Jump to content

JrStorMesT

=o=
  • Mesaj sayısı

    1.203
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

JrStorMesT hakkında

  • Rütbe
    JrStorMesT
  1. JrStorMesT

    Catastrophe Guild Başlığı - 2

    Giriyolar abi iste. https://m.youtube.com/watch?v=UqswZWqF5iw Adamlari dandik gearla baslatip ne kadar ileri gidebilceklerini test ediyolar
  2. JrStorMesT

    askerlik durum belgesi nasıl alınır?

    E-devlet sifresi ile gir al ciktisini. Sube eskide kaldi. Esit: tecil icin emin degilim. Ama sen yine de bi bak. Biten askerlik için isyerine goturucegim belgeyi internetten cikarmistim sabika kaydiyla beraber
  3. JrStorMesT

    Catastrophe Guild Başlığı - 2

    Taktik dediginiz en fazla class setup olur. Adamlar haftalardir ayni boss da yuzlerce kez wipe yedi ve taktiği zaten biliyolar. Hani kimlerin addleri kesicegini kimlerin orblari kesicegini mi soylemis simdi ragefreak. Lol. Top guildler zaten betadan giriyolar raidlere, biliyolar boss mechanicleri. Sizin keybindiniz kadar adamlarin macrolari, kendi guildaslarina veya coderlara yaptirdiklari addonlari / ui leri var. Bizim turklerin kafasi o kadar basabiliyo iste. Adam progress zamani gidip #1 guilde girip boss kesti ve dps te en tepelerdeydi. Adama bildigin saygi duymaniz lazim, drama uretmeye calismak yerine dramacilari susturmaniz lazim, ama nerde turklerde o kafa o mentalite. Birileri catir catir catlamis fesatindan ve yedirememisler kendilerine "o adam nasil oyle bi guilde girip world first boss videolarinda boy gosterebilir" diye. Adamı tanimam, ama sevmiyosaniz bile saygi duyun. Camur atmak yerine calisip didinin sizinde olsun dicem de, size methoddan eniste/abi/abla falan lazım methoda sokmak için. Zaaa
  4. JrStorMesT

    Günlük #12

    O yuzden abidik isimli gmail/hotmail her zaman wins.
  5. JrStorMesT

    Warlords of Draenor Genel Başlık - 2

    adamların arasındaki diyalog da iyi yaa, encounter ortasında -what do you take -you, no your sister sdfsdf yanlız fight baya baya zor, soo da siegecrafter blackfuse halt yesin.
  6. JrStorMesT

    Scientists make a transistor from a single molecule

    Microchip denilen yapilar artik gercekten micro hatta nano olucak diyo. O gelecek temali filmler /diziler de gorduklerimize bi adim daha yaklastik. Tabi daha yaygınlaşmasına ohooo. En basitinden söyle dusun, pc sistemlerine uyguladıkları zaman cep telefonundan biraz daha hallive bi kasan olucak. Gibi Üretilen ilk pc ve simdikileri arasinda boyut / performans olarak nasi bi fark varsa bi 20 yil sonra ayni sekilde devam edicek bu ivme. Google glassi düşün mesela, ona bagli oyunlari belki klavye mouse ile belki de haraket sensörleri ile oynayabileceksin demek. Ekran direk gozlukte, tum elektronik aksam tek bi nanochip de falan filan. Bize biraz uzak bi gelecek. Ama 2 jenerasyon sonrasına baya yaricak.
  7. JrStorMesT

    Dark Matter (2015) - SyFy

    O sanki birileri bunlarin hafızayı silip birakiyodu gemide. Ben mi yanlış hatirliyorum.
  8. JrStorMesT

    İş ilanı-Yanıma adam arıyorum patidaşlar

    Sizin böyle kıskançlıktan adama saldırmanizi izlemek için üste para bile verirdim, sdf. Gelmişken konuyla ilgili de mesajim olsun madem. Yeni mezun ya da 20/25 yaş aralığında biri için hiç yoktan iyidir. Gidin çalışın işte. Bi yerden başlayın ki devami gelsin. Önce emeklemeyi öğrenin sonra yürüme ve koşma işine girersiniz. Sipeys sen en son deve isindeydin, o nooldu, devam mi. Hahahah
  9. JrStorMesT

    İş ilanı-Yanıma adam arıyorum patidaşlar

    Ahaha sequo yargiliyo. Cekemeyen ama altta da kalmak istemeyen forumdaşlar verip veristirmeye calisiyo. Adam sizin filmlerde gördüğünüz hayatı yaşıyo diye. Bayaaa bi calisin. Cok ufak bi kısmı sizin de olabilir ;)
  10. JrStorMesT

    Pic Thread

    Nescafe gibi 3'ü 1 arada gider, hmmpss
  11. JrStorMesT

    Sunucu Hacklenmiş

    peki, raid 1 kurtarır mı böyle bi durumda. yoksa servera giren 2 diske birden dalabilir mi? bizim bi arkadaş server kurarken yapmıştı, diskin biri çökerse diğeri ile aynı şekilde çalışmaya devam edebilirsin demişti. var mı doğruluk payı?
  12. JrStorMesT

    En iyi raid

    tam bir casualkillerdı ahah. vanilla wowdan sonra wotlkde oyuna geri dönmüştüm ve ilk guildimle birlikte günlerce patchwerk kesmeye çalışmıştık mal gibi wipelar yiyorduk YA NİYE TANKI YATIRIYONUZ LAN HİILIRLAR diye bağıran raidleaderla sdsfds. fightın orta yerinde agroda 2. sıraya çıkıp zart diye ölüp ben nasıl öldüm yea diyen roguelar falan tövbe ne sinirdi ya cok degisti cok. simdi tank olayını tamamen armor mitigation'a cevirdiler baska bi numarası yok. eskiden tank'ın threat yaratmak icin cabalaması, dps'lerin tank threat'ın altında kalmak icin ona gore oynaması gerekiyodu. onu kaldırdlar, dps mevzu sadece faceroll seklinde rotation uygulama haline geldi. Ben mage halimle bile 2 kez invis atmak zorunda kaliyodum o threat silmek icin.
  13. JrStorMesT

    Topla v0.81a [29ocak15]

    Abi kizak sadece kalıp işlemi görüyor. Hiz olayi sata2/sata3 girisine baglayip baglamamakla degisiyor. Benim notebookta hizi baya bi katladı en azından.
  14. JrStorMesT

    gamecard

    D&R En guvenilir olani
  15. JrStorMesT

    Mr. Robot (2015) - USA Network

×
×
  • Yeni Oluştur...