Jump to content
Sir.Enis

Trüf mantarından anlayan var mıdır ?

Öne çıkan mesajlar

§ 12 Eyl 2015, 10:06

kabakkoyu->cennet koyu yürüyüşümde dikkatimi çekti kayanın altından çıkardım. trüf mantarı olabilme ihtimali hoşuma gitti :) bilgisi olan var mı ? nedir ne değildir sizce ?


Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:06
ölürsün

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:09
abi kurumuş kaka o

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:09
Ye bakalım, çiğnerken trüf trüf diye ses çıkıyorsa o mantardır. Zengin oldun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:10
italyada yılda ortalama 50000 kişi mantar zehirlenmesinden hastaneye yatıyo. benim bildiğim trdeki mantar zehirlenmesi vakalarından birisi akşam mantarı yiyo, sabaha karaciğer yetmezliğine giriyo, üç gün içinde ölüyo.

bilmediğin mantarı yeme. kabağın köylüleriyle toplasan biliyo olsalar neyse dicem, kendi kendine toplamışsın. kurut sakla duvara as kızlara hava at

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:11
yemeden önce tırnaklarını kes de ölürsen rezil olma panpa.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:13
bence sen onun trüf mantarı olabilme ihtimali hosuna gitsin orda bırak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:13
Kabaga giden adama topraktan cikan sey zarar vermez.

Ye abi.

Gerci bugday derneginin kurucusu olan organik Victor da mantar yiyerek oldu 30 yasinda.

Belki sana bisi olmaz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:16
Ayhan sicimoğlu na yolla o bilir bu işleri geçen elinde kitapla türkiye de bulduğu mantarları kitaptan açıp okuyodu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:26
OP: Bu da mı gol değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:26
yemeği düşündüğümü söylemedim trüf mantarı ise satarım zaten -_-

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:45
googlea trüf mantarı diye aratıp baksan elindekinni trüf ile alakası olmayan bi bok oldugunu anlardın dostum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:48
trüf olsa bile elma değil abi bu, çıktıktan hemen sonra mı ne toplanıp soğukta saklanması gerekiyor. öyle elma armut gibi koparayım yiyeyim değil yani. cahillk etme, daha çok ararsan o seni bulur zaten jskdhf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:49
trüf mantarını biraz araştırırsan birsürü çeşidinin olduğunu ve farkettiysen hepsinin dış çepherinin sert olduğunu ve buna çok yakın olduğunu sen anlarsın döğstum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:49
Sir.Enis said:

yemeği düşündüğümü söylemedim trüf mantarı ise satarım zaten -_-


forum dışına satıldı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:50
yemek için sormuş olsan samimi cahil olcan böyle satmak için falan deyince usturupsuz tatlısu kurnazı cahili olmuş oluyosun yalnız fdsfds tey allam
kekik falan da sat alıcısı çıkar belki, hem tehlikesi yok kimseyi öldürmezsin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:52
Kekik diye ot satar abi, thc den olur milletin anneannesi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:52
gerçi şimdi düşündüm de
zehirli mantardan 1 gram yesen de zehirleniyo musun yoksa baya hapır hupur yutman mı gerekiyor?
hepimiz cahiliz ehueh :d

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:56
senin hp'ne gore degisir o. 100hp'yle yersen bandaj atacak cure basacak vaktin olur. 10hp varken yersen bir tikda gidersin.

yaninizda cure pot bulundurun arkadaslar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 10:58
yav said:

trüf olsa bile elma değil abi bu, çıktıktan hemen sonra mı ne toplanıp soğukta saklanması gerekiyor. öyle elma armut gibi koparayım yiyeyim değil yani. cahillk etme, daha çok ararsan o seni bulur zaten jskdhf

ne olup olmadığınıda araştırmayım kimseye sormayım rasgele fırlatayım daha mantıklı tabi. kusura bakma cahillik ettim. bidaha birine sormak araştırmak yerine derin bir uykuya dalarım.

yav said:

yemek için sormuş olsan samimi cahil olcan böyle satmak için falan deyince usturupsuz tatlısu kurnazı cahili olmuş oluyosun yalnız fdsfds tey allam
kekik falan da sat alıcısı çıkar belki, hem tehlikesi yok kimseyi öldürmezsin.

yav HE HE...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 11:06
onun adı sanırım domalan mantarı evet domalan mantarı diye bişi var :)

click

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 11:19
Laorx said:

Sir.Enis said:

yemeği düşündüğümü söylemedim trüf mantarı ise satarım zaten -_-


forum dışına satıldı


10/10

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 11:21
Sir'ü bile ne hale getirdi bu forum sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 12 Eyl 2015, 11:50
adam trüf mantarı diye geldi domalan mantarı çıktı.

http://www.merhabahaber.com/d/news/31146.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...