Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes of the Storm [/join paticik]


DoruK

Öne çıkan mesajlar

aba su an medivh'ten sonra oyundaki en kotu specialist. once bir bunu kabullenmek lazim. su an oyunda abathur one-shotlayabilen, aba kadar siege cekebilen bir assassin var sdfgh.

abathur'un su an default yarattigi dezavantaji azaltabilmek icin oynayistan ziyade dogru drafta ihtiyac var. push buildlerin hepsi default yanlis secim cunku direkt kaybetmeye oynamis oluyorsun. (istisnasi monstrosity)

dragon shire ve tomb gibi haritalarda rotation engellemek onemli bir is. mayin da o konuda iyi. ancak temple'da interrupt daha onemli bir mevzu. shire'da da shrinelar. bu da presence'i olmayan abathur'u oralarda ekstra zayif yapiyor. yani mayinla is yapiyorum diye dusunurken aslinda takima eksi yaziyorsun.

mines ve blackheart's'da secip klasik buff bot oynamak nispeten daha iyi. yine non-meta oldugunu kabul ederek tabii. bence haunted mines'da kabul edilebilir bir winrate ile tekrar metaya girecek aba ancak insanlarin haritaya adapte olmasi lazim. bir de prolarin emsal teskil etmesi lazim.

locust ile yardirilabilecek maclar tabii ki olacaktir ama onceden onu kestirmek zor.

isin dogrusunu tartisiyorsak boyle aci gercekler. ote yandan aba oyunu ogrenmek icin, kendini gelistirmek icin super secim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zorluktan ve oynayandan bagimsiz olarak kotu. koreliye versen yine kotu cunku baska bir herodan ulasacagi verim hatiri sayilir miktarda daha yuksek.

istatistige hata payini koysan yine dusuk kaliyor. "becerilemiyor o yuzden top tier disinda kotu" de denemez zira top tier'da da oluru yok. ne diamond, ne master ne de turnuva.

winrate'i dusuk niche pickler arasinda bile niche kaciyor. like cekilecek 1 medivh'e report cekilecek 1.5 medivh dusuyor. ikisi de ayni oyuncu aslinda.

ben de isterim viable olsun, devamli oynayayim. keyfi baska. becerebiliyorum da. kore'de bir yerlerde rated'da 55-60% tutturmus birisi vardir mutlaka. ama oyunun dogrularini konusuyorsak durum bu. subpar, gimp, unviable vesaire... kisacasi kotu.

uzulmesin ama karazhan'in yakisiklisi. bir yamaya bakar. kit komple efsanevi. tek eksigi tabela.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

revamp eksik, Q+E gec geldi diye memnuniyetsizligi olani anlarim da benim gozlemledigim onlarin derdi baska. flavor of the month olsun, facerollayip 60% winrate cekelim istiyorlar. hani hep blizzard yazardev note diye, ayagimizi yorganina gore uzatip asama asama buffliyoruz/nerfluyoruz diye. su an onun iyi ornegi artanis. kotu ornegi de thrall.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

thrall olcusuz bufflandi, kirik bir sey oldu, artanis olculu bufflandi ona ragmen oyuncular sikayetci diyorum.

thrall en iyi su an acik bir sekilde. raynor'i saymiyorum cunku o bug. rehgar da thrall, raynor ve samuro gibilerinden nemalaniyor yoksa snowball teamfight disinda etkisinde degisen bir sey yok.

rehgar'in durumu eski super heal super mobility kirikligi gibi degil. kendi ozeli disinda, obur herolarla etkilesimi uzerinden basari yakaliyor. kacinilmaz bloodlust nerf sonrasinda elde avucta pek bir sey kalmayacak. base kit'in ne malfla ne aurielle ne de bw ile bas edecek hali kalmadi. tabii bunu okuyan uther ne yapsin o zaman diyebilir. sen de haklisin kardesim. bunlar hep blizzort.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

isabet.

convectionla mana bitmesi normal ve adil. quest derdinde fs spamliyorsun. lvl 1 stereotipik olarak mana talenti yeri. orada ofans seciyorsan bir bedel olmali. bu sebepten lvl 4'de traitten 5% mana talenti kritik. trick onu verdant spheres + living bomb ile kullanmak. gravity lapse icin ayni tierda mana return var ancak hem sayi olarak bas edemiyor hem de iskalama mumkun. bunlara ragmen tutumlu oynamak zorundasin.

nasil guldan'in ekurisi auriel ise KT yanina innervate malf alinmasi ideal senaryo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...