Jump to content
reyou

Istanbul'dan Atina'ya yolculuk

Öne çıkan mesajlar

§ 19 May 2015, 14:08
bi arkadas turistlik amacli istanbul'a geliyor ordan atinaya'ya gecmek istiyor.

feribot var mi diye sordu, tam emin olamadigim icin buraya sorayim dedim. Istanbul'dan fiyat/performans olarak en iyi nasil gidebilir Atina'ya?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2015, 15:00
istanbul-selanik otobüsü 35€

atina'dan türkiye'ye feribotla geçiş ise adalar aracılığıyla izmir tarafından oluyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2015, 15:16
Atina uzak uçak baksın bence, feribotu da ben de izmirden diye biliyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2015, 16:06
yav said:

istanbul-selanik otobüsü 35€

atina'dan türkiye'ye feribotla geçiş ise adalar aracılığıyla izmir tarafından oluyor.


kac saatte gidiyor otubus? birde selanik e indikten sonra yine otubuslemi gecicek atinaya?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2015, 16:08
Selanik'ten tren var atinaya, internetten alın biletinizi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2015, 16:10
surda baktimda 10 saatte gidiyor, zelzebil olabilir adam o kadar zamanda sdfsdf birde indikten sonra atinaya gidicek

https://www.ulusoy.com.tr/bilgi-merkezi/yurt-disi-seferler/yunanistan


bide su izmirdeki feribotlara bakim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2015, 16:17
reyou said:

yav said:

istanbul-selanik otobüsü 35€

atina'dan türkiye'ye feribotla geçiş ise adalar aracılığıyla izmir tarafından oluyor.


kac saatte gidiyor otubus? birde selanik e indikten sonra yine otubuslemi gecicek atinaya?


gümrük kontrolleri vs. her şey dahil toplam 9 saat sürüyor. 21'de biniyosun sabah 6'da ordasın.

selanik'ten sonrasını da arkadaşın araştırıversin bi zahmet madem geziyor :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 May 2015, 16:41
Atinayı boşversin selaniği gezip gelsin bence ya uçakla gitmicekse. Çok uzun sürer çünkü, hele ordan istanbula dönecekse hepten ölür turist yolda sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Ağu 2018, 14:05
Gençler selam. Yeni başlık açmayayım dedim; Pegasus'tan 1+1 bilet kazanmak için çakallık yaparak beleş bileti kazanmak için tabii ki en ucuz yurtdışı biletini yani Atina'yı aldık hanımla geçen bayramda. Zaten isabet olmuş bu EU kuruyla başka bir ülke götümüze girebilirdi, hoş Yunanistan da girer.

Neyse. Avrupa, Asya falan baya gezdim fakat Yunanistan'ın adalarına gitsem de anakarasında hiç konaklamadım ve seyahatlerimde heryeri Booking'den "tesiste öde" seçenekli yerlerden aldım konaklama olarak, hep de iyi seçimlerdi ve otelde ödemeyi yaptım. Ancak Atina'da, özellikle Kolonaki'de turizm tesisleşmesi pek yok anladığım ve hep kiralık daireler var airbnb tarzı, bunların hiçbiri de tesiste öde değil, çünkü tesis değiller sanırım djfgf. Bu yüzden ya sizlerden hotel tavsiyesi ya da kaldığınız ve önerebileceğiniz apartman dairesi önerisi bekliyorum. Kolonaki seçimimde sebep toplu taşımaya ihtiyacı azaltmak ancak fiyatlar en yüksek bu bölgede sanırım, çok uzaklaşmadan başka muhitlerden de öneri alabilirim. Haydi iyi bayramlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Ağu 2018, 14:32
atina turistik mi? oradan atlayip gene adalara gitseniz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Ağu 2018, 17:29
Bro gezmediğim adası kalmadı Yunanistan'ın, bedava bilet almak için Atina bileti aldım mecbur gidip kalacağım 3 gün, gezmek lazım doğal olarak. Atina önerisi varsa buyrun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Ağu 2018, 23:32
Yalnız Yunanistan'ın gezmediğim adası kalmadı sözü bayağı iddialı olmuş sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Ağu 2018, 08:55
Turistik değeri olanlar + 2-3 underrated tavsiye adası diyelim ksdfkfsd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eyl 2018, 08:34
BulletRide said:

Bro gezmediğim adası kalmadı Yunanistan'ın, bedava bilet almak için Atina bileti aldım mecbur gidip kalacağım 3 gün, gezmek lazım doğal olarak. Atina önerisi varsa buyrun


Yunanistan'ın 200 civarı adası var o kadar gezmemişsindir :) Sonraki gidecekler için yazayım ; Kolonaki Atina'nın Nişantaşı/Etiler ayarında bir semti. Merkeze5 dk ama en pahalı yeri. Alternatif olarak yine merkezi ve ucuz olsun diye eğer varsa Kalithea'da otel veya airbnb bakılabilir.

Benim uzun süre kaldığım semt Koukaki ise çok ucuz olmasa da merkezin dibi ve nispeten daha hesaplı olmalı.

İstanbul'dan Atina'ya en kısa sürede ve en uuza gitmenin yolu 2-3 ahfta önceden uçak biletini almaktır. Otobüs vs çok sürer ve totalde aynı paraya gelir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eyl 2018, 09:45
Airbnb'den çözdüm aynen. Dediğim gibi 8-9 adasına gittim tekil gezilerle, vardır daha ücrada kalan ve gidilmesi gerekenler şüphesiz, 4-5 keçinin otladığı adalara gitmedik tabii. Ouzo iç, greek salad ye diyen olmasın diye belirtme ihtiyacı hissettim ilk Yunanistan deneyimim olmayacağını. Uçakla gidin güzel tavsiye bro sdjfjsdf. Tavsiyeler için yine de teşekkürler.

Gidecek olan olursa referans üstüne bu evi kiraladım Airbnb'den, https://www.airbnb.com.tr/rooms/22218431 daha kalmadım henüz ama güzele benziyor, otellerden daha uyguna geldi hostelleri saymazsak. Yeri falan da uygun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eyl 2018, 10:28
BulletRide said:

Airbnb'den çözdüm aynen. Dediğim gibi 8-9 adasına gittim tekil gezilerle, vardır daha ücrada kalan ve gidilmesi gerekenler şüphesiz, 4-5 keçinin otladığı adalara gitmedik tabii. Ouzo iç, greek salad ye diyen olmasın diye belirtme ihtiyacı hissettim ilk Yunanistan deneyimim olmayacağını. Uçakla gidin güzel tavsiye bro sdjfjsdf. Tavsiyeler için yine de teşekkürler.

Gidecek olan olursa referans üstüne bu evi kiraladım Airbnb'den, https://www.airbnb.com.tr/rooms/22218431 daha kalmadım henüz ama güzele benziyor, otellerden daha uyguna geldi hostelleri saymazsak. Yeri falan da uygun.


Çok bomba yer bulmuşsun bro umarım süper geçer! :)

Ege değilde, eğer imkanın olursa İyonya tarafına gidin bir daha ki sefere. O zaman anlarsınız Yunan adalarını.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eyl 2018, 10:31
737 TRY gordum ANSNYKM dedim, euroya bi cevirdim resmen bedava

villa super ama iyi eglenceler :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Eyl 2018, 14:15
Gittim geldim. Atina hakkında zaten çok fazla yazı vs var, burada da giden boldur. Ben çok bir ümitle gitmedim aslında +1 Yunanistan giriş damgası bile kardır bir sonraki Schengen'de; öncelikle kaldığım daireyi paylaşmıştım, görsellerdeki kadar varmış. Baya rahat ettik ve bir akşam dışarı bile çıkmadık balkonda takıldık ev yapımı şarap ve şarküteriden aldığımız ürünlerle.

Ben Yunan adalarından deniz ürünü ve ouzo'ya alışmışım, ama sanırım Atina'daki kültür daha çok kahve, ev yapımı şarap ve grill-house üstüne. Etüd ettiğim tavernalardan hiçbirinden memnun kalmadım ve fine-dining mekanlara yöneldim, bunlarda da hiç pişman olmadım, Point Alfa'yı özellikle öneririm Atina'ya yolu düşenlere. Euro'nun peak yaptığı dönemde çok koyuyor insana, Acropolis'in girişi 20 Euro idi, hanımla 40 Euro veremedik valla zaten restaurantların roof kısımlarından burayı görerek yemek yiyorsun o daha güzel sdjfsdjf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...