Lord_Argos Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 Low Poly bir şehir yapmak istiyorum, hali hazırda olanlarda interior yok, olanlarda da colission yok vs. böyle içinden çıkılmaz bir hal aldı sizce nasıl bir yol izlemeliyim, kendim grafik olarak otursam çok mu uzun sürer? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 evet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lord_Argos Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 Nasıl yapmalı peki fikrin varmı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 interior/exterior istemediğin kadar low poly model şu publisher da. https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/search/page=1/sortby=popularity/query=publisher:5217 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 2 dakkada blender öğren. Low plygon çalışmak çok kolay blender3d. netde de bi ton tuto var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2017 sole bisi mi aradigin? https://www.youtube.com/watch?v=R1ROxTnD3E0 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lord_Argos Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 imamizer said: interior/exterior istemediğin kadar low poly model şu publisher da. https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/search/page=1/sortby=popularity/query=publisher:5217 Abi ilk buna bakmıştım adam hiçbirine collision eklememiş yoksa çok güzeldi... İçine girilebilir bina yapan pek denk gelmedim assetstore'da sanırım oturup kendim tek tek blender'da arkadaşın dediği gibi objeleri oluşturup en son da bir worldbuild programı ile kendim dizayn edeceğim project zomboid kafasında birşey oluşturmak niyetim var. Reyou video efsaneymiş (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 yokmuş collider evet. olmasa bile oturup modellemeyip texture yapmaktan 100 kere daha kolay iş collider koyup ayarlamak. hem kendin yapsan bile yine collider'ı unity de tanımlayacaksın ki. hani 3d kısmına hevesin varsa, öğreneyim uğraşayım diyorsan yap da, işim görülsün ben oyun yapıcam diyorsan hiç boşa vakit kaybetme diye kit kullan geç dedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
samaella Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 bizim çatılar öyle değil ya işe yaramaz o method :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lord_Argos Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 imamizer said: yokmuş collider evet. olmasa bile oturup modellemeyip texture yapmaktan 100 kere daha kolay iş collider koyup ayarlamak. hem kendin yapsan bile yine collider'ı unity de tanımlayacaksın ki. hani 3d kısmına hevesin varsa, öğreneyim uğraşayım diyorsan yap da, işim görülsün ben oyun yapıcam diyorsan hiç boşa vakit kaybetme diye kit kullan geç dedim. Abi onu da denedim, hatta paid collider programları ile collider eklemeye çalıştık ama hiçbiri düzgün alamadı çünkü en basit evde bile çatı vs bir sürü poligon var alırken hatalı alıyorlar. Tek tek elle mi çiz diyorsun sen? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2017 hayır direk unity de box collider falan ekleyeceksin işte. hatta direk cube koy sahneye, child yap. ihtiyacın kadar kopyala bundan. mesh rendererlarını sil colliderlar kalsın. yada direk mesh collider ekle convex yap geç, iç bükey yüzeyleri yoksa modelin. zor değil yani. şu videodaki olay işte. https://www.youtube.com/watch?v=bh9ArKrPY8w Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar