrastirdi en sonunda elden cikardi araci.Su eski model chevrolet minibuslerden aldi,ici full doseliydi.Oncelikle aracin almanya tarafindan kabulu icin baya ugrasti,tam hersey halloldu derken klima sistemi ariza verdi ve olay patladi.Meger japonyaya ihrac edilenler ile digerleri arasinda bazi farklar varmis,parcayi yaklasik 2 ay bulamayinca satti arabayi.
Fin Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 azerbaycan'dan antepe baklava siparişi vermek gibi bişi sdf almanya'ya araba mi getirilir lol TUV inspectionu bile yamultur.
sardalya Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 tesekkurler ne desem az, boyle bir tecrubeyi saticilar paylasmaz tabii ki @miyaw33 evet japonyadaki import araclar EU standardinda degil US standardinda bildigim kadariyla ama fiyatlari gorunce insan acaba demeden edemiyor makam arabalari 3-4 bin euro
Silphatos Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 abi hakkaten alamanyaya araba mı importlanır yani dünyadaki son ülke herhalde sadfghj
Emre333 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 9 saat önce, Esh dedi ki: sinirli para varsa supercar almak mantikli degil. r8 alican 2 ay sonra fren diski isteyecek 28bin falan tutar heralde turkiyede 500-600£ front discler, onlarda 10-20 k miles gidiyor kullanıma göre. macarda da olsun 600euro. büyük para değil ki. tr dışına çıktığın an parça parası diye derdin kalmıyor. ebayde az kullanılmışı dolu ya da saglam aftermarket markalar var. su arabalara süper zengın işi diye diye dizelde tükettiniz bir gençliği.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 zengin isinden ziyade mantik isi. 10 senelik supercari alcan bi turbo yakacak, agliycan sonra. turkiyede nispeten daha kolay. burada maseratin varsa falan yok oyle sanayiye gidip rektifiyedir sanziman tamir takimidir =P
Emre333 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2020 mantik isi iste,parayi tasa topraga yatirip tar tar tar dizelle gidecegine... zaten r8/maserati de turbo yokki. benzer arabalarin da turbolari cok pahali degil ki. ebay parca dolu,hatta arabayi parcalayan garaja gidip km kontrolu yapip uste daha da ucuza alabilirsin.
DoGMeaT Mesaj tarihi: Nisan 23, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2020 19 saat önce, Vodan dedi ki: İlan linklerinde 2. sıradaki Mavi renkli olan Cambiocorsa Spyder'a bakmaya gittim geçen hafta, tentesi açılırken bozulup yarım açık kalmış. Tente beyni bulamamışlar :)) Böyle sorunlarda tabi can acıtabilir. ben tente yahut sunroof problemi görürsem direk uzarım,dokunmam o arabaya `abi şusu değişse düzelcek-lastiği kalın gelmiş hemen çözeriz` fln derler,asla düzelmez ve çözülmez,sonra daha da bozulur,dişlileri kırılır,yağmurda su geçirir,vsvs
Gallant Mesaj tarihi: Nisan 23, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2020 TR de parca cok tutuyor, yurtdisinda da iscilik. Avrupalilar genelde temel bakimini kendilerinin yapicagi araclari tercih ediyorlar.
Esh Mesaj tarihi: Nisan 23, 2020 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2020 Ben buldum ya boyle kendim sok tak yapabilecegim makineyi de yeni eve gecince alcam. Mustang gt olabilir 2018. €30-35k bandinda. Basinca gidiyo, tas gibi motor-difransiyel. Luksu de yeterli bana
Öne çıkan mesajlar