sipeyskeyk Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2014 +dürüm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2014 kabul :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Bi meguiars'a bakar dış/iç görünüm. Motor yürüyen sağlamsa(ki olmasa bile olur) kupon yani. Yaptırsan bile 10k+ ayırırsın, çiçek gibi olur araba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Selam, Farların ve bilimum lastik kısmın elden geçmesi gerek. Hele ki paso yattıysa araç. Burada belirleyici etken motorun durumu. Eğer ki şirket aracıysa periyodik bakımlar aksamamıştır. Kullanan kişinin ne derece hoyrat kullandığı önemli oluyor böylece. Koltukları çok ezilmiş falan dumuyor ama ön farların takım fiyatını öğren bence :) İyi bir cam temizleme+lens temizletme ile kurtulabilir de. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 yıllık vergisi 2.318 TL 1.526 TL Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 ölüsü bile 55-60 eder o arabanın düşünme bile 44 e 1500 lira meguiars a ver, cillop Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Biyik Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 alman arabasını al Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Çekilişe yazıldım bakalım çok talep yoktur umarım :) hayırlısı inş amin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2014 Ummarım alırsın, her türlü alınır bu araba. Satamassanda gel burda havada karada elden çıkarırız 60-65'e. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 eğer bir sorunu çıkarsa şanzıman falan allahın şaşar dostum çok dikkatli inceletmen lazım bir ustaya 240k az değil çünkü+şirket arabası,nasıl kullanıldı kimbilir,sadece motor+şanzıman değil yürüyen aksama da baktırman lazım bu araçlarda bu tür sorunlar yüzünden astarından pahalı çıkabilirsin.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 240 k bwm için az bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 iyi tanıdığın, güvendiğin ustalar yoksa bu tür arabalar ile uğraşmamak lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Bak bak, çocuk çekilişe yazıldım demeden önceki mesajlara bak bi de sonrakilere bak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 kilometresinde değilim de, şirket arabası olay direkt vazgeçirirdi beni. eşşek gibi binmişlerdir çünkü güzelim arabaya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 yoo gayet güzel biniyorlar şirket arabalarına hatta bazı filo araçlarında az yaksın diye basmıyorlar bile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 O arabaya herkes binmez, testisli müdürler biner. O tarz adamlar da ilaç reprezantları gibi binmez o arabalara. Sağlam olur yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eski Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 ben alırdım warsa fırsat Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
E Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2014 yarın torbalıdaki fabrikaya gideceğim. tanıdık var belki bir araç çözeriz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2014 240bin km den cok 1-2 yildir yatista olmasi beni endiselendiriyor. hatta en cok endiselendiren o sanirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2014 imamizer said: 240 k bwm için az bence. az degil. bmw icin de gayet cok. 150k uzeri her araba her marka icin cok. km ile gelen bazi sorunlar var, bmw 50-60k daha gec yasiyordur belki, ama 250k gibi bir rakamda hepsi ayni paydada bulusuyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kovboy Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2014 çöpemi atalım 150k dan sonra arabayı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2014 arabasini sifir olarak alip 320k , 350k gibi yollar yapmis arkadaslarim var. Hic bir problem yasamiyorlar. Ote yandan arabayi 100k+ km de alip illallah diyenler de var. Aracin gecmisini bilmediginiz surece 250k da arac almak kumar oynamaktan farksiz. Bizim insanimiz hakli olarak km ve sene garantisi bittikten sonra ozellikle volvo, bmw, audi gibi muazzam pahali servislerden kopup ozel servislere gitmeye basliyorlar. Yeteri kadar ilgili, veya ne kadar ilgili olursa olsun da bilgili olmayan kullanici icin kalitesiz yan sanayii parcalarla yaptirdigi bakimlarla motorun omrunden giderek caliyor. Olayin bir diger yuzu de yetkili servise devam etmek. Orada da dusuk maliyete isci calistirdiklari icin tecrubeli ustalari ellerinde tutmakta gucluk cekiyorlar, bu sefer malzemeden kismayip fahis fiyatlara iscilikten kismis yetkili servislerle bogusuyoruz. Bir de yapilan yoldan ziyade motorun calisma suresi ve arabanin yasi onemli. Calisma suresini bilmeye imkan yok, ancak arabanin icini ve motorun kompresyonunu degerlendirerek bir fikir sahibi olunabilir. Pek tabii 2-3 senelik bir periyodda 200k km yapmis bir arac, 8 yasinda 100k km yapmis bir aractan cok daha diri olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2014 o kadar! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2014 acikcasi motor benim tek endisem degil bu arabalarda. turbo ne durumda hic degismis mi, yoksa taslamaya mi kalkmislar, degismemisse ne zamana degismesi lazim (maliyetlidir meret) sogutma ne alemde, yag sizdirma var mi, kapi duvar birlesim yeri yolda ses cikarip uyuz ediyor mu, deri malzeme ayna gibi parlamis, ya da gerilemez hale gelip sizlere omur olmus mu, sorundan soruna tam onarim gorup ufak tefek seylere zaman icinde proaktif bakim yapilmamis mi (ah o hortumlar, ah o kelepceler...) direksiyon simidi artik asinmis ya da cok fonksiyonlu spor direksiyon ise deri kaplamasi dikislerden atmis ve umursanmadigindan iyice asinmis mi, istanbul cukurlarina gire cika ***** yemis olan jantlar cekiclenerek kurtarilacak durumda mi, elektrikli donanim saglam durumda mi (o koltuk isitici bir sabah kalkarsin calismayiverir. arada yapmaktadir, ama satan kisi zahmet edip soylememistir) kronik bilinen sorunlarina zamaninda ilgili bir kullanici mudahale ederek buyumesine engel olmus mu. (her bmw kasasinin uretim yilina gore kronik sorunlari var)canbus la kafasina gore oynayan olmus mu... vs vs vs vs 250 bin km. dile kolay. tam 9 yil. ki 9 yil bence 250k km den daha korkutucu bir rakam. ustelik 2 yil bir de yatmis garajda, ki en korkuncu bu. iyi bakildiysa 500k yapamayacaginiz motor kalmadi zaten piyasada,en ucuzundan en pahalisina. ama araba sadece motordan olusmuyor malesef. ustelik iyi bakilmis mi sorusunun cevabini bilmenize olanak yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2014 BMW için yetkili yetkisiz servislerin kötü olduğu kanaatine katılmıyorum ben. Borusan ve Kosifler'in servisleri çok iyi fakat dediğin gibi garanti sonrası fiyatları gerçekten yüksek kalıyor. Öte yandan Batı Oto vb gibi BMW, MINI konusunda uzun süreli iyi hizmet veren çok iyi özel servisler de yok değil ve parçayı bulduktan sonra bence diğer markalardaki servislerle kıyaslanmayacak kadar konularında uzmanlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar