Chastor Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Merhabalar, Unityde serial kullanan bir projem var ama yıllardır System.IO.Ports kütüphanesi Unity'de buglı ve "BytesToRead()" fonksiyonu null dönüyor. Yakın zamanda düzeltilmeyeceğini düşündüğümden gerekli fonksiyonları içeren bir exe oluşturup Unity'de external olarak çağırıyordum. Şimdiye kadar çok bir sorun çıkmadı ama Firewall ve bazı virüs koruma programları exeyi engellediğinden exe yerine dll oluşturup onu çağırmayı denedim. İlginç bir şekilde exe de hata vermezken dll de yine "BytesToRead()" fonksiyonu hatası alıyorum. Çok bir bilgim olmadığından sorunun çözümünü bulamadım. Aynı scripti exe olarak çağırmakla dll olarak çağırmak arasında nasıl bir fark var ki birinde Unity'nin bugından kurtuluyorken diğerinde takılıyorum? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Sallıyorum ve çözüm de değil ama admin olarak çalıştırmayı denedin mi? Bi ara bi şeyle uğraşırken denk gelmiştim, bi şey naparsam yapim null dönüyodu, meğer admin yetkisi istiyomuş, hata fırlatmak yerine null dönmüş adam. Oyunu Unity'den başlatırsan Unity'yi admin olarak çalıştırmış olman yeterli sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sanssizsansli Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 summon exe summon dll ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 daha bi sacma oneri olarak exe yi windows service olarak kurup, socket ile iletisime gecsen, bi yol olabilir mi ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pulkas Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2017 reyou said: daha bi sacma oneri olarak exe yi windows service olarak kurup, socket ile iletisime gecsen, bi yol olabilir mi ki? https://nssm.cc Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar