Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes of the Storm [/join paticik]


DoruK

Öne çıkan mesajlar

arcane said:

Malibu said:
Şunu biraz açar mısın buglu olan tarafı ne?


seasoned marksman hyperion efektine basic attack veriyor. oradan giant killer procluyor. executioner calisabiliyor. vigorous varsa healliyor vesaire...


Raynor: Fixed an issue causing Hyperion to gain benefits from several of Raynor’s Basic Attack Talents.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Jaegerjaquez said:

abi blizzard bu oyuna gram fix yapmadı aslında oyunun saçma span laglaması durudk yere dc olmalar oyuna geri bağlanamama iğrenç menuler falan off ki ne of tabi comptetetive olmaz bu oyun baştan yapmaları falna lazım anca casual


Şu konuya çok feci katılıyorum. Öyle böyle değil. Hatta bu başlıkta Jager'e katıldığım tek nokta bu. Zaten HotS'u da bilmeyen adama en güzel bu şekilde açıklıyosun.

Blizz'in şu başarısızlığı için tez yazılsa yeridir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pathinge iyi veya ideal demedim. fixleneli bir sene oldu dedim. eskiden komple fail bir pathing vardi. uniteyi kontrol edemiyordun. simdi playable. 50 sayfa gerilerde vardir istisnasiz herkesin sikayet ettigi gunler yasandi. su an kore prosu dahil kimsenin sikayet listesinde tepelerde oldugunu sanmiyorum.

pathing otesinde pathinge etki eden sikintilar var. unit bazinda buglar, ayar eksiklikleri olabiliyor. mesela son yamalardan birinde misha'yi bozdular. tekrar tweaklediler yine eskisi gibi olmadi. bir ara minionlara bile takiliyordu. son zamanlarda bir baska yine unit/ability ayarlari yuzunden bozulan pathlingle alakali major bir hero bugi vardi simdi hatirlayamadim ne oldugunu. hatirlayabilen yazsin. nazeebo'nun yasadigi teknik sorunlar da paralel diye tahmin ediyorum.

karambolde takilmalar yasamak icin ufak bir work-around var. ayni hat dogrultusunda yakin yerine orta uzaklikta bir noktaya movement verin. her yamada tekrar bir sey bozulabiliyor sonucta. her seyin kaymak gibi olmasina bu tempoyla daha var. dehaka stili adaptation basari getirir sdfg.


tutorial herosu raynor'a oh olsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zulcin meh ya. Şöyle ki... (Dota'daki troll Huskar ile karşılaştırarak anlatayım daha anlaşılır olsun)

-Diğer AA herolarına dps olarak yaklaşması için %60 hp'ye düşmesi lazım. Ancak bu %40'ı reliable ve hızlı bir şekilde düşürmekte zorluk çekiyor. Dota'da ise huskar ultisini atarak zaten bu sorunu instant çözüyor. Zuljin'in yavaaş yavaş AA yaparak düşürmesi lazım.

-Yukarıdakine bağlı olarak level 20'de 2400 civarı hpsinin olması lazım. Valla'dan bile az :D (Tychus'un 4k hpsi var). Burstlenmeye inanılmaz müsait. Tazdingo güzel ama hem dot'tan kurtarmıyor hem de aktifleştirememe ihtimali var. Huskar'ın böyle bir sorunu yok. Çünkü hpsi azaldıkça spell resist kazanıyor. Anti burst'e sahip.

-Damage haricinde hiç bir şeyi yok. Kendini heallemek için channellaması lazım. Kocaman bir 0 utilitye sahip (stun, slow vs.)

Ha ama çok iyi bir solo laner. Onu da eklemek lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

illidan'in bufflanamamasi tam olarak bu tip oyuncular yuzunden:

https://clips.twitch.tv/oreo4679/InnocentHyenaJonCarnage

https://clips.twitch.tv/oreo4679/PuzzledCrowRiPepperonis

satranc gibi oynuyor. bir sonraki hamle hep kafada. bu adam twitch'de streamlemeye basladi. tavsiye ederim. melee dps disinda medivh playleri de izlenilesi.

https://www.twitch.tv/oreo4679/v/113959057
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane sen çok gaza geliyorsun bazı yorumlarda nedense :p
rich gibi bi oyuncunun kalitesine lafım yok elbette fakat şu yolladığın klipler gayet mediocre bi illidan oyuncusunun hareketleri. orada adamın oyunundan çok ben rakibin compu ve salak gibi illidana focuslanmamalarını hayretle izledim. bildiğin illidan aralarında dans ediyor kimse de aa burada bi illidan varmış bize vuruyo demiyor. hatta en büyük problem ETC'nin illidanı pasifize edemeyişi. Q'sunu W'sunu hep tarlaya atıyor timing çok kötü. mosh piti gidiyor rehgara atıyor falan.

jagere de katılıyorum bu oyunun bireysel skilli ön plana çıkarttığı durumlar çook ender. bütün olay takımın tecrübesiyle alakalı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

comp gecerli bir arguman. rakibin comp haunted mines stratejisi. yuzde olarak oynanandan fazla etkisi var.

ancak oyunu etkileyici bulmadiysan atladiklarin olabilir. cooldown management, positioning, target switching, CC dodge her sey kusursuz. kasikla dove dove olduruyor ve bunu calculated bir bicimde yapiyor. basit oyun olmasi, janjanli play olmamasi efektifligini, kusursuzlugunu degistirmiyor. yoksa doldurursun figuranlari 1v5 kesersin. olmamis, youtube'a dusmemis sey degil su oyunda.

"mediocre" illidan oyuncusu benzer sonucla ayrilabiliyorsa hepimiz illidan oynayalim. bana ilk 10 saniyede metamorphosis'i patlatip, powerslide dodgelamak icin W harcar gibi geliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...