Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Turkcell kurumsal


pulkas

Öne çıkan mesajlar

Şirkette 15 tane hattım var.Hali hazırda vodafone kurumsal tarife kullanıyorum.Şirketin nakliye boyutuda olduğu için arkadaşlar şehir dışındayken telefonları çekmiyor bazen.O gibi durumlarda gittikleri yerdeki şantiyelerde turkcell kullananlar oluyor onların telefonları cillop gibi çekerken bizimkilerin vodefonelar pert.

Birde şirket telefonunuda gsm terminal diye bi terane var ona geçiricem.Telekomun sabit telefon ücretleri bayaaa tuzlu.

Gsm terminal teranesine aradım turkcelli.Gelin konuşalım anlaşalım bizim vodafone sözleşmeleri bitiyo dedim.Hem gsm terminali kurun hemde sizinle sözleşme imzlayalım diğer hatlar için...Adamları 4 kere aradım.

1. aramamda telefon numaramı şirket bilgilerini istediler arayacaz sizi dediler aramadılar.
(2gün sonra) 2. aramamda aramadınız ne oldu diye aradım tekrar telefon numaramı şirket bilgileri falan istediler.Gene verdim bilgileri.

(Aynı gün)Bu arada 4440532 den aradılar.Şirket vergi numarasını, şirket bilgilerini telefon numaramı adres bilgilerini falan istedi oradaki vatandaş.Sizi arayıp randevu alıp gelicez dediler.

(2gün sonra) 3. aramamda arayan soran yok sistem kayıtlarınızdan bakarmısınız bu telefon numarasına geri dönüş yapmadınız 2 gün geçti dedim.Siz ne için aramıştınız dedi.Bütün bilgileri verdim tekrar.Sistemden bundan önceki görüşmelerin kaydına ulaşıp bi bakın duruma ne oluyor falan dedim.Bulamadılar.Yeniden istedi bütün bilgileri.Son kez verdim bilgileri.

(1gün sonra) 4. aramam hala arayan soran olmadığı için bu arada da şirket içinden neler oluyor o cephede diye soruyolar onlarada cevap vereyim diye son kez aradım.Gene şirket bilgilerini falan falan sanki ilk defa görüşüyormuşuz gibi bütün bilgileri tekrar istedi karşımdaki karakter.Tepem attı benimde.Günlerdir bu bilgileri zilyon kere verdim size ve adım soyadım şirket adı ve telefon bilgilerimden istediğiniz bilgilere ulaşamıyomusunuz falan filan dellendim yaktım yıktım ortalığı.Özür dileriz falan dediler.Bilgileri tekrar istedi.Vermiyorum bilgi falan size diye atarlandım.Eski verdiğim bilgileri bulun, eğer akabinde arayacak olursanız bu telefondan yanıt vericem dedim.

Turkcellin sayfasındaki errör bildirim kısmında konuyu güzelce anlattım.1 gün geçti üstünden mail attılar.



....aşağıda yer alan bilgileri bizimle paylaşmanızı rica ederiz.

• Firma yetkilisi(İsim-Soyisim)
• İrtibat numarası (Gsm-Telekom)
• Firma ünvanı ve detaylı adres bilgileri (il,ilçe,köy,mahalle,cadde,sokak,kapı no)

....




Şimdi napacaz bilemedim.Bu bilgileri zilyon kere vermiş olmama rağmen hala istiyor olmaları işin içinde kasıt var hissi uyandırıyor.Bu bi kamera şakası falan olmalı diyecemde çalıştığım oda baya tecrit buraya kamera falan girmez.

Gün gelir farklı şebekedeyken 30000000000000 kere ararlar turkcell fırsatları gelin abone olun.Ofise adam yollarlar vodafone u bırak turkcelli ol tazminat bedelini karşılayalım.Şimdi adamların abonesi olmaya çalışıyorum.Olamıyorum.Bu arada ilk aboneliğimizi turkcell üstünden yapmıştık.Yani aradığım numara falan sistemlerinde kayıtlı olması lazım.Hani diyecem faturaları zamanında yatırmadık kötü bir müşteriydik ondan böyle yapıyolar.Öyle bir olayında olmadığını biliyorum.Hiç bir fatura 1 gün aksamadan tam zamanında yatar ben kendim bildim bileli şirkette.

Bu nasıl bir tezat?Bu nasıl bir keşmekeş?Nasıl olur bu işler?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zaten şu yaptıkları rezalet geçmemek için çok yeterli.Sen yaptığın görüşmede bilgilerinizi kayıt ediyorum diyip telefon adres şirket bilgilerini falan 3 defa alıp sonra bunları tekrar tekrar neden sorarsın ki bu bide senin eski müşterin.

Nasıl bir sığırlığa maruz kalıyorum ben?!!! Bu adamlar memleketin en tanındık bilindik şirketi ...Böyle şeylere nasıl izin veriyo bu adamlar?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bulunduğun ilin satış genel müdürüyle iletişime geç, 15 telefon varsa en az 2.000 liralık fatura vardır heralde? O tür rakamlar için normalde üzerine atlamaları lazım satışçıların, sen call center mağduru olmuşsun. Yerel biriyle görüşürsen çok daha rahat geçişi yaparsın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...