smyrnas Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2019 On 04.07.2019 at 11:30, fresia dedi ki: h kasa ama eski yılllara göre baya bir düşüş var düz yolda hızlanıyor ama rampa gördü mü gitmiyor, hızını koruyamıyor düşük devirde Önceden böyle bir sorun yokmuydu? çünkü ben hep yaşıyorum bu sorunu. düz yolda bir sıkıntısı yok. heleki motor biraz yol yaptımı akıyor zaten ama yokuş,rampa vs.. hızı alıp girsem bile güç kaybı yaşıyorsun. HA tabi senin normalde de yıgılma oluyor ancak bu yıgılma aşırıya kaçmaya başladıysa ve hiç gaz yemiyorsa . bana büyük ihtimal EGR gibi geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fresia Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 5, 2019 mesela toprak yolda biraz yokuşsa 1 le bile zar zor kalkıyor araba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2019 1.0 A3 test sürüşü yaptım, önceden 1.6 TDI A3 kullanıyordum. Bence 1.6 dizelden hiç bir farkı yok, gayet kullanılabilir bir araç, ve fiyat & vergi olarak da çok uygun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fresia Mesaj tarihi: Eylül 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2019 şehir içi için iyi olabilir ama otoyolda, araba yüklüyken, klima açıkken, rampa çıkarken ve yakıt olarak üzer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komodo Mesaj tarihi: Eylül 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2019 turbolu çok sorun olmaz da ilk arabam turbosuz 1.0 yaristi, 2006 modeldi yanlış hatırlamıyorsam sıfır olarak almıştım aman uzak olsun Yakıt tüketimi de çoktu gitmiyodu da, çeşmede arabada 4 kişi varken yokuşta kaldığı da olmuştu, inip ittirdiler de öyle kalktı araba Turbosuz kalmamıştır da kalmışsa uzak durun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Max Damage Mesaj tarihi: Kasım 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2019 1.2 atmosferik + CVT saçmalığıyla aranızdayım ama çok durmayı düşünmüyorum. 1.6 motordan sonra ölüm gibi geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
monoscope Mesaj tarihi: Aralık 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2019 1.2 turbo benzinli 2018 duster var bende. Kalkışlar biraz yavaş kalıyor özellikle 1. vitesde 4000 devire gelince bir gidiyormuş hissiyatı veriyor 2'ye kısa sürede atmadan kesinlikle kanser olmadan devam edemiyorum, 5 kişiyi doldurup dağ yollarında yokuş yukarı çıkarken 1. vitesten yukarı çıkamıyorum. İlk arabam o yüzden yorum yapamıyorum ama böyle gözlemlerim oldu. Genel anlamıyla ekonomik geliyor ama, muhtemelen dizeller daha müthişti. 6.0 benim ortalama Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Max Damage Mesaj tarihi: Kasım 7, 2020 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2020 On 10.11.2019 at 21:57, Max Damage dedi ki: 1.2 atmosferik + CVT saçmalığıyla aranızdayım ama çok durmayı düşünmüyorum. 1.6 motordan sonra ölüm gibi geldi. Bu belaya bulaşalı 1 sene olmuş. 2300 km kullandım ve gözlemlerimi yazmam gerekirse uzak durun. Sakın bulaşmayın. Benimki Suzuki Swift. Pazarlamasını dizel kadar yakan benzinli olur mu diye yapıyorlar ama yalan. Millet 1000 km olmadan 5.3, 5.4'leri tuttururken ben anca 7'yi görebildim ve şu an 7.2'ye çıktı. Bakıma götürdüğümde boş yolda bir süre kullanıp motoru açmak lazım gibi saçma sapan bir öneride bulundular. İstanbul trafiğinde az yaksın diye araba alıyoruz ama beyefendiler önce uzun yolda devirli kullanıp motoru alıştır diyor. Bu biraz şeye benziyor. Hani VW bayileri DSG için dur kalk trafiğe girerseniz manuele alın diyor ya o hesap. Uzun yolda araba kullanma fırsatım olsa Honda'yı satmazdım bir kere. Ciddi ciddi yakıtta 1.6 Honda'yı aratmıyor herifçioğlu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar