Mayhem Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 abi şimdi olay şu. bir set üstü ocak var. 16 temmuzda servise teslim etmişim. teslim ederken hotpoint servisi bana teslim aldığına dair bir servis formu vermiyor (adamların çalışma prensibi buymuş). bu tarihten itibaren cihazın yasal onarım süresi olan 20 iş günü doldu. bundan dolayı konuyu yargıya taşımak istiyorum. fakat elimde servis formu olmadığı için nasıl bir yol izleyebilirim bilmiyorum. arayıp kendilerini 20 iş gününü doldurdunuz dediğimde "16 temmuzda servise vermişsiniz ama 14 ağustosta işlemler başlamış ve 20 iş günü için biz bu tarihi baz alıyoruz" gibi saçma bir açıklama iddaa ediyorlar. bugüne dek hiç bir serviste böyle bir abzürt anlayışta görmedim, duymadım. kendi kendilerine çizip oynuyorlar. evet. olay ve durum bu. tüketici mahkemesine gidip işlemleri başlatmayı istiyorum fakat nasıl yapıcam ne yapacağım bilen yeşillesin sevabına. sinirlerim alt üst evde 1 aydır ocaksız takılıyoruz. yemeksepeti benim sayemde 1 milyon $ daha kazandı :D keywords: hotpoint, ariston, indesit, beyaz eşya, servis, kötülüğü, allah, belalarını, versin, pişman, oldum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Madcat Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 kuponla mı aldın, feysten arkadaşlarına link mi attın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 evlenirken kurdeleme taktılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kizillelma Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Bir ay ocaksız dışardan yemek almak ... Yahu ufak tüp alsanız veya ufak fırın (Fırında yemek) daha karlı ve eğlenceli.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 bastan offside ..teslim formu yoksa kardesim sen bize herhangi birsey getirmemissin ki de diyebilirler.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grego Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Mayhem said: evlenirken kurdeleme taktılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 abi bu kadar saçma bir marka işleyişi görmedim zaten. en başında servis formu vermeniz gerekiyor ben nasıl ıspatlayacağım dediğimde müşteri hizmetlerine arıza talebi açtığınızın ses kaydı var ve bilgisayarlarımızda sistemlerde kayıtlarımız tutuluyor diyorlar. amma velakin tüketiciye bir form vermek yok. neden? çünkü bok gibi bir servis kaliteleri var millet uğraşamasın gitmesin mahkemeye, heyete falan diye türlü cambazlık yapıyorlar. resmen yasa dışı yahu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 belge vermemisler, ne ocağı? demediklerine şükret asds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 abi servisi arama genel müdürlüğü ara Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 benimde amacım zaten hem şu çakallık yaptıklarını zannettikleri tutumlarına karşı dava açmak. tüketici kanununa göre yasa dışı bir işlem yapıyorlar. bu hadiseyi gerekli cezaları almaları için hangi bakanlığa nereye şikayet edeceğim bilmiyorum ama bulucam bir yolunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 elesso said: abi servisi arama genel müdürlüğü ara genel müdürlükle muhattap ediyor zaten seni. servisle birebir muhattabın yok. 444le başlayan numaralarındaki müşteri hizmetleri bu açıklamayı yapıyor. heh. ya en saçma şeyi yukarıda yazdım. neymiş? benim servise verdiğim tarih bir yerlerinde değilmiş. işlemleri ne zaman başlatırlarsa o tarihi baz alıyorlarmış? tüketiciyi salak yerine koyan markalar arasında en üst düzey madalya vermeleri lazım bunlara yahu. 16 temmuzda servise verdiğim ürünün 14 ağustosta işlemlere başladık diyorlar ya la ahahah. amk sen o onca geçen 28 günde ne yaptın diye sormazlar mı adama ya? :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 elinde delilin kanitin olmadan neden malini teslim ediyorsun diye sormazlar mi adama? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 abi servisin çakallığı. en nihayetinde arızalı ürün var elinde ve beyaz eşya. evin demirbaşı gibi birşey. bozuk olduğunda kitleniyorsun veriyorsun işte. sözde kurumsal firma anasını satayım. gel görki durum böyle. servisi buldum şimdi aradım gidip alıcam 16 temmuz tarihli servis formu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 2-3 arkadaş al yanına, sarı şahinle dayan kapıya. kartal yada toros da olur. önce bi foto çekin ama, sonra teknik servis elemanlarından dayak yedikten sonraki haliyele karşılaştırıp güleriz burda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 uzatma mayhem link at nereye tıklıyoruz ne kazanacaksan kazandıralım hadi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TheRiverBelow Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Mayhem said: abi bu kadar saçma bir marka işleyişi görmedim zaten. en başında servis formu vermeniz gerekiyor ben nasıl ıspatlayacağım dediğimde müşteri hizmetlerine arıza talebi açtığınızın ses kaydı var ve bilgisayarlarımızda sistemlerde kayıtlarımız tutuluyor diyorlar. amma velakin tüketiciye bir form vermek yok. neden? çünkü bok gibi bir servis kaliteleri var millet uğraşamasın gitmesin mahkemeye, heyete falan diye türlü cambazlık yapıyorlar. resmen yasa dışı yahu. SİSTEME GEL ABİ AHAHAHA. bilgisayarda masaüstündeki bi klasörde ".doc" olarak şöyle bi form dolduruyolar bence. üşenmedim hazırladım. http://i.hizliresim.com/vLpDzR.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 abi cidden kastinmi bunun icin, wtf? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TheRiverBelow Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 hero you guys deserve, not the one you need Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 abi bana işyeridne şöyle bir form hazırla deseler kaçcak delik ararım asdf paticikteki boştaki işgücüyle ülke kalkınır asdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darqainu Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Ihtarname cek, belge melge olmasa da urkutur gencleri. Zaten agizlariyla itiraf etmisler, honi olarak tekrar aldiklari tarifi soyletip ses kaydi alabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mahoolmez Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2015 evrak vermeyiz derlerse peki deyip video kaydına başlasak serviste , dövüp dışarı atarlar mı acaba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2015 TheRiverBelow said: Mayhem said: abi bu kadar saçma bir marka işleyişi görmedim zaten. en başında servis formu vermeniz gerekiyor ben nasıl ıspatlayacağım dediğimde müşteri hizmetlerine arıza talebi açtığınızın ses kaydı var ve bilgisayarlarımızda sistemlerde kayıtlarımız tutuluyor diyorlar. amma velakin tüketiciye bir form vermek yok. neden? çünkü bok gibi bir servis kaliteleri var millet uğraşamasın gitmesin mahkemeye, heyete falan diye türlü cambazlık yapıyorlar. resmen yasa dışı yahu. SİSTEME GEL ABİ AHAHAHA. bilgisayarda masaüstündeki bi klasörde ".doc" olarak şöyle bi form dolduruyolar bence. üşenmedim hazırladım. http://i.hizliresim.com/vLpDzR.jpg abi asdsfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2015 hadji..mujderi ne isdiyo gisminda duj eksik..hatpainte yagismiyur.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2015 TheRiverBelow said: üşenmedim hazırladım. http://i.hizliresim.com/vLpDzR.jpg Keşke üşenseymişsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2015 TheRiverBelow said: Mayhem said: abi bu kadar saçma bir marka işleyişi görmedim zaten. en başında servis formu vermeniz gerekiyor ben nasıl ıspatlayacağım dediğimde müşteri hizmetlerine arıza talebi açtığınızın ses kaydı var ve bilgisayarlarımızda sistemlerde kayıtlarımız tutuluyor diyorlar. amma velakin tüketiciye bir form vermek yok. neden? çünkü bok gibi bir servis kaliteleri var millet uğraşamasın gitmesin mahkemeye, heyete falan diye türlü cambazlık yapıyorlar. resmen yasa dışı yahu. SİSTEME GEL ABİ AHAHAHA. bilgisayarda masaüstündeki bi klasörde ".doc" olarak şöyle bi form dolduruyolar bence. üşenmedim hazırladım. http://i.hizliresim.com/vLpDzR.jpg hahahah ultimate işsizlik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar