Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Uzerinde calistigim bir UO serveri


RaidenXelRu

Öne çıkan mesajlar

dekorasyon esyalari da sat.

ipyde miydi, relporda miydi skill scrollar vardi. millet macroya birakip kasmak yerine dungeonlarda kassin amacli. baya guzel bi sistemdi. dungeonlarda skill gaini de arttirmislardi. gayet keyifle kasiliyodu. oyle birsey yapabilirsen cok guzel olur.

bir de dungeonlarin icine teleport/gate atilmiyordu. herkes kapidan giriyordu. o da cok iyiydi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

WaNTeD said:

RaidenXelRu said:

Ya acikcasi donation shop dusundum, sadece rare dyelar satilicak sekilde. ve donation shoptan ne satin alinabiliyorsa oyun icinde gold ilede alinabilecek.


para ile bir şey satma kesinlikle. eu da açılacak serverda da tr'nin %70 i oynayamaz


niye oyanmasın ki. oynadığımız kaç oyunun serverı tr de zaten. lol tr serverı da eu daydı sanrım ? yanlış mı biliyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kal vas flam,
bilekays biraz saçmalamış beyler onun adına ben özür diliyorum sizlerden, napsın çocuk eski günleri anmış falan.

koştur koştur koştur koştur.

15 dakika sonra götünden alevler çıksın, oo runuo.

pvpye bak abicim, yetenek dediği şey bu yalnız.

hayatında in nox yedirmeye hiç kasmamış anlaşılan mage vs mage pvpsinde, runuo'da en iyi adamlar falan demiş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yalniz ben konuya yabanciyim ama ben bile biliyorum lan
o dediklerinizin run uoyla alakasi olmadigini.

Rulesetler degistirilebilio biliosunuz dimi gencler? sphere ve runuo nun kosarak buyu atmakla falan alakasi yok yani. O server acanlarin tembelligi c/p yapmasiyla alakali.

Neyse, global olursa oynayabilirim turkler cok sarmiyor acikcasi, oyuncuda cekersin mutlaka.

Parali olmasi tercih sebebi en azindan reklam falan al, 2-3 lira atalim ki kredi karti olmayan adam giremesin yani. Maksat o.

Ha bide dusuk skiller cok seyler yapabildigimiz ama skill almanin zor oldugu bi server olursa guzel olur. Casual friendly olur hem kasma derdi falan olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

global olarak server tutturmak baya zor bir olay. emek vermen gerekiyor. işi gücü olan adamın side project olarak yapabileceğini bir şey değil, şahsi fikrim. onun yerine, TR'i hedefle, ufak tefek ilgili forumlarda reklamını yap, mailing listesi bulabilirsin - gönderim yap veya yapabilen birilerinin üzerinden yaptırt. UO serverlarının 0-100 oyuncu aralığındaki sıkıntısı çok büyük. stabil 100'ün üzerine çıktığında snowball effect büyüyor zaten. site yönetimi, oyun içi support, bug fixing, development, oyuncu ilişkileri derken bu işler derinleşiyor ya. sen yazılımcı olarak şahsı tatmin için yaparsın, yapamazsın değil ama projenin olgunlaşması için baya efor sarf etmek gerekiyor. zaman, kaynak ayırır, yöneticilik yaparsan olur neden olmasın. bu kadar yıldır vasıfsız insanlar neler yaptı UO pazarında. siteye de ufak bir shop koyarsın, tamamen kozmetik şeyler 5-10 item atarsın cuzi fiyatlara (5tl-10tl gibi) oradan akan para da giderlerinin bir kısmını karşılar.

kenara koyabileceğin 1-2k varsa ve projeye değer veriyorsan ufaktan adwords üzerinden çok spesifik keywordler ve geo tanımlamaları ile yürüyebilirsin. büyümeyi ciddi anlamda hızlandırır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dark venue dışında en çok tutan serverlarda oynamış bir uocu olarak

-bodcu sistemi
-easy uo
-multipleaccount

falan bunlar baya bitirdi işi

forumlarda ciddi community oluşmaya başlamıştı guildler falan (all hail Seraphim) millet ezilmemek için baya bi kasıyodu herşeyim f ull olsun sonra akarım ortamlara diye. o da uzun süre server aksiyonunu baltalıyodu.

tek kişi 6 tane hesap champion kasmalar
10 tane account ile bodcu kasmalar barbedlar falan

hal böyle olunca ekonomi diye bişey de kalmıyodu

çünkü her oyuncunun bi bard bi tailor bi action karakteri vardı falan filan

skeleton seti giyip ooo vaaoo olduğumuz yılları hiç bişey geri vermicek ama nostalgia iyi bişey olursa oynanır.

bide senelerce edit yapan server adminlerinin elinde yönetildi uo. şanzalize kafe tayfası
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fistan said:

stabilmiş hileymiş kimsenin umrunda değil
spheredeki pvp yok işte runuoda ne derseniz diyin
craft kasarsın bard mard ama hardcore pvp oyuncusu şipherde, runuo orda tıkanıyor, kaliteli oyuncu oynamıyor. kaliteli craftlar rpciler falan sürükleyemiyor runuoyu
yillardir bu böyle bu saatten sonra da değişmez zaten. stabil diyin durun.


Runuonun pvpsi spheredan çok daha iyi. En azından warrior buildleri var sadece mage yok. Precast ise kötü bir sistem değil sadece önyargı yüksek türkiyede.

Ha dersen çok fazla pve var evet var ama ben son bir kaç senedir zaten uonun pve(luck) olayını daha çok sevip onda zaman geçirdim. İsteyen pvpsini zaten yapıyor. Championlar istemediğin kadar pvp getiriyor zaten. Bod sisteminin multi acctu yanında getirmesi sıkıntı Killerın dediği gibi. Bunun sıkıntısıda servera giriyorsun 100 online var iyi fena değil diyorsun aslında 15 online var hepsinde 6-8 client açılı easyuo ile bazıları mining yapıyor bazıları başka bişi yapıyor. Sonuçta serverda adam görmüyorsun bi süre sonra da bırakıyorsun.

Ben en son oynadığımda bazı lesser artifactler fazla iyidi onlar biraz can sıkıyordu. Özellikle magelerin baya bi avantajı oluyordu şu spastik artifactle http://www.uoguide.com/Tome_of_Enlightenment
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

EasyUO ile oyuna baglanma sansi yok kimsenin :) onu toptan engelledim. Sadece ve sadece Razor ile baglanilabilecek ve ondada bazi featurelar disable edildi.

AutoLoot, AutoBandage, PoisonDetection, AdvancedMacroEngine

Bunlar tamamen kapali, eger acip servera baglanirsaniz kick yiyorsunuz

Afk resource gathering i engelledim (ingame cok rahatsiz etmeyen bir afk testi ile (sadece birsey harvest ederken test ediyor))

bod yok onun yerine multi skill kombinasyonlari implemente ettim.

Ornek:

100 Blacksmith 100 Mining birinin yaptigi verite katana ile 100 BS 100 Mining 100 mage 100 tinkering birinin yaptigi cok farkli oluyor :)

daha yazicam,

Son durum su, sistemler bitti, spawnlar bitti, ozel binekleri ekliyorum unicorn / kirin / nightmare /zos etc.

Geriye kalan internet sitesi ve forum. oda 1 hafta surer..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada serverı bu ay sonunda açacağına gelecek ay ortası sonuna doğru açman daha doğru olur senin için. Cuma günü diablo yeni sezon gelecek onun hype bitimine getirirsin daha çok adam gelir. Çünkü bu ay sonunda açarsan diablo sezonuna başlayan adam gelmez sonradan da zaten geri kaldım diye gelmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

global olarak server tutturmak baya zor bir olay. emek vermen gerekiyor. işi gücü olan adamın side project olarak yapabileceğini bir şey değil, şahsi fikrim. onun yerine, TR'i hedefle, ufak tefek ilgili forumlarda reklamını yap, mailing listesi bulabilirsin - gönderim yap veya yapabilen birilerinin üzerinden yaptırt. UO serverlarının 0-100 oyuncu aralığındaki sıkıntısı çok büyük. stabil 100'ün üzerine çıktığında snowball effect büyüyor zaten. site yönetimi, oyun içi support, bug fixing, development, oyuncu ilişkileri derken bu işler derinleşiyor ya. sen yazılımcı olarak şahsı tatmin için yaparsın, yapamazsın değil ama projenin olgunlaşması için baya efor sarf etmek gerekiyor. zaman, kaynak ayırır, yöneticilik yaparsan olur neden olmasın. bu kadar yıldır vasıfsız insanlar neler yaptı UO pazarında. siteye de ufak bir shop koyarsın, tamamen kozmetik şeyler 5-10 item atarsın cuzi fiyatlara (5tl-10tl gibi) oradan akan para da giderlerinin bir kısmını karşılar.

