RamsesII Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Buff görevini paladine yüklicekler sanırım? Dual Wield pistol oluyosa ortalık yıkılır. Şimdiden ağzım sulandı, blunderbuss u ateşleyip double pistol ile salvo yapacağım diye... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 55 tane class ismi bulmak zor oldugu kadar zorlama olsa gerek, ugrasmamak daha iyi olurmus bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paladinden buffer olmaz ya, auralar ve küçük efektler falan ilk oyundaki modelden çok şaşmazlar. Protection diyince çünkü benim aklıma treacheary ve major affliction prayerları gibi önemli speller geliyor ilk oyundan, bunlar olmazsa priest yarım kalıyor direk. Paladine maladine verebileceğin speller değil bunlar pure caster olması lazım. Crowns/devotions of faithful spellerinin ne kadar güçlü olduğunun farkındalar zaten bi nerfleyecekler onları, bu durumda gaun priesti yandan yemiş druid gibi bişi oluyor. İsimlerde priest multiclassları hariç çok bişi takılmadı benim gözüme, çoğu iyi olmuş hatta. Güzel bi flavor ya zararı yok. Toplamda 1182 kombinasyon mu ne çıkıyormuş paladin/priest banlerini de hesaba katınca zaten lel. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 paladin kuvvetli bir pasif aura buff'a sahip, o kadar. subclasslar icin -kimisi auradan feragat ederek- daha fazla utility demisler. bufflar priest'de. paladin ise iyi bir debuffer. uzerine heal atabilen bir offtank. subclasslari ilk oyundaki paladin sisteminin bir tik ustu yapar gecerler diyordum. hem sayi hem de unique playstyle olarak beklentimin ustunde kaldi. oyun simdilik cok cok saglam gozukuyor. bakalim yetersiz kaldigi kisimlar ne olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 ranger/fighter ya da ranger/cipher tabanlı bir firearm pirate oynamak hayallerimi süslüyo şu an :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 orada tek sikintin korsan olmak olur. oyun bana daha cok korsanlar bize dalacak izlenimi verdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Korsanlara katılabiliyorsun baya joinable faction, hatta bi tane korsan companion da var cipher/barbar base classlı hobbit. 4 main faction var işte 2 trading company, piratelar ve yerel krallık diye. Hepsine katılabiliyorsun ve vegas gibi olacak dinamikleri dediler. Fail gelirse ordan gelir, ilk oyundaki gibi yüzeysel kalır faction dinamikleri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Abi factionların main story etkisi hissedilmedikten sonra (ve ona bağlı bir sürü side quest yoksa) oyun içinde sönük kalıyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2017 axedice said: vegas gibi olacak dinamikleri dediler. tutmasi zor bir soz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 https://www.youtube.com/watch?v=64U0n2SaNmI Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 iyi de ben bir injuryde acimam basarim rest. tam boyle off-stat'a, etkilemeyecek vulnerabilityle falan gelmesi lazim yoksa oyle combata girilmez. oduna zam mi geldi veya bir camp fire mi veriyorlar nedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Oyunu easyde çok zor buldukları için ekstradan story mode isteyenlerin olduğu bi dünyada yaşıyoruz, tabii ki odunları bitiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Sidekick ile companion arasindaki fark ne, gecici olmasi mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Companionların quest dialoglarına katılımı, çoğu yerde seslendirmesi, factionları ve buna bağlı gelişimli karakter questleri ile endgame slideları falan var. Sidekicklerin sadece temel sesleri, belki bi iki dialoğu ve gruba katılma questleri (o da hepsinde değil sanırım) var. Herhangi bi factiona bağlı değiller politik görüşleri yok falan. Tek olayları gruptaki karakter boşluğunu doldurmak, atıyorum illa setupında barbar olsun istiyorsan barbar companion olmadığı için şu kızıl saçlı çinliyi recruit ediyorsun barbar olarak levellıyorsun. Parti limiti 5 olduğu için ben çok kullanılacaklarını sanmıyorum. Baldurlarda questsiz falan çok az dialoğu olan companionlar vardı ya onlar gibi düşün, kivan mivan adını bile hatırlamadığımız tipler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 kivan iyiydi ya baldur1'de onsuz oynayamıyordum. pressed f to pay respeks Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Steam ve gog sayfalari acilmis: http://store.steampowered.com/app/560130/Pillars_of_Eternity_II_Deadfire/ - https://www.gog.com/game/pillars_of_eternity_ii_deadfire https://www.youtube.com/watch?v=aB-Pw9FD-v8 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 backer beta baslamis. https://www.youtube.com/watch?v=AiL_lPsMCeE Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Kasım 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2017 Best ever RPG lerden biri olacak gibi bu oyun.Hikaye, işleniş, grafikler ve dünya mükemmel. Üstüne companion çeşitliliği ve gemi memi alabilme...Süper. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Betacılardan multiclass mekaniklerini anlatan bi guide https://fextralife.com/pillars-of-eternity-2-deadfire-multiclassing-guide/ Son dönemde uyuz olduğum vidyo çekip yazı yazmama olayına girmemişler onu beğendim en çok. İsteyene vidya da var. Sistem updatelerde konuştuğumuz gibi 2nd ed. a daha yakın, olay şu power lvllar https://fextralife.com/wp-content/uploads/2017/11/levels.png İşte klasik single classlar 5. lvlda 3. lvl spell atabiliyor, multiclassların lvl 7 olması lazım temel fark o. Bide anladığım kadarıyla "mana pool" (her classta farklı, barbarınkinin adı rage) , ilgili class abilitylerinin etkinliğini belirliyor (penetration / aoe ve bazı durumlarda damage) Mana pool da power lvl + 2 olarak hesaplanıyor. Yani 5. lvl wizardın manası 5 ; 5. lvl barbarın rage i 5 ; 5. lvl wizard/barbarın manası 4 rage i 4. Haliyle toplam 8 "manası" var tüm abilityler için, ama single class karakterin %80 efektifliğinde kullanıyor ve lvl 3 değil 2 ability atabiliyor en fazla. Endgame abilityler daha ortada yok ama klasik casterlara single class diğerlerine multiclass daha iyi olur heralde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 okumadim da o resme bakarsak weapon proficiency tek feat al unuttan ziyade asamali sisteme gecmis. oyle olursa caster olmayana da singleclass makbul olur. onlar icin odak yuksek deflection, DR asmak sonucta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Weapon proficiencyler d&d gibi değil, accuracy vermiyor, yalnızca tradeofflu modallar var. Penetration artıyorsa Speed azalıyor vs. Her Prof yeni bi silaha modallar açıyor yani, bi artısı yok. Accuracyden emin değilim ama defanslar lvl başına aynı artıyor single multiclass farkı yok, bi başlangıç değerleri farklı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Acaba Monk ya da Ranger gibi classlarin melee classlar ile hybridi nasil olur? Yani monk silahsiz, ranger de uzaktan savasmaya odakli olur diye dusunuyoum, bu durumda yakin dovuse odakli siniflarla hybrid olmalari onlara ne katar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Classların o tür sınırlamaları yok, zaten her classın 3 subclassı var belli konulara yoğunlaşan. Örneğin fighterın devoted diye belli bi silahı daha iyi kullanıp diğerlerine accuracy penalty alan bi subclassı var, orda unarmed seçip monkla multiclass yap mis gibi kombo. Rangerın keza stalker diye bi subclassı var, pete yakın olduğunda bonus alıp uzakken penaltı alıyor, bunu da haliyle melee oynaman lazım efektif olması için. Öyle bi ranger monk da düşünülebilir. Ha gidip sharpshooter ranger (adı üstünde sırf uzak mesafede bonus) alıp monkla multi yaparsan saçma olur tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Valla 1. Oyun gibi olacaksa her turlu multi class combosu single classdan daha iyi olur. Lvl 10 dan felan sonra bir ise yarayan yani game changer tadinda bir buyu skill felan yok gibiydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2017 PotD'de oynarken Devotions of Faithfulu 7 yerine 10. lvlda Shields of the Faithfulu 9 yerine 13. lvlda Crowns of the Faithfulu 11 yerine 16. lvlda almak büyük kayıp. Prayer against xler keza aynı şekilde. Wizardlar için gamechanger gaze of adragan, druid için relentless storm, cipher için ringleader vs. Bunları 3-4 lvl geç aldığın zaman yerine fireball atman bi işe yaramıyor, o açıdan multiclass oynamanın pure casterlara dezavantajı var. Ha josh "yanlış seçimler olmaması" için feat sisteminin içini boşalttığı gibi spelleri de anlamsız special abilityler haline getirirse tabi hiç bi önemi kalmaz ama oyunun ruhu da kalmaz. Mage duelların, pre buffingin ortadan kalkması hep denge adınaydı, şimdi hazır speller /encounter olmuşken iyice etkilerini azaltacaklar diye korkuyorum. High lvl spell olmadığı için betada göremiyoruz tabi bişey, belki işte cast timelar uzadığı için ordan kurtarabiliriz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar