Revangelis Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 6, 2017 eline sağlık özellikle sonuncular gayet hoş olmuş, takipteyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2017 teşekkürler :)-D umarım her zaman sonuncular daha güzel olmaya devam eder asdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lyv Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2017 Hepsi cok guzel gozukuyor ellerine saglik. Modellemeyi zbrushta yapip Mayaya mi aktariyorsun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2017 Teşekkürler, Aynen organikler ağırlıklı olarak zbrushda. Blender ve 3dsMax kullanıyorum (maya blender max hep aynı zaten. 3d program olarak bir ayrım kalmadı. Ozaman blenderı niye kullanıyorsun dersen, maxın yetemediği şeyler var) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lyv Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Max'le ugrasan tanidigim 3 insan falan kaldi sanirim biri de sensin suan. Ben mayada modelliyorum. Zbrush'i en son yillar once acmisimdir. Maya'da modellemek Zbrush'taki kadar eglenceli degil. En son sunu modelledim. Goruntu olarak normal duruyorken bir suru ngon cikardim icinden. Yanlislikla combine etmisim herseyi. Kanser oldum. Bastan daha planli gitmek derekiyor Maya'da. Zbrush, PS, Nuke, Maya vs. soru/cevap/tutorial topiki olsa ne iyi olur. Basarili vidyolari paylasiriz. Sorusu olan sorar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 3dsmax, mimari işler yapan çevrelerde oldukça yaygın. sadece türkiye değil dünya genelinde. zaten de maya da max de uzun yıllardır aynı firmanın ürünü olarak geliştirildiği için, densizin de söylediği gibi paralel gidiyorlar. kim hangi programın modelleme yöntemlerine ve arayüzüne ısınmışsa onu tercih ediyor. bir de kullanılacak modelleme yönteminin o programda ne nerece gelişmiş olduğu var tabi. mesela nurbs modellemek gerekiyorsa (ki bu bir tercih değildir çoğu zaman, mesela mühendislik söz konusuysa) maya'dır max'tir bunlarla uğraşmak abesle iştigal. açarsın rhino'yu onunla yaparsın. burada tercih konuşulurken modelleme üzerine odaklanıldığı için yazdım bunları. yoksa 3dsmax'in mimari çevrelerde yaygın olmasının sebebi modelleme falan değil direk vray rendering. zaten mimari modelleme yapıyorsun, bulaşık makinasıyla modellesen bile olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Programlar zaman içerisinde eksiklerini kapattıkça ayrım yapmak zorlaştı diye düşünüyorum. Açıkçası 3dsMax a "ribbon" gelmese, programın yüzüne bakmazdım (ribbonu özelleştirip, bir kaç tıklama ile yapılacak hareketi tek kısayola alınca 3dsMax benim için kullanılabilir oldu. FAKAT blender kullanımındaki zevki başka programdan alabileceğimi zannetmiyorum. (bana göre 2 eksiği var: set flow u her zaman kullanabilsem (sadece yeni eklenen edge loplara kullanılabiliyor) ve pie menü editör gelse tamamdır). Oyun oynar gibi modelleme için, blendera bakabilirsinLvy (gerçi mayada modelleme yapmasıda sıkıcı değildi. En azından özelleştirilmemeiş max gibi değildi :P ) Neyseki blenderı biraz özelleştirip, 3dsMax a benzer yaptım. Bu sayede 2 program arası gidip gelmek sorun olmuyor. NOT: olurda blender kullanmak isterseniz "Presets" den "3dsMax vey Maya" seçmeyin. Bunun yerine navigasyonu düzenleyip, kendiniz özelleştirin (aksi halde blenderın bazı nimetleri gidiyor) max kullanıpta, blender için hazır ayar isteyen olursa, kendim için hazırladığımı paylaşayım). https://www.dropbox.com/s/ua040vaeybfcc8f/Blender.rar?dl=0 arayüzü istediğiniz gibi değiştirin ve sağ altda göreceğiniz "MatCap" i kullanmak istemiyorsanız kapatıp yeniden ctrl+u ile kaydedin. http://i.imgur.com/L0sU0yv.