kenara koyabileceğin 1-2k varsa ve projeye değer veriyorsan ufaktan adwords üzerinden çok spesifik keywordler ve geo tanımlamaları ile yürüyebilirsin. büyümeyi ciddi anlamda hızlandırır.


Ya bende bunu ogrenmek istiyorum, yani bu international bir shard yapilamazmi, neden olmasin yani, tr den neden gelmezler ? latency sorun olucagini zannetmiyorum almanyaya acikcasi?

Ne yapabilirim bu konuda bilmek istiyorum? illa tr / eu ayri mi yapmaliyim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Advanced macro engine razorun tüm macrosunu kapatıyorsa o sıkıntı olur. Sonuçta uo da unattended kasmak gereken çok şey var ghost mouse falan gerekicek bu sefer insanlar bayabilir. Zaten pvpde falan über avantaj saglamaz. Sağlayacak kadar düzgün macrosunu ayarlayabilen adam sağlasın zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fistan said:

stabilmiş hileymiş kimsenin umrunda değil
spheredeki pvp yok işte runuoda ne derseniz diyin
craft kasarsın bard mard ama hardcore pvp oyuncusu şipherde, runuo orda tıkanıyor, kaliteli oyuncu oynamıyor. kaliteli craftlar rpciler falan sürükleyemiyor runuoyu
yillardir bu böyle bu saatten sonra da değişmez zaten. stabil diyin durun.


Bu konuda cidden cok vakit harcadim, pvpyi daha iyi hale getirmek icin..

Spherede durum daha iyi degildi acikcasi, ben sphere asigi biri olarak soluyorum bunu. Hic bir serverda bir kere dahil olsun warriorlarin da field pvp de etkin oldugunu goremedim mesela.. bu serverda bu fixleniyor, cesitli bufflar ile...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Luriel said:

Advanced macro engine razorun tüm macrosunu kapatıyorsa o sıkıntı olur. Sonuçta uo da unattended kasmak gereken çok şey var ghost mouse falan gerekicek bu sefer insanlar bayabilir. Zaten pvpde falan über avantaj saglamaz. Sağlayacak kadar düzgün macrosunu ayarlayabilen adam sağlasın zaten.


Hayir basic looping tabiki izin veriyorum. Advanced Macrodan kastim razorun icinde tamamen afk resource gather edip bankaya atan geri gidip tekrar kazan daha advanced macrolar engellenicek
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

WOT incoming.

Suark said:

yalniz ben konuya yabanciyim ama ben bile biliyorum lan
o dediklerinizin run uoyla alakasi olmadigini.

Rulesetler degistirilebilio biliosunuz dimi gencler? sphere ve runuo nun kosarak buyu atmakla falan alakasi yok yani. O server acanlarin tembelligi c/p yapmasiyla alakali.


iyi de arkadaş olay yapılabilip yapılamamsı, runuo ile alakalı ya da olmaması değil.olay neyin kullanıcıya yansıdığı değil mi?

sonuçta runuo sphere55i'den tamamen farklı bir konsept. üşenmeyip ayarlarlarsa farklı olmaz çok geçersiz bir argüman çünkü ayarlanmadı işte 10 yıldır falan. herkes runuo'yu osi ayarında kullandı o yüzden bambaşka bir deneyim sundu sphere'e göre. bu da kullanıcıya yansıdı.

ben anlamadım ya da neyi savunduğunuzu. anlamsız geliyor anlamadıysam biri düzgünce söylesin. kullanıcıya yansımaz deniyor, ancak kullanıcılar runuo sevmediği için sphere oynuyor. bu mu yansımamış hali anlamadım ki? ney yansımıyor?

ha diyorsanız runuo'yu sphere ayarında -pre aos mu işte ne- kurarak oynatırlarsa aynı şey olur, stabil olması falan da farkettirmez. kullanıcıya yansımaz. o tabi ki öyle. ama ben hatırlamıyorum pek pre aos server. runuo diyince hemen precast magery, bonding, bod gibi sphere'de olmayan sistemler geliyor türkiyede.

Madcat said:

kal vas flam,
bilekays biraz saçmalamış beyler onun adına ben özür diliyorum sizlerden, napsın çocuk eski günleri anmış falan.

koştur koştur koştur koştur.

15 dakika sonra götünden alevler çıksın, oo runuo.

pvpye bak abicim, yetenek dediği şey bu yalnız.

hayatında in nox yedirmeye hiç kasmamış anlaşılan mage vs mage pvpsinde, runuo'da en iyi adamlar falan demiş.


abi runuoda en iyi adamlar demedim. öyle anlaşılmış olabilir. bi kere en iyi adam nedir zaten? runuo, sphere. bambaşka 2 oyun nerdeyse. bunların adamlarını niye karşılaştıralım. fistana postumda bahsettiğim runuonun da köklü bir "adam" tayfası olması. sanki tek oyuncu (e bunun içinde kalitelisi de oluyor otomatikman) sphere oyuncusuymuş gibi konuşmuş olması. dark venue nebuladan farklı bir server değildi o yıllarda. girmek için sıra beklerdim diye hatırlıyorum yanılmıyosam.

pvp konsepti tamamen başka. biri birinden iyidir demiyorum. ancak ben 2000-2004 arası sphere (nebula) ondan sonra da çok uzun süre runuo oynadım.

runuo'ya ilk 2002-03 gibi dark venue'de başladım ve başta acaip sikko geldi çünkü 2 dakka girip eski kafamdan kurtulamayıp lan büyüyü önceden atıp hazırlarsan herkese kal vas atıp öldürürsün lol??? böyle uo olmaz dedim.

çünkü oyunun tamamen farklı bir sistemle oynandığını, precast büyü sisteminin bu sistem içerisinde çalışıyor olacağını öngöremeyecek daha da kötüsü bunu görecek bariyerlerimi indiremeyecek kadar cahildim. sonra sphere'e devam ettim ta ki bi kaç yıl sonra gerçekten runuo'nun tadına varana kadar.

o da pati uo server'dır (reborn) bu arada ilk runuo'nun tadında orada vardım. kimler oynuyordu hatırlamıyorum ama baya eğleniyorduk. cumartesi geceleri buradan adamlarla champ falan yaptığımızı hatırlıyorum da müthiş günlerdi.

ek olarak: nebulada vampires guildinde mage, sonra da free warlock fencer oynadım yıllarca ki mage'den falan çok daha streslidir bence. sphere'in tadını çok iyi bilirim. hatta 2008 gibi tekrar sphere'de oynadık aylarca arkadaşın evinde. çok da severim sphere'i aksiyonunu falan.

ancak kişisel fikrimi söylüyorum sphere ne kadar eğlenceli olursa olsun ben runuo'nun tadına vardıktan sonra her zaman bir tık aşağıda kaldı. pati uo'dan sonra world of uo'da çok uzun süre oynadım. adını sanını hatırlamadığım en daşaklı guildle oynuyorduk o yüzden baya tadına vardım.

-champ yapmaktan aldığım tat,
-pvp'sinin çok fazla class ve silah destekleyebilmesi,
-necromancy ve paladin classlarının getirdiği yeni tatlar
-sphere'de bir kere olsun yaşayamadığım PVM denen şeyi stabil bi şekilde yaşatması

saçmaladım dediğin şey tamamen kişisel bir fikir. bunu aynı şeyi benim sana da yazabiliyor olabileceğimden anlarsın ben iki tarafı da görmüş biri olarak runuo'da da sphere'deki o in nox yedirmenin tadını yaşatan şeyler yazabilirim. çünkü dediğim gibi bambaşka bir oyun ve büyük ihtimalle tam tadına varacak kadar deneyimlemedin. yani aslında kızdığım tek şey eski kafadan kurtulamamak.

evet runuo yeni bir tat yarattı bunu beğenmemek çok normaldir. ancak ben bu güne kadar runuo'nun hakkını vererek oynayıp beğenmeyen görmedim. varsa ultra saygı duyarım. komik olan beğenmeyenlerin genel profilinin malesef yazımın başında bahsettiğim benim 2002'de dark venue'ye girip bi kaç saat sonra böyle uo olmaz diyip nebulaya dönen adamdan farksız olması.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya precast ile koşup koşup büyü atmak nerede zaten kayboluyor büyü 10 ekran gidemiyorsun. Precastte de sonucta aynı mage pvpsi dönüyor in nox yedirmeye çalışıyorsun hiçbirfarkı yok. O kadar süre runuo oynadım yan ekrandan gelip gelip büyü atıp canımı sıkma gibi bir şey çok çok çok nadir olmuştur. Öyle sürekli yaygın bir şey değil bu.

Sphere oynadığınız zamanları pek hatırlamıyorsunuz bence.

-Vendordan train ettiğin sword skili ile 100 skilin bir farkı yoktu.

-reactive armor atan mage en kral warriordan daha dayanıklı.

-Warrior zaten etkisiz eleman ya buglu bir silah olacak +15 ya da creep gibi gezer. Silah olsa ne olacak gerçi attack verip adamı kovalıon bi skill ayarlama birşey yok oyunda.

-Gatelerin hepsinin arkadasında paralyse field var. (precaste pvp bu mu diyene göre bu pvp mi?)

-Nebulada artık warriorlar kal vas scrol ve explosion potion ile geziyordu scroldan kal vas atup üstüne explosion ile tamamlıyordun işte gerçek pvp
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aynen ne güzel yazmışsın

bakın hiç kullanıcıya yansımıyor scriptler lol adam bokun içinden çıkmadığı için heryeri bok sanıyor özetle o yüzden yansımıyor asdf

tp diye bişey var ya sphere'de of. paralyse yiyince otomatik patlayan çanta. o kadar saçma bi konsept ki. biri de sorgulamamış. bu nereden geliyor, neden çanta?, neden otomatik patlıyor diye asdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben size direkt cok fundamental ne degisiklik yaptim onu yazayim sonradan surpriz olmasin cunku gordugum kadariyla aramizda RunUOcularda var.


Benim RunUO da nefret ettigim genel pvp consepti, mage playin tamamen sync ve timing uzerine kurulu olmus olmasi. herhangi bir runuo serverina girip 1v1 mage pvpsi izlerseniz durum soyle oluyor.

Duel baslar ->> herkes manasi bitene akdar abaza gibi dump ediyor --> iki karakterde meditasyon ve sabit oldugu yerde 15 dk bekliyorlar mana dolsun diye.

Field mage pvp si ise, skype da 3 mage gezerken "BEYLER AYNI ANDA EXPO ATIYORUZ BEN 3 DIYINCE" den ibaret maalesef.


Silah kullananlarin basina gelen sacmalik: Hit Chance ve Defence Chance i getirdikleri icin tekrardan rework ettiler combati. boylelikle sistem soyle isledi. eger iki kisinin attack skilli birbirine esitse, ozaman birbirine vurma sanslarida esit olmali dediler ve implemente ettikleri kodu duz yaziyla yazayim(normalde cok daha complex..):

if attacker.skill == defender.skill
return chance=50

Bu ne demek, 100 swords ve 100 fenc iki karakter birbirine vurmayi denerse, her iki vurustan biri miss.


neyse cok uzattim, bunlar benim hic sevmedigim seyler, bunlari degistirdim

- pre cast kaldirdim, sync ve timing based mage play diye birsey otomatikman kalmiyor
- meditasyon spheredeki gibi kosulurkende yapilabiliyor. (ordek gibi sabit beklemek sacmalik)
- miss chance olayini tamamen silip tekrardan yazdim. isin icine iki kisi karsilastirilmasi girmiyor, sadece silahini kaldiran kisinin skilli ve silahinda accuracy bonusu seviyesi hesap ediliyor
- bandaj hic aksatmadan kosarak atilabiliyordu runuoda, 1,5 saniye freeze eklendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...