Bronx Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 Önce temel bilgiler. Dragon Mod11: dragonmod11.zip Dragon'un en gelişmiş mod'u. Renk tablosu tüm dragonlardan farklıdır, mountain ve cave yapma teknikleri eski dragonlara benzer ama biraz daha çaba ister, fakat sonuçları çok daha iyi. Orbsydia Worldforge: wforge.zip 3d ve izometrik görüş açılarına sahip, izometrik açıda edit edebildiğiniz inanılmaz program. palette: brnx_palette.zip (nette bulunan en detaylı palet'in editlediğim versionu, bazı eksikler vardı onları ekledim) Worldforge 6.4R1 AEON: wf64.zip Orbsydia'ya ısınamayanlar ya da klasik worldforge kullanıcıları için worldforge'un son noktası. dikkat: real-time save etmektedir dosyayı. XP için: wf64XPfix.zip Multool: MulTool Sphere'de Axis ile yaptığınız tasarımları static hale getirmek için en güvenilir program, kafanıza uyan binaları inşa ettikten sonra "serv.export items.wsc" komutuyla tüm worldu export ediyoruz bi kısmını export etme şansımız yok ne yazıkki. items.wsc'yi multool'a gösterip statics0 ve staidx dosyalarına eklettirebiliyoruz. UO Static Item Remover aka UOSIR: uosir20102.zip Hatayla eklediğiniz static itemları kaldırmak, belli koordinatlar arası bölgeleri tamamen silmek için birebir. UO Map Editor: uomapeditor_english.rar Alman yapımı WF'dan sonra bazı alanlarda kullanışlı olabilen harita "ince-ayar" programı. UO Cartograph: cartograph.zip Hazırladığınız haritaların Cartographerlar için küçük grafiksel versionalrını hazırlamaya yarayan bir programcık. Tamamen customized bi haritada cartographerların hala britannia haritası craft etmesini istemeyiz değil mi. -------------- Şimdilik bu kadar, bu programlar nette ciddi anlamda rare'dir. Ayrıyetten bu işe ilk başladığınızda programları da bilmediğiniz için bilmediğiniz birşeyi aramakta zor oluyor. Buradaki tüm programlar ilgili sorunlarınızı bu thread'de sorabilirsiniz. Umuyorum zaman içinde çok yetenekli insanalr çıkacak ve çok başarılı çalışmalara imza atacaklar, en azından bana rakip olacak birileri çıksın yeter :pp [Bu mesaj Bronx tarafından 03 Haziran 2004 00:22 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kronos Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 helal olsn.[signature][hline]Unlive Online Gaming www.unlive.net Ultima Online değişiyor.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodless Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 bence direkt Sticklesinler bunu durmadan harita nasıl yapılır topiclerine bir çözün olur.[signature][hline]Seviyorsan özgür bırak gitsin... Dönerse senindir. Dönmezse, zaten hiç senin olmamıştır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ultrAslan Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 +1 Haqlısın.. Bronx ellerine sağlık çok iyi olmuş benimde işime yaradı =)[signature][hline]You will not leave this | Halls as you entered them. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mutos Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 oh oh ne guzel diger harita topicini gordum,iyi bir fikir verip adeta atesliyor insanları,gelistirip herkes yazıyor.tesekkurler.kaydediim bunu :P[signature][hline]Icq=212-213-215 macromedia flash,fireworks,dreamweaver,sphere... Online gaming rulz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2004 eheh 1 haftaya kadar bende yazıp eklerdim diye düşünüyodum foruma da erken davrandılar :) kullanılan malzemelerin derlenmesi güzel olmuş eline sağlık bronx, bu programların nasıl kullanıldıgı ve mapin nasıl yapıldıgı çok uzun sayfalarca anlatılacak bir konu en iyisi ilk etapta bu işle uğraşacak kişilerin kendi çabaları ile birşeyler bulması olucaktır zamanla sorular sorulur cevaplar verilir güel bir kaynak haline gelir bu topic. şunu söyliyim sıfırdan map yapmak feci emek isteyen ve sabır isteyen bir iş olmakla birlikte beceride istemekte[signature][hline]Grandmaster Hamburger irc.quakenet.org // #gecevardiyasi Paticik unofficialdc++ hub adresi: paticik.no-ip.org:411 [Bu mesaj DynamicK tarafından 03 Haziran 2004 00:48 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sirplayA Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Herkes kendine yakisani yapar... Suan belki bu forumdaki playerlarin %90'i bronx sayesinde scripting'e girmistir.Cok taktir ediyorum seni Bronx. [Bu mesaj sirplaya- tarafından 03 Haziran 2004 06:16 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pyro Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 tbrkler bronx[signature][hline]|Forever Alone| |Pyro| Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_GaRGoYLe_ Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Bari benimde bir katkım olsun yazıya. Cartograph'ın nasıl kullanılacağını anlatayım. Öncelikle zipi indirin. Dos mode'a girmek kolay olsun diye c:carto gibi bir dizine atın. Çalıştır'a gelip command yazın. cd .. cd .. komutlarıyla C:> sürücüsüne kadar çıkın, cd carto deyin ve klasörün içine girin. Şimdi ultima klasörüne dönüp multimap.rle dosyasının c:carto dizinine alın. ve dos'a dönüp şunu yazın. Cartograph.exe -decode multimap.rle dosyam.bmp Biraz bekleyin. opening "multimap.rle"..... saving "dosyam.bmp"..... finished. Klasörümüzün içinde dosyam.bmp adında bir dosya olacaktır. Bu resim 'tek renkli bit işlem' resmidir. Yani siyah ve beyazdan oluşur. Aynı bu büyüklükte haritamızı hazırlayıp koyalım. Dizaynı size kalmış. Dosyanızı hazırlayın ve farklı bir isimle kaydedin, mesala asd.bmp şeklinde. Tekrar dos olayına dönün Cartograph.exe -encode multimap.rle asd.bmp yazın ve biraz bekleyin. multimap.rle'nin üstüne yeni bilgilerimiz yazılacaktır. şimdi bu dosyayı ultima klasörümüze alalım ve hazır! not: bu dosyayı oyuncularada yükletmeniz gereklidir.[signature][hline]Sevmek yarı ölmektir... [Bu mesaj _GaRGoYLe_ tarafından 03 Haziran 2004 08:19 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_GaRGoYLe_ Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Birazda worldforge'dan bahsediyim. Bu program bazı static ve land'leri (land tile) kolayca dizayn etmeniz için yapılmıştır. Örneğin, mağara girişleri v.b. yerler bu program ile yapılır. www.ryandor.com adresinden cave tutorial'i indirip bakabilirsiniz. dosya pdf formatındadır, acrobat reader ile açabilirsiniz.[signature][hline]Sevmek yarı ölmektir... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RRa Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Eline sağlık[signature][hline]Ra Ownz www.unlive.net Herkes kendi kaderinin efendisidir Vote Unlive Bize katıl kendi tercihlerinin hükümdarı ol. [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Brook Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Eline sağlık gerçekten çok güsel olmuş.[signature][hline]If she comes back its never finished, if she doesnt, it has never happened.. Msn<--------->ICQ Antimodes52, 19 Aralık 2003 22:22 tarihinde demiş ki: Ölümümü her zaman bir geçiş olarak görmüştüm. Şimdi bakıyorum da, bu geçişte veda etme şansım olmayacak sanırım... Tanrım! Sevdiklerime bunu belirtemeden, sevmediklerimin hakkını helal edemeden, ayrılmaya hazır hissetmeden alma beni! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 said: sirplaya-, 03 Haziran 2004 06:13 tarihinde demiş ki: Suan belki bu forumdaki playerlarin %90'i bronx sayesinde scripting'e girmistir.Server acmak ile scripting ayni sey degil, Nebula scriptleri genelde insanlari scripting degil de direk server isine sokuyor, her winzip ve internet sahibi insan bir server aciyor :)[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | Felaket Tellali Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Larethian Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Bence Bronx sayesinde tamamen editing olayına girdi . Editledikleride shardın ismi sphere tables power hour için . Başka da bişey olmadı kendini geliştiren yok denecek kadar az tabi hala bronx bunun aksini iddia ediyor. Ama bronxun hatası olduğuna inanmıyorum tamamen hazırcılık alıştıranın ismide ortada kaş yaparken göz çıkarmak buna denir.