Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

hotpoint servisin rezilliği almayın aldırtmayın


Mayhem

Öne çıkan mesajlar

abi şimdi olay şu. bir set üstü ocak var. 16 temmuzda servise teslim etmişim. teslim ederken hotpoint servisi bana teslim aldığına dair bir servis formu vermiyor (adamların çalışma prensibi buymuş). bu tarihten itibaren cihazın yasal onarım süresi olan 20 iş günü doldu. bundan dolayı konuyu yargıya taşımak istiyorum. fakat elimde servis formu olmadığı için nasıl bir yol izleyebilirim bilmiyorum.

arayıp kendilerini 20 iş gününü doldurdunuz dediğimde "16 temmuzda servise vermişsiniz ama 14 ağustosta işlemler başlamış ve 20 iş günü için biz bu tarihi baz alıyoruz" gibi saçma bir açıklama iddaa ediyorlar. bugüne dek hiç bir serviste böyle bir abzürt anlayışta görmedim, duymadım. kendi kendilerine çizip oynuyorlar.

evet. olay ve durum bu. tüketici mahkemesine gidip işlemleri başlatmayı istiyorum fakat nasıl yapıcam ne yapacağım bilen yeşillesin sevabına. sinirlerim alt üst evde 1 aydır ocaksız takılıyoruz. yemeksepeti benim sayemde 1 milyon $ daha kazandı :D

keywords: hotpoint, ariston, indesit, beyaz eşya, servis, kötülüğü, allah, belalarını, versin, pişman, oldum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi bu kadar saçma bir marka işleyişi görmedim zaten. en başında servis formu vermeniz gerekiyor ben nasıl ıspatlayacağım dediğimde müşteri hizmetlerine arıza talebi açtığınızın ses kaydı var ve bilgisayarlarımızda sistemlerde kayıtlarımız tutuluyor diyorlar. amma velakin tüketiciye bir form vermek yok. neden? çünkü bok gibi bir servis kaliteleri var millet uğraşamasın gitmesin mahkemeye, heyete falan diye türlü cambazlık yapıyorlar. resmen yasa dışı yahu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benimde amacım zaten hem şu çakallık yaptıklarını zannettikleri tutumlarına karşı dava açmak. tüketici kanununa göre yasa dışı bir işlem yapıyorlar. bu hadiseyi gerekli cezaları almaları için hangi bakanlığa nereye şikayet edeceğim bilmiyorum ama bulucam bir yolunu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

elesso said:

abi servisi arama genel müdürlüğü ara


genel müdürlükle muhattap ediyor zaten seni. servisle birebir muhattabın yok. 444le başlayan numaralarındaki müşteri hizmetleri bu açıklamayı yapıyor. heh. ya en saçma şeyi yukarıda yazdım. neymiş? benim servise verdiğim tarih bir yerlerinde değilmiş. işlemleri ne zaman başlatırlarsa o tarihi baz alıyorlarmış? tüketiciyi salak yerine koyan markalar arasında en üst düzey madalya vermeleri lazım bunlara yahu. 16 temmuzda servise verdiğim ürünün 14 ağustosta işlemlere başladık diyorlar ya la ahahah. amk sen o onca geçen 28 günde ne yaptın diye sormazlar mı adama ya? :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi servisin çakallığı. en nihayetinde arızalı ürün var elinde ve beyaz eşya. evin demirbaşı gibi birşey. bozuk olduğunda kitleniyorsun veriyorsun işte. sözde kurumsal firma anasını satayım. gel görki durum böyle. servisi buldum şimdi aradım gidip alıcam 16 temmuz tarihli servis formu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mayhem said:

abi bu kadar saçma bir marka işleyişi görmedim zaten. en başında servis formu vermeniz gerekiyor ben nasıl ıspatlayacağım dediğimde müşteri hizmetlerine arıza talebi açtığınızın ses kaydı var ve bilgisayarlarımızda sistemlerde kayıtlarımız tutuluyor diyorlar. amma velakin tüketiciye bir form vermek yok. neden? çünkü bok gibi bir servis kaliteleri var millet uğraşamasın gitmesin mahkemeye, heyete falan diye türlü cambazlık yapıyorlar. resmen yasa dışı yahu.


SİSTEME GEL ABİ AHAHAHA. bilgisayarda masaüstündeki bi klasörde ".doc" olarak şöyle bi form dolduruyolar bence. üşenmedim hazırladım.

http://i.hizliresim.com/vLpDzR.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

TheRiverBelow said:

Mayhem said:

abi bu kadar saçma bir marka işleyişi görmedim zaten. en başında servis formu vermeniz gerekiyor ben nasıl ıspatlayacağım dediğimde müşteri hizmetlerine arıza talebi açtığınızın ses kaydı var ve bilgisayarlarımızda sistemlerde kayıtlarımız tutuluyor diyorlar. amma velakin tüketiciye bir form vermek yok. neden? çünkü bok gibi bir servis kaliteleri var millet uğraşamasın gitmesin mahkemeye, heyete falan diye türlü cambazlık yapıyorlar. resmen yasa dışı yahu.


SİSTEME GEL ABİ AHAHAHA. bilgisayarda masaüstündeki bi klasörde ".doc" olarak şöyle bi form dolduruyolar bence. üşenmedim hazırladım.

http://i.hizliresim.com/vLpDzR.jpg


abi asdsfs
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

TheRiverBelow said:

Mayhem said:

abi bu kadar saçma bir marka işleyişi görmedim zaten. en başında servis formu vermeniz gerekiyor ben nasıl ıspatlayacağım dediğimde müşteri hizmetlerine arıza talebi açtığınızın ses kaydı var ve bilgisayarlarımızda sistemlerde kayıtlarımız tutuluyor diyorlar. amma velakin tüketiciye bir form vermek yok. neden? çünkü bok gibi bir servis kaliteleri var millet uğraşamasın gitmesin mahkemeye, heyete falan diye türlü cambazlık yapıyorlar. resmen yasa dışı yahu.


SİSTEME GEL ABİ AHAHAHA. bilgisayarda masaüstündeki bi klasörde ".doc" olarak şöyle bi form dolduruyolar bence. üşenmedim hazırladım.

http://i.hizliresim.com/vLpDzR.jpg

hahahah ultimate işsizlik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...