axedice Mesaj tarihi: Şubat 23, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 23, 2018 Savegame importlar hakkında asıl merak ettiğim olayı cevaplamış, preset ya da custom başlangıcın C&C olarak önemli bi kaybı yok. Josh Sawyer @jesawyer said: you can import a save directly, but you cannot edit a save game. if you want to tinker with variables, you have to set them all manually. HexForest @HexForest said: Are there any variables that can only be set a certain way from importing a Pillars 1 save, e.g. having the stolen baby? Josh Sawyer @jesawyer said: there are a small number of variables that are not set in the manual state interface, i.e. they only come over from a save game. however, it is genuinely a small number and only for minor reactivity. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 https://www.youtube.com/watch?v=oj4DNZ-eqZ8 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arkimod Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 oyun bitti kalan parayı shrooma yakıyolar heralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 Bu oyun level kaçtan başlıyor save taşıma varsa? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 Level 1den basliyor her turlu, oyun level drain seklinde soul damage yemenle basliyor sonra dirilip seni emikleyen tanrinin pesine dusuyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 24, 2018 bu geminin masraflarini vs cikarmak icin ticaret, kargo vs yapilabiliyor mu acep? ilk oyunda 600k gold vardi bitimde ve harcayacak yer yoktu asd https://i.imgur.com/3uHQKmi.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Buff debuff olayının şöyle bi tablosu varmış ben yeni gördüm, her buff ve debuff bi stata bağlı ve 3 tierdan oluşuyor. Düşük lvl abilityler T1 atarken yükseldikçe T2, T3 oluyor. Atıyorum lvl1 fear spell i shaken debuff ı koyarken işte lvl10da frightened olacak, endgame ejderha T3 terrified aoe atacak falan. Bide bunların resistanceları var, eskiden +10 fortitude save vs. veren featler artık dexterity resistance, resolve resistance vs. diye geçiyor, bu resistler de debuffların etkisini 1 tier azaltıyor. Mesela aumauaların racialı might resistance olduğu için bunlar staggered olmuyor, dazed>staggered a dönüyor, stunned da direk dazed e düşüyor. https://i.imgur.com/Vvv3daP.png Ayrıca bufflar debuffları kaldırabiliyor, tersi de geçerli. Fakat anladığım kadarıyla lvl önemli değil, yani atıyorum dominated yiyen bi karaktere (T3 int debuff) smart (T1 int buff) etkisi veren bi büyü attığında dominate direk kalkıyor (ama +5 int buff da almıyor). Her class her feat i alamıyor bu arada, atıyorum fighterlar might / dex / resolve resist featlerinden birini alabiliyor. İşte paladinlerde perception / intelligence / constitution resist featleri var, barbarda bitek cons için olanı var falan. Ha bununla ilginç kombinasyonlar yapmak mümkün, misal: Barbarian subclass ı berserker ın olayı rage e girdiğinde strong (+5 might) ve fit (+5 con) buffları yerine bunların birer üst seviyesi tenacious (+5 might & +2 penetration) ve hardy (+5 con & +2 armor) alıyor. Ama rage e girdiğinde confused olduğu için carnage ı melee range friendly fire damage da vuruyor. Barbar/paladin multiclass yapıp intellect resistance featini alırsan direk bu confuse un siliniyor takır takır dezavantaj olmadan berserklüyorsun. Ha tabi bi dipnot, düz paladin olsan intelligence resist featini lvl7de alacaksın, multiclass olunca en erken lvl10da alabiliyorsun böyle drawbackler de var. Millet son beta sürümünde cast timeların uzunluğuna delirip pure casterların hiç bi işe yaramadığından dem vuruyordu, bi iki güne sanırım hem penetration hem de cast timeları falan değiştiren bi update gelecekmiş. Sanırım pillars1deki gibi release sonrası 40 tane daha balance update görüp early karakter konseptlerini çöp edeceğiz http://i.imgur.com/1TVWQNP.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 halbuki boyle mindfuck olmak yerine alsan koysan d20 sistemini negzel 2 oyunda yapsan 25 oyunda yapsan catir catir calisacak :P ben sectim grubumu falan, zaten 3 companion aynen geliyor, bide ben 4, birtek priest yerine 2. wiz. alicam, ucubik dengesiz classlarla isim yok hic. onun disinda tum karakterleri aynen yaparim buyusune abilitysine kadar, encounter basina max 4 ability yeterli gerisi passive, malum adam basi 100 bilmem kac buyu var casterlarda ama ben oyunu 3-5 buyuyle falan bitirdimdi toplasan, %90'ini hic kullanmadimdi bile. Fighter-Paladin, (Crusader) Paladin-Priest, (Templar) Rogue-Ranger, (Scout) Wizard-Battlemage, (evoker) Wizard-Pure Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Yok abi D20 sisteminin de eksikleri var yani debufflar falan konusunda, ileri lvllarda saveler falan hem monsterlarda hem sende abarıyordu save li büyü işe yaramaz büyü oluyordu yani (ek kitaplardan gimmick buildlere izin veren bir oyun/p&p değilse - misal bazı NWN2 modları) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 burdada end-game Defenselari baya yuksekte (ustte devil of caroc benim) bosslarda genelde 100+ hepsi ama iste level farki varsa ekmek gibi kesiyorsun her turlu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 tier olayi pek hosuma gitmedi. eksik veriyle degerlendiriyorum tabii. dusuk level abilitylerin efektifligini kaybetmesi hos olmaz. epey spell bir yerden sonra cop olabilir. ote yandan ilk oyunda dusuk level spell'lerin cok azinda saglam cc vardi. abilitylerde daha da azdi. zaten abilitylerin kendisi az. tam degerlendirebilmek icin spell/ability list gormek lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Düşük lvl abilityler neden efektifliğini kaybetsin ki? Bu resistance olayı çok nadir bulunan bişey onu diyorsan, direk bi feat harcıyorsun ve sadece 1 tier geri götürüyor. Ha tabi tank olacak karaktere stun paralyze immune falan iyi olur baya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 27, 2018 tier 1 otesinde CC yapamayacaklari icin. tanka stun paralyze'dan ziyade en basta int debufflarindan korunma lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Bütün abilityler düşük lvlda cc koyamıyor değil, misal şu sayfada var https://guides.gamepressure.com/pillars_of_eternity_2/guide.asp?ID=43052 Eyestrike yine lvl1de bile T3 affliction olan blind koyuyor, daha hard cc olarak whispers of treason direk T2 charm koyuyor falan. Fakat empowerdır resist aşmadır bunların mekaniklerini ben de bilmiyorum. Betacılara bi sorayım bakalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 sunu duzelttikleri iyi olmus, ilk oyundaki en gicik seylerden biriydi, lore vs skillerde de geciyordur ins.: Group rolls during different tests - often during the game, the so-called "rolls" will occur that test your characters' perception, dexterity, etc. In this installment, each character adds a certain percentage to the overall pool. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 @axe said: Düşük lvl abilityler T1 atarken yükseldikçe T2, T3 oluyor. boyle dedin diye yazdiydim. istisnai olarak T2, T3 vuran dusuk level varsa, ki var diyon, dagilimda veya CC capabilityde eski duzenden farki yok. atmamizda farklilik yok. kaldirmasinda var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Ha ok. O dediğim olay da var bu arada, hepsi bir arada var. Yalnız oyunun çıkmasına bi kaç ay kaldı, adam gitti beta için yazılan modlardan birini oyuna koydu cast time ve recoverylere ayar çeken. Gerçi modunu koyduğu herif de şu attack speed sayfasını (deadfire için de yaptı bitane) yapan eleman ama yine de obsidianın kendi sistemine bu kadar güvensiz olması soru işareti yaratıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 ciktiktan sonra en az 2-3 defa major degisiklikler yapip yaptigimiz karakterleri bosa cikarirlar kesin gene :P https://imgflip.com/s/meme/I-Guarantee-It.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 hepiniz cipher mi oynadiniz abi amma icerlemissiniz balance patchlere. yanilmiyorsam bir o var, bir de rogue var daha etkisiz hale gelen. yoktan varolan classlar var ranger, paladin gibi. barbarindan monkuna hepsi daha iyi hale geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 ben 3.0'dan sonra oynadim ilk oyunu rogue ile, o acidan cok problem yasamadim, white march alet edevati ile endgamede 2 dragonu ayni anda tankliyordu tankim :p zaten rogue olarak %80 gameplayim okyay/crossbow olarak gecti o acidan burda direk ranger rogue olcam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 İşte tam da o yüzden içerliyoruz, oyun o kadar aceleye gelip combatı falan hiç backer betayı dinlemeden tunnel vision bi şekilde çıkmıştı ki en az 2 major overhaul yemesi gerekti düzgün hale gelebilmesi için. İkinci oyunda aynısı olmaz yeaa derslerini almışlardır diyorsun ama mart ayı gelmiş, daha nisanda çıkacak oyunda resolve random empower verirse dump stat olmaktan kurtulur mu, eskisi gibi speller yine mighttan mı etkilensin falan bunun tartışması dönüyor. Cast timeları combat mekaniklerini oyunun tasarımcılarından daha iyi bilen modderların keyfine göre belirliyorlar, combat resmen iki kat hızlanıyor / yavaşlıyor hp bloatlar oluşuyor falan. Yani tamam bundan 5 ay önce şu tartışmalar döner amenna ama arkadaş mart oldu lan. Ayıp. Sawyer resmen something awful forumlarında her x eleştirisi geldiğinde hooop onu değiştirdik y yaptık diye patlatıyor saçma salak bi yönetim zaafı var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 ders alma meselesi degil yapim meselesi oldugu asikar. uzerine +1 sene koymalari lazim. Norak said: zaten rogue olarak %80 gameplayim okyay/crossbow olarak gecti o acidan burda direk ranger rogue olcam. ilk oyundaki party size ile en temizi o. stash'de beklerse uzulecegin yay dolu oyun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2018 8 Mayis'a ertelenmis cikis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mart 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 13, 2018 Oh iyi oldu bu, hala modderların yaptığı değişiklikleri içeren son beta update gelmemişti. Ne kadar cilalı o kadar iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mart 19, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2018 Son beta update hala gelmedi =/ Şöyle bi companion tablosu var, baya restricted olmuş companionların class/subclass seçimleri. Umarım bunları genişleten bi mod falan çıkar https://i.imgurp.com/ycXcUrS.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar