Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
arcane said:

heal atiyor musun? heal potion basiyor musun? hit ihtimalleri yeterince yuksek mi? (80%+)


prefight pot stack yaptım overkill oldu fdsaf teşekkür ederim.

Saeros said:

Civcivhead said:

ben niye beceremedim bunun döğüşünü ya. en zorun bi kolayında oynuyorum az bi overwhelm olsunlar laps diye yatıyolar QQ


maL olduğun için olabilir mi HAHAHA


ya sims oynarken bile easy mode açıyosun kaybedip kabiliyetsizliğimle yüzleşmeyim diye sonra millete laf
Mesaj tarihi:
Black-ice said:

dlc oyunun bittiği yerden dvm ediyor.


hmm yok act 2 de belli bir noktaya gelince aciliyor yeni icerik, yani onceki save ile oyuna girebilmek icin act 2 den save olmasi gerek elinde. ordan devam edip act 3 u bastan oynuyorsun iste. act 3'u bitirip oyunu bitirdiysen ordan sonra devam eden bisi yok.

tldr act 2 ve 3 icin extra content, extra son vb var. ana oyuna extended edition yapilmis gibi.
Mesaj tarihi:
Civcivhead said:

ben niye beceremedim bunun döğüşünü ya. en zorun bi kolayında oynuyorum az bi overwhelm olsunlar laps diye yatıyolar QQ


Heal oyunda oldukça güçlü. Bufflarda aradığımı bulamadım ama ice büyüleri gibi slow atan stun atan büyüleri bulundur bence. Verse'in alev oku gibi yetenekler de olur. Ben ana amacımı ağır zarar veren düşmanların turn kaybetmesi olarak belirlediğimde bayağı başarılı gidiyorum.

Bunun dışında ilk oynarken fark etmemiştim ama büyücü karakterlerle lore'a abanıp her yerden yeni büyü bileşenleri toplamak gerekiyor. Büyüleri oyun boyunca upgrade ederek güncel tutabiliyorsun.
Mesaj tarihi:
monk da silah kullaniyor. sadece slotu farkli. ayni calisma prensibine ve daha kotu itemizationa sahip. butun silah ve build kombinasyonlarini denemedim ama monk kuvvetle muhtemel en kotu sustained damage kaynagi.

monk'u cazip kilan defansif getirisi.
Mesaj tarihi:
2 hander op, scaling sonsuz. Herşey tek chargeda yatıyor. Crowd controller yüzünden mageler zaten op, op olmayan bi tek roguelar var onların da fast attackları sanırım şu elemental bufflarla güçlü oluyormuş.

İlk chapterın boss fightını geçtiğin sürece oyun genel olarak kolaydı zaten.
Mesaj tarihi:
zorluk hit point sisirdikte mage'in damage tartismali hale geliyor. talentlar obur classlara damage, crit damage, hakiki proc damage gibilerini eklerken mage'de spell slot aliyorsun. iyi accentler bile kiyasla o kadar iyi degiller. dovusler uzadikca CC zaman kaybi olmaya basliyor. bonus olduklari icin accentle gelen CC'leri saymiyorum. muhtemel optimal oynayis sadece damage bonus icin ve CC yememek icin CC/interrupt basmak.
Mesaj tarihi:
Söylediklerinize göre bi optimizasyon yaptım faceroll oldu moblar. Teşekkür ederim çok can sıkıcı olmuştu combat.

Oyundaki pathfinding company of heroesdaki tankları hatırlatıyor fdsafasd
Mesaj tarihi:
ben bişeyi beceremedim lan

dlcyi kurduktan sonra oyuna girince yeni quest geliyo ama oyunu bitiren quest de hala orda durmaya devam ediyo. yapınca da oyun bitiyo ana menüye dönüyo.

niye duruyo o quest?
Mesaj tarihi:
hangi act? dlcnin icerigine tam erismek icin act 2 de olmak gerek. act 3'deysen cok anlami yok.

act 2'deysen sagein birinden missive gelmesi gerek yeni bolge icin.
Mesaj tarihi:
missive geldi ama son quest de hala duruyor. ben oyun bittikten sonrası için sanıyordum dlc'yi.

yani şimdi ben dlc questlerini yapıp sonra tekrar en son questi yapıp oyunu mu bitiricem :) ne saçma iş. geri sarıcam oyunu resmen sonra tekrar bitiricem sfg.
Mesaj tarihi:
Ben bunu sevemedim ya. PoE de ortalarda hevesimi kırmıştım ama sonradan bi pace artıyordu. Burada hiç ilgimi çekmedi ne hikaye ne karakterler. Inventory neden bilmiyorum PoE'den daha kötü gibi birebir aynı gözükmesine rağmen. Loot da bayık geldi. Efendime söyleyeyim dünya çok donuk. Conquest güzeldi mesela PoE2ye de uygularlar umarım.

Bir de mekanlar baya küçük sanırım.
Mesaj tarihi:
inventory ayni ama direkt junka giden itemlar yerine giyilebilir copler olmasi, magical property ile ayrilan zirhlarin azligi, devamli minor buff consumable dusmesi gibi faktorler idaresini angarya haline getiriyor.

itemization zayif. poe flagship oyun ve bir sene yamalandi. burada ise paradox'un cebini doldurmak icin pay2win item DLC'si var.
Mesaj tarihi:
bu bastard dlcsinden acayip item cikiyor zaten nerdeyse bitmis ana oyundan 7 platin ile girdim 25 platin ile ciktimdi ben herseyi satinca lel

birde adamlar cuval giyiyor ama yanindaki kutuyu lootluyorsun epic item cikiyor dsfs oda ayri bir olay.
  • 3 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
ben bu hafta oynayıp, bitirme şansı buldum; cok hoşuma gitti ya. PoE den sonra ilaç gibi geldi.

farklı tarafları secersen oyun çok değişiyor mu? bi kere de öyle deneyeyim diyorum.

pek satmamış sanırım; ikincisi gelir mi?..
Mesaj tarihi:
Haritalar genelde aynı. Ama öldürdüğün kişileri topluyorsun ve onlardan quest alıyorsun. İmparatorluk tarafında bitirdiysen new game+'da bir kere rebel veya anarşi(özellikle bu yol quest alımlarında radikal bir değişim yaratıyor) rotasında bitirmeyi denemek en büyük miktarda farklılığı görmeni sağlar.

edit: Birde oyunda hemen fark edilmeyen bazı gizler mevcut. Ben ilk iki sefer bitirirken haritadaki yanan bölgeye hiç girememiştim, hatta orada hiçbir şey yok zannediyordum. Benzer biçimde duvarlar içindeki gizli kapıların bazıları haritanın başka bir bölgesindeki duvarları gezip gerekli şeyleri lootlamana bağlı olarak erişilebiliyor. Yani ilk defa oynayıp bitirdiysen görmediğin yerler olması mümkün.
×
×
  • Yeni Oluştur...