Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İstanbul İkinci Çağ MMORPG


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

amaç sanırım tamamen para kazanmaktan çok sistemi test etmek ilk aşamada..zaten dil desteği en küçük ayrıntı burada. çeviriler yapılır, bi anda ingilizceye dönüşür oyun, ya da dil seçeneği getirilebilir sanırım.

grafik konusu ise ortada zaten. Oyunun bütün grafiklerinin tek elden çıkması gerektiğine herkes hemfikirdir. yalnız bu iş de 5-10k ya yaptırılacak iş olmasa gerek? nedir ki maliyeti? rambo?


GERGE said:

İkinci Çağ adı da çok Ultima çağrıştırıyor. İsmini gören ondan Ultima sanıyor.
çağrıştırmıyor, aynı.


ayrıca, tamam bu süreç planlı yürümeli vs vs ama, mükemmel şekilde piyasaya sürcez diye de 2-3 sene daha kaybetmeye ne hacet.. ki feedbackler çok önemli bundan sonra..
Mesaj tarihi:
Oski said:

peki betada yarattigimiz karakterlerle oyun cikinca devam edebilecek miyiz


aynen o sistemi nasıl düşünüyorsunuz ?
şimdi oyuna para vercem, sonra beta bitti haydaa karakter gitti mi olacak?
Mesaj tarihi:
Oski said:

peki betada yarattigimiz karakterlerle oyun cikinca devam edebilecek miyiz


evet edilebilecek.

@KillJoy

bu işi hakkıyla yapabilmek için 100K dan aşağıyı düşünmemek gerek.
Mesaj tarihi:
Zor valla..

telif kısımlarına herkes giydirmiş, arkadaşta bize bişey olmaz diyip nanik çekmiş. Tekrar tekrar aynı şeylerin yazılmasına gerek yok (ne sıkıyorum be.. gerek yok diyip olayı açıyorum yeniden :P )

Oyunu oynamadım grafikleri eleştireceğim haliyle:
Zemin neden bu şekilde göz yorucu? etraftakilerin üstünde isimler olmasa neredeyse zor seçilecek. Mantık olarak zeminde toprak var, o çimenlerdir felandır birbirlerine gölge yapıyor. Haliyle daha koyu oluyor zeminler (görüyorum elbette, oyun 2d.. Fakat o zeminin böyle görünmesi normal mi?

ambient occlusion neden göz ardı edilmiş? fake de olsa olmalı. Zemin ile diğer şeylerin birleşim yerlerini göz daha iyi ayırt eder ve herşey zemine oturuyormuş gibi görünür. En kötüsünden objelerin alt kısımlarındaki boyalara eklenebilir (zemin ile temas edeceği yerlere.)

Skill / hp / mana (stamina?) bar : çok kötü görünüyor. Nasıl çirkin olur diye uğraşılmış gibi :P. Estetik bir tarafı yok açıkcası. Oyunun tarzına gidecek birşey olmalı.

niyse daha fazla ben yazmayayım. Oynamadan birşeyler yazmak pek doğru değil sanırım.
Mesaj tarihi:
@Densiz

grafik eleştirileri için şuan yapabileceğimiz bir şey yok. öbür türlü bütün eleştiri ve öneriler incelenir. dediğiniz gibi oyuna girmeden şuan sadece grafik eleştirisi geliyor, umarım oyuna girersiniz ve dinamiklerle ilgili yorumlarda yaparsınız. teşekkürler.

Aluriel

esas amacı hesap güvenlik sorumluluğunu üzerimizden atmak. herkesin facebook hesabı var, ayrıca yeni facebook hesabı açmak da çok kolay. en azından hesap güvenirliliği ile ilgilenmek zorunda kalmıyoruz. üstümüzden bir yük kalkıyor yani.

Biyik

amacımız hem güzel oyun yapmak hem de geniş bir kullanıcı kitlesi olması. facebook bize bu imkanı sunuyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...