Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Gitti Gidiyor - Kargo/Satıcıyla İletişim Sorunsalı


-Deno-

Öne çıkan mesajlar

sabah açtığım ticket'ı aşağıya koyuyorum. ikidir soruyorum ama düzgün bir cevap alamıyorum gg yetkililerinden. isteğim sürecin durdurulması, paranın bana iade edilmesi, gidip başka bir satıcıdan almak. hala satıcıya mesaj attık, telefonu da burda siz de arayabilirsiniz çekiyorlar.

benzer bir durum yaşayan olduysa nasıl bir yol izlediğini paylaşırsa sevinirim.

-----------------------------------


Merhaba,

16.09.2014 tarihinde 'kargolandı' olarak gözüken ürünüm 24.09.2014 tarihi itibari ile hala elime ulaşmadı. Aras Kargo yetkililerini aradığımda ürünün 18.09.2014 tarihinde Muş'daki bir adrese teslim edildiğini öğrendim. Benim adresim ise sistemde kayıtlı olduğu şekilde İstanbul - Anadolu Yakasında.

Bu sürede gerek Gitti Gidiyor yetkilileri mesaj/mail yolu ile, gerek ben telefon ve mesaj yolu ile satıcıya ulaşmaya çalıştık, ancak kendisi 8 gündür hiçbir şekilde telefonlara yanıt vermemekte ve mesajlara dönüş yapmamakta. Bununla birlikte ürünün tutarı olan 169 TL'nin Eylül ayı banka ekstreme yansıdığını gördüm, ve bankam ile yaptığım görüşme sonrasında bu tutarın benim tarafımdan ödenilmesi gerektiğini, Gitti Gidiyor'un iadesi sonucu bir sonraki ay borcumdan tutarın düşüleceğini öğrendim.

Bu durum karşısında ürünün tutarı olan 169 TL'nin iade edilmesini ve elime ulaşmayan ürünümün satış sürecinin durdurulmasını rica ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

-Deno- said:

sabah açtığım ticket'ı aşağıya koyuyorum. ikidir soruyorum ama düzgün bir cevap alamıyorum gg yetkililerinden. isteğim sürecin durdurulması, paranın bana iade edilmesi, gidip başka bir satıcıdan almak. hala satıcıya mesaj attık, telefonu da burda siz de arayabilirsiniz çekiyorlar.

benzer bir durum yaşayan olduysa nasıl bir yol izlediğini paylaşırsa sevinirim.

-----------------------------------


Merhaba,

16.09.2014 tarihinde 'kargolandı' olarak gözüken ürünüm 24.09.2014 tarihi itibari ile hala elime ulaşmadı. Aras Kargo yetkililerini aradığımda ürünün 18.09.2014 tarihinde Muş'daki bir adrese teslim edildiğini öğrendim. Benim adresim ise sistemde kayıtlı olduğu şekilde İstanbul - Anadolu Yakasında.

Bu sürede gerek Gitti Gidiyor yetkilileri mesaj/mail yolu ile, gerek ben telefon ve mesaj yolu ile satıcıya ulaşmaya çalıştık, ancak kendisi 8 gündür hiçbir şekilde telefonlara yanıt vermemekte ve mesajlara dönüş yapmamakta. Bununla birlikte ürünün tutarı olan 169 TL'nin Eylül ayı banka ekstreme yansıdığını gördüm, ve bankam ile yaptığım görüşme sonrasında bu tutarın benim tarafımdan ödenilmesi gerektiğini, Gitti Gidiyor'un iadesi sonucu bir sonraki ay borcumdan tutarın düşüleceğini öğrendim.

Bu durum karşısında ürünün tutarı olan 169 TL'nin iade edilmesini ve elime ulaşmayan ürünümün satış sürecinin durdurulmasını rica ediyorum.


bankaya chargeback request çeksene. saçmalamasınlar. chargeback çektiğinde karşı tarafın para karşılığı olan malı aldığını imzalı belge ile ispatlaması gerekio.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

onaylamadım zaten, sorun bildirince satıcıya 72 saat daha veriliyormuş ama.

neyse bugün satıcı geri dönüş yaptı nihayet, evi baya yakınmış bana. dedim orta bi yerde buluşalım elden teslim yapıver, yok dedi şimdi gg'ye de ters düşmeyelim ben kargo ile sabah gönderiyor olurum dedi. dedim iyi hadi bari.

cevaplar için teşekkürler yiğidolar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...