Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Peugeot'a Çinli ortak!


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Pejo j10'ların arka tamponlarını bizim arkadaşın staj yaptığı yer yapıyordu. İşte deneme üretmişler bi tane gitmişler montaj yapılacak. Bi köşesi hafif açıkta kalmış tamponun.

Elemanlar tabi şaşırıyo nasıl olur fln diye. Tecrübeli de bi firma yani. Neyse diyolar düzeltelim. Kalıbı ayarlıyorlar fln tekrar basıyorlar parçayı. Gidiyorlar montaja bu sefer de başka yerden hafif açık kalıyo.

Lan nasıl olur fln derken anlıyorlar ki montaj yaptıkları araçlar birbirinden farklı. Sonra bi bakıyolar hiçbiri birbirini tutmuyo arabaların sdghfd.

Sonra açık maçık basmışlar öyle sdfgsf
Mesaj tarihi:
Selam,

Tasarım yaptırıldıktan sonra sac gövde parçaları ve plastik konsol falan rahat rahat TR içinde yapılır. Kasanın rijitliği biraz tartışılabilir ama bir Fransızdan daha kötü olmaz :)

Otomatik şanzıman için CVT bence en güzel seçenek olur ve onu gidip hazır almak en mantıklısı. Enjeksiyon sitemi falan filan için Bosch'un kapısını çalmamız yeterli. HEr türlü elektronik zavazingo onlarda mevcut. Valeo'dan falan da altenatör, klima kompresörü gibi malzemeleri alabiliyorsun.

Kaldı ki ilk etapta Renault'dan 1.5dCi veya 1.4 bir motor da alınabilir.

Tamamen %100 yerli otomobil yok! Cevheri ellerimizle toprağı kazıp çıkardık, biz dövüp sac haline getirdik falan filan hikaye... İşi ve uzmanlığı olan firmalardan parçaları alıp montaj yapacaksın ki hızlı ve sorunsuz üretim yapabilesin.

Kimse Mercedes'e kafa tutmamızı beklemiyor. Ama bir Linea alternatifi de üretelim yani. Bunu yapacak güç var ama girişimci yok. Çoğu yapabilecek olan firma zaten bir markanın üreticisi veya distribütörü :D Kendi ayaklarına sıkmak istemiyorlar. O yüzden TR için bu işler yaş!

Saygılar.
Mesaj tarihi:
Motorda olay sadece know how degil
Patentlerde
O kadar cok patent alinmisti 100 senedir ne yapmaya calissaniz biri dava acar

Elektrikli motor iyi bir opsiyondu onuda kacirdik
Mesaj tarihi:
Kafayı arabanın tamamını uretmeye takmakla büyük hata yapılıyor Türkiye'de.

OEM çıkartmak yerine Tier-1 ve tier-2 ye yönelmek gerekiyor.

Ucuz mühendis giderleri sayesinde çok güzel vole vurulabilir
bu alan üzerinden ve zamanla sağlam know how üretilebilir.

Zaten tier-1 ve tier-2 olmadan arabayı kendin üretmen imkansız. Parça tedarikçiliği rolünden çıkıp sistem ve modül üretimine geçebilmek gerekir.
Mesaj tarihi:
Rerore said:

abi kim içini açıp bakacak da dava edecek benim motor patentimi çalmışlar diye


ya arka bahcede yaparsan kimse bakmaz tabi de,
seri uretime gecirip dsg'yi cakarsan arabaya vw bi noluyoz der
×
×
  • Yeni Oluştur...