[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Arqas Shard Owner Larethian Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deedstyger Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 bronx bi yandan seni tebrik ediyorum bi yandan da arkamızdan 10 akıllıyla birlikte 100 lamer ın gelecek olması beni tedirgin ediyor. her neyse. benim işim uo yla bitti. ama omurgası aynı olacak o kesin. kontağı kesmemeliyim, eğed. ,]- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bronx Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 13523834 tane hazir server açanın yanında, 5 kişi kendini öncekinden çok çok ileriye götürmüşse kendini (ki ben 5'ten çok daha fazlasını tanıyorum kendini o scriptler sayesinde geliştiren) amacına ulaşmış demektir. benim anlamadığım server açanların sizlere ne zarari var ki? rahatinizi mi bozuyorlar :)[signature][hline]guess you don't like my shit, eh? sue me. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roanoke Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Script le uğraşmak cok isterdim. Bronxun bu tutorial i sayesinde hafifte olsa bir map hazırlamaya calisicam. Bronx birazdaha detayli bilgi verebilirmisin?[signature][hline]Worldbuilder Roanoke Quaxis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roanoke Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Yani programin ayarlari yada hafifde olsa bir anlatim şekli.[signature][hline]Worldbuilder Roanoke Quaxis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Larethian Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Test[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. .. Sys. Adm. of Paticik(s), Ethernass, Ekohost, and many individual servers .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
b1vRiP Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 bunlar ile 3d map hazırlayabilir miyiz yane aos destekliyen[signature][hline]Bivrip Ardenia UO Shard Owner Ardenia|Arama Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kronos Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Bivrip acc ın kolejde acık kalmıs okudunmu[signature][hline]Unlive Online Gaming www.unlive.net Ultima Online değişiyor.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
b1vRiP Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 haa tmm okudum ya lan ben de dedim ööle bi topic açmadım die alla alla çıkış yaptım die hatırlıorum ama kim çıkış yaptıysa saolsun yazan kişi bana bi özel mesaj atabilir mi?[signature][hline]Bivrip Ardenia UO Shard Owner Ardenia|Arama [Bu mesaj Bivrip tarafından 04 Haziran 2004 17:46 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bronx Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 said: Bivrip, 04 Haziran 2004 17:20 tarihinde demiş ki: bunlar ile 3d map hazırlayabilir miyiz yane aos destekliyen hazirladigin her harita 3d clientte 3d gozukur, yani defler filan hersey ayni o clientin ozelligi.[signature][hline]guess you don't like my shit, eh? sue me. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
b1vRiP Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2004 yane ben bu programlarla hartia yaptıım an aos ile de uyumlu oluo obarey çok saol bronx aslında şu anda sana biraz sinirlendim gecelerimi şimdi bununla geçirmek zorunda kalacağım ühüh canın saolsun![signature][hline]Bivrip Ardenia UO Shard Owner Ardenia|Arama Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DIEMASTER Mesaj tarihi: Haziran 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2004 Ohhh bea sonunda map e de el attık,saol Bivrip bu arada imzanda site menusu gibi arama falan :D[signature][hline]Diemaster never kill , never destroy and never forgive Indinolla Developer || MSN || Indinolla UO [Bu mesaj DIEMASTER tarafından 05 Haziran 2004 12:31 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar