di Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Bir saate kadar baslicak sanirim. Icerigi nedir bilmiyorum ama Unreal konusu falan acildigina gore bunu da acalim bulunsun. http://www.youtube.com/watch?v=N8Ao5oyflik
senko Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 olm insanlar nası yapiyor lan bunları c++ ile şunu yapan kod yaz deseler 3 asır uğraşırım heralde.
di Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Sonraki aylarda surecekleri demo bi oyunmus abi. Direkt source'la birlikte vercekmis abiler. Bu arada performans ve 21 ayri platform'a publish olayi sahane olmus.
aquila Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 heves edip hic ugrasmadigim seyler listesine ekleyeyim unityi.
arcane Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 direkt vidyo koysana kardeşim http://www.youtube.com/watch?v=pXWAsayTFTo
Revangelis Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 unitye ciddi zaman ayırma vakti gelmiş
senko Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 static void main(String[] args) { UnityBlacksmith unityBlacksmith = new UnityBlacksmith("SenkoTheBlacksmith" ); unityBlacksmith.smash(); }
Fly Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 di said: Sonraki aylarda surecekleri demo bi oyunmus abi. Direkt source'la birlikte vercekmis abiler. Bu arada performans ve 21 ayri platform'a publish olayi sahane olmus. abi maalesef olay oyle degil iste, yine buyuk partnerlerin oyunlarini sorunsuz calistiracak kadar yapip kalanini patlayinca bakariz kanka driven development ile halledecekler. iki yildir kullaniyorum, istikrarli bir sekilde alpha kalite major feature'u release'e yamamaya devam. c++ transpilation + runtime vaadettiler il2cpp ile (ve duruma gore bahsettikleri performansi), apple ios 64 bit build sart kosacak diye subat ayi deadline idi ve daha 6 gun oncesine kadar aleleade birer break statement, null string vs bildigin segfault veriyordu, type info cekemiyordun. sirf benim daha onunde birkac ayi olan, orta komplekslikteki yan projemi sadece build alabilmek icin raporladigim ve gectikleri 7 bugfix var son 5 haftada, daha ciddi seylerle ugrasip teslim tarihlerini uzatanlar kafayi yiyordur su an o benchmarklar da buyuk oranda managed, fi tarihinden kalma mono yerine adam gibi c++ seviyesine inince dogal olarak gozuken seyler olacak, pek umitli degilim
imamizer Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 Mesaj tarihi: Mart 3, 2015 arcane said: direkt vidyo koysana kardeşim http://www.youtube.com/watch?v=pXWAsayTFTo oha direk ingame görüntüymüş, unity realtime renderlıyor yani. iyiymiş.
Öne çıkan mesajlar