Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Harita Yapimi / Advanced


Bronx

Öne çıkan mesajlar

Önce temel bilgiler.

Dragon Mod11: dragonmod11.zip

Dragon'un en gelişmiş mod'u. Renk tablosu tüm dragonlardan farklıdır, mountain ve cave yapma teknikleri eski dragonlara benzer ama biraz daha çaba ister, fakat sonuçları çok daha iyi.

Orbsydia Worldforge: wforge.zip

3d ve izometrik görüş açılarına sahip, izometrik açıda edit edebildiğiniz inanılmaz program. palette: brnx_palette.zip (nette bulunan en detaylı palet'in editlediğim versionu, bazı eksikler vardı onları ekledim)

Worldforge 6.4R1 AEON: wf64.zip

Orbsydia'ya ısınamayanlar ya da klasik worldforge kullanıcıları için worldforge'un son noktası. dikkat: real-time save etmektedir dosyayı. XP için: wf64XPfix.zip

Multool: MulTool

Sphere'de Axis ile yaptığınız tasarımları static hale getirmek için en güvenilir program, kafanıza uyan binaları inşa ettikten sonra "serv.export items.wsc" komutuyla tüm worldu export ediyoruz bi kısmını export etme şansımız yok ne yazıkki. items.wsc'yi multool'a gösterip statics0 ve staidx dosyalarına eklettirebiliyoruz.

UO Static Item Remover aka UOSIR: uosir20102.zip

Hatayla eklediğiniz static itemları kaldırmak, belli koordinatlar arası bölgeleri tamamen silmek için birebir.

UO Map Editor: uomapeditor_english.rar

Alman yapımı WF'dan sonra bazı alanlarda kullanışlı olabilen harita "ince-ayar" programı.

UO Cartograph: cartograph.zip

Hazırladığınız haritaların Cartographerlar için küçük grafiksel versionalrını hazırlamaya yarayan bir programcık. Tamamen customized bi haritada cartographerların hala britannia haritası craft etmesini istemeyiz değil mi.

--------------

Şimdilik bu kadar, bu programlar nette ciddi anlamda rare'dir. Ayrıyetten bu işe ilk başladığınızda programları da bilmediğiniz için bilmediğiniz birşeyi aramakta zor oluyor. Buradaki tüm programlar ilgili sorunlarınızı bu thread'de sorabilirsiniz. Umuyorum zaman içinde çok yetenekli insanalr çıkacak ve çok başarılı çalışmalara imza atacaklar, en azından bana rakip olacak birileri çıksın yeter :pp

[Bu mesaj Bronx tarafından 03 Haziran 2004 00:22 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
eheh 1 haftaya kadar bende yazıp eklerdim diye düşünüyodum foruma da erken davrandılar :)

kullanılan malzemelerin derlenmesi güzel olmuş eline sağlık bronx, bu programların nasıl kullanıldıgı ve mapin nasıl yapıldıgı çok uzun sayfalarca anlatılacak bir konu en iyisi ilk etapta bu işle uğraşacak kişilerin kendi çabaları ile birşeyler bulması olucaktır zamanla sorular sorulur cevaplar verilir güel bir kaynak haline gelir bu topic.

şunu söyliyim sıfırdan map yapmak feci emek isteyen ve sabır isteyen bir iş olmakla birlikte beceride istemekte[signature][hline]Grandmaster Hamburger
irc.quakenet.org // #gecevardiyasi
Paticik unofficialdc++ hub adresi: paticik.no-ip.org:411

[Bu mesaj DynamicK tarafından 03 Haziran 2004 00:48 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bari benimde bir katkım olsun yazıya.
Cartograph'ın nasıl kullanılacağını anlatayım.

Öncelikle zipi indirin. Dos mode'a girmek kolay olsun diye c:carto gibi bir dizine atın.
Çalıştır'a gelip command yazın.
cd ..
cd ..

komutlarıyla C:> sürücüsüne kadar çıkın, cd carto deyin ve klasörün içine girin.

Şimdi ultima klasörüne dönüp multimap.rle dosyasının c:carto dizinine alın.
ve dos'a dönüp şunu yazın.

Cartograph.exe -decode multimap.rle dosyam.bmp

Biraz bekleyin.

opening "multimap.rle".....
saving "dosyam.bmp".....
finished.


Klasörümüzün içinde dosyam.bmp adında bir dosya olacaktır.
Bu resim 'tek renkli bit işlem' resmidir. Yani siyah ve beyazdan oluşur. Aynı bu büyüklükte haritamızı hazırlayıp koyalım. Dizaynı size kalmış.

Dosyanızı hazırlayın ve farklı bir isimle kaydedin, mesala asd.bmp şeklinde.
Tekrar dos olayına dönün

Cartograph.exe -encode multimap.rle asd.bmp

yazın ve biraz bekleyin.
multimap.rle'nin üstüne yeni bilgilerimiz yazılacaktır.
şimdi bu dosyayı ultima klasörümüze alalım ve hazır!

not: bu dosyayı oyuncularada yükletmeniz gereklidir.[signature][hline]Sevmek yarı ölmektir...

[Bu mesaj _GaRGoYLe_ tarafından 03 Haziran 2004 08:19 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Birazda worldforge'dan bahsediyim.
Bu program bazı static ve land'leri (land tile) kolayca dizayn etmeniz için yapılmıştır.
Örneğin, mağara girişleri v.b. yerler bu program ile yapılır.
www.ryandor.com adresinden cave tutorial'i indirip bakabilirsiniz.

dosya pdf formatındadır, acrobat reader ile açabilirsiniz.[signature][hline]Sevmek yarı ölmektir...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eline sağlık gerçekten çok güsel olmuş.[signature][hline]If she comes back its never finished, if she doesnt, it has never happened..

Msn<--------->ICQ
Antimodes52, 19 Aralık 2003 22:22 tarihinde demiş ki:
Ölümümü her zaman bir geçiş olarak görmüştüm. Şimdi bakıyorum da, bu geçişte veda etme şansım olmayacak sanırım... Tanrım! Sevdiklerime bunu belirtemeden, sevmediklerimin hakkını helal edemeden, ayrılmaya hazır hissetmeden alma beni!


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
sirplaya-, 03 Haziran 2004 06:13 tarihinde demiş ki:
Suan belki bu forumdaki playerlarin %90'i bronx sayesinde scripting'e girmistir.
Server acmak ile scripting ayni sey degil, Nebula scriptleri genelde insanlari scripting degil de direk server isine sokuyor, her winzip ve internet sahibi insan bir server aciyor :)[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | Felaket Tellali
Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor
Email: [email protected] | Icq: 5100111
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence Bronx sayesinde tamamen editing olayına girdi . Editledikleride shardın ismi sphere tables power hour için . Başka da bişey olmadı kendini geliştiren yok denecek kadar az tabi hala bronx bunun aksini iddia ediyor. Ama bronxun hatası olduğuna inanmıyorum tamamen hazırcılık alıştıranın ismide ortada kaş yaparken göz çıkarmak buna denir.[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için...
Arqas Shard
Owner Larethian
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

13523834 tane hazir server açanın yanında, 5 kişi kendini öncekinden çok çok ileriye götürmüşse kendini (ki ben 5'ten çok daha fazlasını tanıyorum kendini o scriptler sayesinde geliştiren) amacına ulaşmış demektir.

benim anlamadığım server açanların sizlere ne zarari var ki? rahatinizi mi bozuyorlar :)[signature][hline]guess you don't like my shit, eh? sue me.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

haa tmm okudum ya lan ben de dedim ööle bi topic açmadım die
alla alla çıkış yaptım die hatırlıorum ama kim çıkış yaptıysa saolsun yazan kişi bana bi özel mesaj atabilir mi?[signature][hline]Bivrip Ardenia UO Shard Owner
Ardenia|Arama

[Bu mesaj Bivrip tarafından 04 Haziran 2004 17:46 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Bivrip, 04 Haziran 2004 17:20 tarihinde demiş ki:
bunlar ile 3d map hazırlayabilir miyiz yane aos destekliyen


hazirladigin her harita 3d clientte 3d gozukur, yani defler filan hersey ayni o clientin ozelligi.[signature][hline]guess you don't like my shit, eh? sue me.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...