Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

hepsiburada.com (a.k.a hepsiburadadeğil.com) rezilliği


Gunn

Öne çıkan mesajlar

ulaaaaaaaaaaaan 2 saat önce telefon siparişi verdim ordan fiyatı çok uygun diye!
hueheu içime kurt düşürdünüz. hadi hayırlısı.[signature][hline]Belgarionn Riva the Cabby of the HUN
Atillabey the Armsman of the HUN
Dantess the Infiltrator of the HUN
Polga the Sorceress of the HUN
Allegria the Skald of Tough Luck
Beathrix the Spiritmaster of Tough Luck
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
ben orada monitor, kulaklık, discman birde hoparlör almıştım hiçbirinde sorun çıkmadı. ama düşünüyorumda yaneee olmayacak şeyde değil. değil miyiz türkiye de her şey olur...

sendit.com da wow aldım adamlar yolladım 15 gün içinde gelmedi adamlara mail attım 21 güne kadar normal olduğunu söylediler. eğer hala ulaşmadıysa yenisini yollayacaklarını söyledile. 2-3 gün sonra elime ulaştı ve maille belirttim bunu. kadın çok teşekkürler paylaştığınız için vs. şeklinde mail attı. aynı olay uniden bi arkadaşa olmuş ve arkadaş 2. wowu da istemiş(sahtekarlık yani...) adamlar yollamışlar.

kısacası arada çok fark var... insan kalitesinin farkı...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence sorun olması olası çünkü binlerce ürün satıyolar ve stokta tutarak yapmıyolar bu işi çeşitli distribitörlerden tedarik ediyolar.bir sorun olduğunda direk sikayetvar.com a yazın direk ilgileniyorlar o zaman sorun çözme yüzdeside hızlısistemden sonra en fazla olan site hepsiburada şu ana kadar 3 ürün getirttim bunlardan birini iptal ettim.diğer ikisinden biri zamanında geldi biride kargoya verildi yarın öğlen gibi gelir tahminimce oda toplam 3,4 günde filan elime ulaşmış olacak.gelmeyen ürün ise bluetooth kit ti :d 6 gün bekledim gelmedi iptal ettim ertesi gün paramı tekrar bankaya yatırdılar genel izlenimim iyi ama insanlarda muhakkak yaşanan şansızlıklar olmuştur şikayetvar.com da genel şikayet ürünün tedarik süresini aşmasıydı veya bir iki tane kullanılmış ürün yollamaları ama bu sorunları direk çözmüşler inşallah bende herhangi bir sorun yaşamam :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ilk mesajına istinaden bir cevap vereyim.
hepsiburada.com'daki ürün çeşitliliğine bakarsan, o ürünlerin hepsinin stoğunu tutmak demek çok acayip bir para demek oluyor. hiçbir firma öyle bir stok maliyetini kaldırmaz, gerekte yoktur. talep üzerine siparişin tedarik edilir ve yollanır. bu sizi kandırmak olmuyor.
birçok ünlü firma bu şekilde çalışır. hatta toyota gibi bir firma bile otomobil üretirken stok maliyetini azaltmak için talep anında parça siparişi vermektedir. parçalar geldiği gibi üretim bandında kullanılır ve stokta parça bekletilmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aman aman ben bi kere hepsiburada.com dan sipariş verme gibi bir hata da bulundum. inanırmısınız sipariş ettiğim ürünü alabilmek için çektiğim sıkıntıyı bir ben bir de allah bilir. stoklarında sipariş ettiğim ürünün olduğunu söylediler. siparişi verdikten sonra böyle bir ürünün stoklarında bulunmadığını söylüyorlar. hemde parayı kredi kartından çekmişler. ayrıca her şeyi mail yolu ile halletmeye çalışıyorlar bu yüzden telefon vermiyorlar. iyi hadi mail ile halledinde durmadan otomatik mesaj atmanızın manası nedir? böyle otomatik mesaj ile hizmet mi olur? ben ettim siz etmeyin.

[ Mesaj 19 Şubat 2006, Pazar - 22:59 tarihinde, Matis tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yukarıda bir arkadaş avukata vereceğin para alacağın tazminatı geçer anlamında bir şey yazmış, eğer davayı kazanırsanız davalı sizin dava masraflarınızı da kaşılar. bu yüzden bence böyle durumlarda üşenmeden dava açmanız lazım, sonuçta sistemin işlemesi için önce şikayetçi olmanız lazım aksi takdirde aynı tas aynı hamam devam eder.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...