Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Project Management & CRM


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Selam,

işlerinizde CRM ve PM takibi için hangi programları kullanıyorsunuz?

Biz şuan Zoho CRM'yi Wunderlist'le destekler şekilde gidiyoruz. Zoho'ya pek ısınamadım alternatif bakıyorum.

Her programın güzel yanları var ama tam olarak aradığımı bulamadım. Zoho dan önce trello ve basecamp da denendi ama hızlı bir dönüş olmuş.

nasıl birşey aradığıma gelirsek;
*Multiplatform olsun; hem mobil uygulaması olsun hem desktop uygulaması. Bunların yanında çok darda kalırsak browser dan da kolay kullanımı olmalı.
*Sadece başlık şeklinde değil içi doldurulabilir olmalı.
*Her kampanyada düzenli check listlerimiz var bunları o başlıkların altında koyabileyim yada en azından template şeklinde saklayabileyim. Her seferinde c/p yapıp uğraştırmasın.
*e-mail ve push notification imkanı tanısın.
*türkçe dil paketi olursa süper olur. Grupta herkes ingilizce konuşamıyor. ama bu olmasa da olur bence.

Önerileri alayım; kullandıklarınız ile ilgili sevdiğiniz sevmediğiniz şeyleride yazarsanız onlar hakkında da fikir edinmiş olurum.
Mesaj tarihi:
MS Dynamics CRM kullanıyoruz, on premise ama PM konusunda custom geliştirme ister.

Eğer MS Dynamics CRM Online'a geçersen, Project Service Automation ve Field Service işinizi görebilir.

Sadece PM istiyorsan, MS Project'e bakabilirsin.
Mesaj tarihi:
100+ hali hazırda düzenli çalıştığımız müşteri, bir o kadar daha potansiyel ve artık üstüne yeni eklenen yabancı firmalara iş takibi, kampanya detayları, kampanya fikirleri vs. vs.
Mesaj tarihi:
Bizim b2c olduğu için ve sektör özelinde doğru düzgün custom big data tutabilen alternatif olmadığı için kendim yazdırıyorum.

Senin söylediğine yakın related group var bizim iş yaptığımız. Zen desk kullanıyorlar. Bir sürü crm modülü ile entegrasyon var. Sektörünüze uygun bir alternatif varsa oradan yürüyebilirsiniz
Mesaj tarihi:
primavera kullanmam ya ona gelene kadar jira ile devam ederim daha güzel bence.

b2b, b2c hatta b2b2c ayağı dışında yazılım ayağı (ki onlar da hali hazırda zoho ve wunderlist yanında birde waffle mı ne kullanıyorlar)
zendesk'e br bakayım trello ile beraber kullanıyormuş kullananlar.

https://www.agilecrm.com/ diye birşey var çok hoşuma gitti aslında ama mobil ve desktop uygulaması yok sadece browser based birde türkçe dil desteği yok.
Mesaj tarihi:
said:
primavera kullanmam ya ona gelene kadar jira ile devam ederim daha güzel bence.


zuahuahdsuahudhausdha

haci isin buyuklugune ve yaptigin ise gore degisen bisi o ya. jira ne asdfasdfasdf!!!

ben komedi diye yzdim.

devasa +300-400mil usd bir is degilse zaten primavera ya planlamaciya falan ne para bayacaksin??

zaten kullanmak isteseniz hayvani pm deneyimi olmadan kullanmak da zor.

neyse.

sadece sunu soyleyim, stakeholder'lar ile yaptiginiz islerde sizden ya da baskasindan kaynaklanan tum gecikmeleri (change order olur, is durdurma olur vs vs.) dummy aktivite olarak Program ustunde gosterin.

eger programiniz baseline alinmis (yani ustune kalici uzlasma saglanmis) bir program ise bu delaylerin gosterilmesi paranizi almanizi saglar, bazen de ceza odemenizi engeller. uzun vadede amendment falan yapilacaksa totonuzu celik ayna zirh ile korumaniza yardimci olur.

iyidir.

la bunu yapmayan mi var demeyin, cok var hacit.
Mesaj tarihi:
oracle in zamanında hakkı ile yaptığı isim sayesinde primavera orta çaplı ve daha eski nesil it cilerin olduğu firmalarda da kullanılıyor. Ama ben diyorum ki tek panelden çözebiliyorsam çözeyim.
×
×
  • Yeni Oluştur...