Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity II: Deadfire


HellHound

Öne çıkan mesajlar

Paladinden buffer olmaz ya, auralar ve küçük efektler falan ilk oyundaki modelden çok şaşmazlar. Protection diyince çünkü benim aklıma treacheary ve major affliction prayerları gibi önemli speller geliyor ilk oyundan, bunlar olmazsa priest yarım kalıyor direk. Paladine maladine verebileceğin speller değil bunlar pure caster olması lazım. Crowns/devotions of faithful spellerinin ne kadar güçlü olduğunun farkındalar zaten bi nerfleyecekler onları, bu durumda gaun priesti yandan yemiş druid gibi bişi oluyor.


İsimlerde priest multiclassları hariç çok bişi takılmadı benim gözüme, çoğu iyi olmuş hatta. Güzel bi flavor ya zararı yok. Toplamda 1182 kombinasyon mu ne çıkıyormuş paladin/priest banlerini de hesaba katınca zaten lel.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paladin kuvvetli bir pasif aura buff'a sahip, o kadar. subclasslar icin -kimisi auradan feragat ederek- daha fazla utility demisler. bufflar priest'de. paladin ise iyi bir debuffer. uzerine heal atabilen bir offtank.

subclasslari ilk oyundaki paladin sisteminin bir tik ustu yapar gecerler diyordum. hem sayi hem de unique playstyle olarak beklentimin ustunde kaldi.

oyun simdilik cok cok saglam gozukuyor. bakalim yetersiz kaldigi kisimlar ne olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Korsanlara katılabiliyorsun baya joinable faction, hatta bi tane korsan companion da var cipher/barbar base classlı hobbit. 4 main faction var işte 2 trading company, piratelar ve yerel krallık diye. Hepsine katılabiliyorsun ve vegas gibi olacak dinamikleri dediler. Fail gelirse ordan gelir, ilk oyundaki gibi yüzeysel kalır faction dinamikleri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
Companionların quest dialoglarına katılımı, çoğu yerde seslendirmesi, factionları ve buna bağlı gelişimli karakter questleri ile endgame slideları falan var.

Sidekicklerin sadece temel sesleri, belki bi iki dialoğu ve gruba katılma questleri (o da hepsinde değil sanırım) var. Herhangi bi factiona bağlı değiller politik görüşleri yok falan. Tek olayları gruptaki karakter boşluğunu doldurmak, atıyorum illa setupında barbar olsun istiyorsan barbar companion olmadığı için şu kızıl saçlı çinliyi recruit ediyorsun barbar olarak levellıyorsun. Parti limiti 5 olduğu için ben çok kullanılacaklarını sanmıyorum.

Baldurlarda questsiz falan çok az dialoğu olan companionlar vardı ya onlar gibi düşün, kivan mivan adını bile hatırlamadığımız tipler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
Betacılardan multiclass mekaniklerini anlatan bi guide

https://fextralife.com/pillars-of-eternity-2-deadfire-multiclassing-guide/

Son dönemde uyuz olduğum vidyo çekip yazı yazmama olayına girmemişler onu beğendim en çok. İsteyene vidya da var.

Sistem updatelerde konuştuğumuz gibi 2nd ed. a daha yakın, olay şu power lvllar

https://fextralife.com/wp-content/uploads/2017/11/levels.png


İşte klasik single classlar 5. lvlda 3. lvl spell atabiliyor, multiclassların lvl 7 olması lazım temel fark o. Bide anladığım kadarıyla "mana pool" (her classta farklı, barbarınkinin adı rage) , ilgili class abilitylerinin etkinliğini belirliyor (penetration / aoe ve bazı durumlarda damage)

Mana pool da power lvl + 2 olarak hesaplanıyor. Yani 5. lvl wizardın manası 5 ; 5. lvl barbarın rage i 5 ; 5. lvl wizard/barbarın manası 4 rage i 4. Haliyle toplam 8 "manası" var tüm abilityler için, ama single class karakterin %80 efektifliğinde kullanıyor ve lvl 3 değil 2 ability atabiliyor en fazla.

Endgame abilityler daha ortada yok ama klasik casterlara single class diğerlerine multiclass daha iyi olur heralde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Weapon proficiencyler d&d gibi değil, accuracy vermiyor, yalnızca tradeofflu modallar var. Penetration artıyorsa Speed azalıyor vs. Her Prof yeni bi silaha modallar açıyor yani, bi artısı yok.

Accuracyden emin değilim ama defanslar lvl başına aynı artıyor single multiclass farkı yok, bi başlangıç değerleri farklı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Classların o tür sınırlamaları yok, zaten her classın 3 subclassı var belli konulara yoğunlaşan. Örneğin fighterın devoted diye belli bi silahı daha iyi kullanıp diğerlerine accuracy penalty alan bi subclassı var, orda unarmed seçip monkla multiclass yap mis gibi kombo.

Rangerın keza stalker diye bi subclassı var, pete yakın olduğunda bonus alıp uzakken penaltı alıyor, bunu da haliyle melee oynaman lazım efektif olması için. Öyle bi ranger monk da düşünülebilir. Ha gidip sharpshooter ranger (adı üstünde sırf uzak mesafede bonus) alıp monkla multi yaparsan saçma olur tabi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

PotD'de oynarken

Devotions of Faithfulu 7 yerine 10. lvlda
Shields of the Faithfulu 9 yerine 13. lvlda
Crowns of the Faithfulu 11 yerine 16. lvlda

almak büyük kayıp. Prayer against xler keza aynı şekilde. Wizardlar için gamechanger gaze of adragan, druid için relentless storm, cipher için ringleader vs. Bunları 3-4 lvl geç aldığın zaman yerine fireball atman bi işe yaramıyor, o açıdan multiclass oynamanın pure casterlara dezavantajı var.

Ha josh "yanlış seçimler olmaması" için feat sisteminin içini boşalttığı gibi spelleri de anlamsız special abilityler haline getirirse tabi hiç bi önemi kalmaz ama oyunun ruhu da kalmaz. Mage duelların, pre buffingin ortadan kalkması hep denge adınaydı, şimdi hazır speller /encounter olmuşken iyice etkilerini azaltacaklar diye korkuyorum. High lvl spell olmadığı için betada göremiyoruz tabi bişey, belki işte cast timelar uzadığı için ordan kurtarabiliriz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...