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 maxı sallayın ya. her yönü ilkel acıkcası. autodesk bile artık salladığını soleüyo maxi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 blender kullaması baya rahat gerçekten, hoş benim eğitim kaynağım da iyi ama en son 2007 de 3dsmax kullandıktan sonra blender kullanması ve öğrenmesi çok daha rahat geldi, yakıdna game asset yapıp sağa sola koymaya başlayacam o derece sdf ayrıca densizin çalışmala zten yteri kadar övüldüğünde ben de övüp over kill yapmak istiyorum izninizle Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 maya skining rigging konussunda baya ilerde ikisindedende. aniamsyondada dah aiyi özellikle cok genis script imkanı olduğu ıcın. maya veya blender kullanın bence. cok bişi sürmez zaten abska bi programa alısmanız. bu saatten sorna max'e gerek yok bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lovecraft0Z Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2017 modellemede ve daha bir çok kolaylığı bakımından Modo'yu da esgeçmeyin derim mutlaka göz atın. bu arada hem karakter hem asset tasarımında Zbrush efsanesi hakkaten unutulmaz. hani baya baya duygular beslediğim tek software diyebilirim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lyv Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2017 Modo neymis yav yeni miymis? Ben acikcasi ekmegimin pesinde Maya'yi sectim cunku animasyoncuyum ve sirketler cogunlukla Maya kullaniyor. Max'i de mimari projeler icin kullaniyorlarmis mesela. Onun disinda hobi olarak yapan istedigi yerde modellesin birsey farketmez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2017 Aynen animasyon için mayayı övüyorlar. Konudan uzak olduğum için kıyaslama yapmam mümkün değil ama kod konusunda esnek olduğundan sevildiğini biliyorum. Bu arada ayakkabıya başladım. Bugün bir kaç tane eskiz hazırlayıp, bir tanesine karar vereceğim. 1. ayakkabı eskizi Materyal yanıltmasın, deri bir ayakkabı değil. Kadife gibi bir kumaş olacak. Kırışıklarda yalandan tabi. Kırışıklık nasıl duracak diye baktım. Buna karar verirsem düzelteceğim. http://i.imgur.com/sthgOWs.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunch Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2017 topuk, ankle bootluk değil gibi sanki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2017 @tunch mantık ve ergonomi önemli değil. Nede olsa üretim yapmayacağız (edit: birde bu mantık olayı bende de çok var. Birşeyler yapmaya çalışırken elimi kolumu çok bağlıyor. Son aşamada düşünmem gerekiyorken, tasarımda uygulamaya çalıştığımdan sınırlayıp, akıcılığı/hoşluğu(?) kaybediyorum (gerçi ne anlatıyorsam. Çünkü, bu konularda bilgim ve pratiğim yok denecek kadar az var.) --- Saat uçmuş, günü bitirmeden hızlıca 2 tane daha eskiz yaptım. Pek birşeye benzemediler gerçi. Kötü mü olmuşlar? Fena değillerse hangisini seçerdiniz? (kötü değillerse seçileni biraz daha güzelleştirmeye çalışacağım. Ayrıca karakterin giyim tarzına uymuyorsa, ayakkabıyı veya pantalonu biraz değiştireceğim) 1. ayakkabı Materyal yanıltmasın, deri bir ayakkabı değil. Kadife gibi bir kumaş olacak. Kırışıklarda yalandan tabi. Kırışıklık nasıl duracak diye baktım. Buna karar verirsem düzelteceğim. http://i.imgur.com/sthgOWs.png 2. ayakkabı http://i.imgur.com/qMQQXYH.png 3. ayakkabı http://i.imgur.com/OPGW4x1.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lyv Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2017 (tu) oha negzel 3d printerdan ciktisini alsan baya baya ayakkabi yapmis oluyorsun dfds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 Lvy teşekkürler. --- 3 numaraya karar verdim. Üstünde biraz daha uğraşıp, zincirle süs yapmaya çalıştım fakat ayakkabının tarzını bozdu. Retopodan sonra, kumaş görünümlü süs eklemeyi deneyeceğim (özellikle topuğun olduğu kısım için. Oradaki kalp gibi olan boşluk kötü görünüyor gibi. retopo başlangıç http://i.imgur.com/q7Iqckm.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2017 Ayakkabıyı bitirdim (süsleri son aşamada ekleyeceğim (görünümü bozmazsa) Hem doktor, hem öğretmen olan BAĞYANDAN az kullanılmış ayakkabı http://i.imgur.com/TAkc7Un.png Topoloji biraz tırt oldu ama çok da uğraşmak istemedim. Birde topuk kısmı wire halinde hava kalmış. Bunu düzelttim, sadece blender içinde böyle kalmış (üstde görünüyor zaten) http://i.imgur.com/ks21VZx.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2017 Elbise detaylar ve Saçlarla oynuyorum şuan. Nasıl birşey yapacağıma karar vermedim (silueti belli ama detaylara kararsızım) KIZ DEVAM not: elbisedeki detayları normal map ile yapmayı düşünüyorum. Normalmap de detaylar ölürse, büyük detaylar için ayrıca displacement kullanırım (noise gibi olan kumaş detayı için normal map) http://i.imgur.com/wBsMXVk.png http://i.imgur.com/TDr2mh3.png Elbisenin üstü olmadı sanırım. Kırışıklıkları değiştirip, daha farklı kumaş detayı yapmaya deneyeceğim. http://i.imgur.com/v7aZh0d.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Rave Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2017 blender bilenlerden biri buradamı yau, ses verin. bi texture yüzünden kafayı yemek üzerindeyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2017 sen sor illaki bilen biri cevaplar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 16, 2017 aynen.. beklyene kadar sorsaydın keşke :) 2 yeni karakter - Boş mesaj atmış olmayayım. 2 tane bücür karakter yapmaya çalışıyorum. 2 sininde kabası bitti. Topolojileri örüyordum (sorası saçlar, gözler, elbise, aksesuar) Eskizleri: http://i.imgur.com/tx9MxIc.png http://i.imgur.com/23lrFvk.png Kızın kabaca modeli ve topoloji başlangıcı. https://cdn.discordapp.com/attachments/185593454816919556/336112589736116224/unknown.png https://cdn.discordapp.com/attachments/185593454816919556/336146860945309696/unknown.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lyv Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2017 En azindan bir front bir de side view referans ciziminin olmasi cok daha planli ve rahat calismani saglar. Bucur melek kizin gogsu hic yok + bacaklarin ve govdenin kisa, kafanin buyuk olmasi direk cocuk anatomisi. Buraya kadar hersey tamam. Ancak belinin ayrimi ve poposu (basenleri) kadin anatomisi ve boynu da bucur bir karaktere gore uzun kalmis o biraz kafa karistiriyor. Ama helal olsun tek bir acidan referansla iyi kotariyorsun valla (tu). Modelleyenler bilir tek referansla modellemenin ne kadar zor birsey oldugunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2017 Boyun beni de rahatsız ediyor aslında ama estetik duruyor diye pek kısaltmak istememiştim. Fakat arkadan bakınca (saçlar kapatmadığından) daha da kötü duruyor sanırım. Biraz daha kısaltmayı deneyeyim. Beli pek değiştirmek istemiyorum. (Kalça arasındaki boşluk, rahat topoloji yapabilmek için. İşim bittiğinde boşluğu azaltacağım). Kalçayı genel olarak da pek değiştirmek istemiyorum fakat yine de tekrar bakarım. Aslında bacak arasındaki boşlukta yanlış/fazla AMA, kalça genişliğini azalttığından pek yakınlaştırmadım. Bacakları içeri doğru şişmanlatınca da kötü görünmeye başlıyor. Sanırım bacakları ve kolları biraz daha kalınlaştırarak bunu düzeltebilirim. Zaten referansda böyle aslında ama istediğimden fazla sevimli oluyor diye biraz kadınsılık katmak istemiştim. topoloji bittiğinde bunlara tekrar bakayım. teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2017 Şöyle "re-topo" dan sonra, ufak düzeltme yaptım.. Kanat ve elbiseden sonra yeniden dönüp kontrol ederim. Şuan gözüm alıştığından pek birşey rahatsız etmiyor. https://1.bp.blogspot.com/-j-nGYqGQJwg/WXDmaW6lQHI/AAAAAAAABDo/S61Md9gcMtY-pgilXGTTjgxZ21bd6wy-QCLcBGAs/s1600/wip2-1.jpg meraklısına wire https://2.bp.blogspot.com/-JIpp95slzYw/WXDmbMWzzFI/AAAAAAAABDs/28ucsvf3YLspYsSd0fbSAnHgzcbIcWHBwCLcBGAs/s1600/wip2-2.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar