huun Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 https://www.thevintagenews.com/2016/03/11/nazi-germany-lippisch-p-13a-mach-2-6-range-fueled-coal/ basitçe anlatmak gerekirse tambura gibi dönen bir zamazingonun içine granüle kömür koyup yakıyorsun ve benzin gibi başka bir yakıtla besliyorsun. uçar mı sizce?
neutrino Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Uçar da verimli olmaz, kömürün kütlesine oranla depoladığı enerji sıvı yakıtlara göre çok daha düşük.
h2s Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 şuan jetler olsun yolcu uçakları olsun kerosen yakıtını kullanıyor. donma noktası yüksek. kömür evet kullanılabilir ama kerosen kadar verimli olmayacağı kesin. dışarıya salınımı nasıl olacak bu da bi sorun.kömür yerine güneş enerjisini tercih ederim. kaldı ki güneş enerjisiyle çalışan uçaklarda mevcut. testleri herşeyi yapıldı.
huun Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 nazilerin işleri işte, savaşın sonlarına doğru yakıt kıtlığında böyle bir fikir atmışlar ortaya. gene de düşünülmesi bile ilginç geldi bana.
µh Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 kağıt üstünde ortaya atılıp prototipi bile yapılmayan çok fikir var ya. yaptıkları en imba iş şu: o da seri üretime geçemeden savaş bitti.
Cuce Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Güzel kömür bulan kıtlık gidebilir aslında ama yakıt dayanma. Bide konur homojen delta oda sıkıntı olur
Pordakal Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Mrlee said: jet motoruyla çalışan gemi tır versek https://www.youtube.com/watch?v=STFIFxyl1Qk ama ne egzos patlatıyo ama
Suark Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 Mesaj tarihi: Mart 12, 2016 ruzgarla calisan ucak olsa ya ucakception ayrica related http://gereports.cdnist.com/wp-content/uploads/2013/06/25040000/Francisco.jpg
Komodo Mesaj tarihi: Mart 13, 2016 Mesaj tarihi: Mart 13, 2016 h2s said: şuan jetler olsun yolcu uçakları olsun kerosen yakıtını kullanıyor. donma noktası yüksek. kömür evet kullanılabilir ama kerosen kadar verimli olmayacağı kesin. dışarıya salınımı nasıl olacak bu da bi sorun.kömür yerine güneş enerjisini tercih ederim. kaldı ki güneş enerjisiyle çalışan uçaklarda mevcut. testleri herşeyi yapıldı. baya yüksekmiş donma noktası, -47 derece. Bide düşük olsa ne olacak
h2s Mesaj tarihi: Mart 13, 2016 Mesaj tarihi: Mart 13, 2016 Komodo said: h2s said: şuan jetler olsun yolcu uçakları olsun kerosen yakıtını kullanıyor. donma noktası yüksek. kömür evet kullanılabilir ama kerosen kadar verimli olmayacağı kesin. dışarıya salınımı nasıl olacak bu da bi sorun.kömür yerine güneş enerjisini tercih ederim. kaldı ki güneş enerjisiyle çalışan uçaklarda mevcut. testleri herşeyi yapıldı. baya yüksekmiş donma noktası, -47 derece. Bide düşük olsa ne olacak Doğrudur -50 ye kadar yolu var. Düşük olsa zaten uçaklar icin hepten tehlike demek. Uçak yakıtının donma noktasının 0 -5 kerede olduğunu duşun benzin gibi. Havada ciddi uçak kazaları olur. Donma noktası düşük olan sıvıyı sen -40 lara çıkarırsan yoğunlaşır ve donar, filtreleri tıkar uçağı besleyemezsin. Motorlar durur ve sonrası malum. Saatte 15 tona yakın mazot kullanan motorlardan bahsediyorum.
RamsesII Mesaj tarihi: Mart 13, 2016 Mesaj tarihi: Mart 13, 2016 Pulverize şekilde kömürle çalışan motor bile var 1900 lü yılların başında.Ama ömrü kısa tabi...
Öne çıkan mesajlar