Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cocuklarin retro oyunlar hakkindaki dusunceleri

bayat

Öne çıkan mesajlar

ahahahahaahahaha :lol:

said:
EGM: Addictive? Why?

Bobby: You want to beat the level and find out what this nonsense means.

muhabbet süper ya

said:
EGM: Knowing this is a Zelda game, what do you think the goal is?

Parker: Save the fairy, or save Zelda. It has something to do with the Tri-Force.

Dillon: It always does.

Bobby: If you get the Tri-Force, you get the girl.

said:
EGM: Are the TIE fighters scary?

Anthony: No. It feels like they're trying to give me flowers.

Dillon: But flowers that you're allergic to, so you're trying to blow them up.

said:
Parker: You wasted quarters on this?

EGM: Yeah.

Parker: That's so sad.

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 26 Aralık 2004 23:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

çoğu saygısız bücürler ya.. çocukken de pataklayasım gelirdi böylelerini.. onların çocukları da gta3'e horibıl desin de tutsun ahım.. :horace:

bu yazıdaki oyunların çoğunu oynamadım ama benzer oyunları oynadım ya gördüm oynanırken, hiç öyle dayanılmaz edilmez değil bazıları.. tetris'e boring diyen varsa zaten oksijen tüketmesi günah.. :-p[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Sosyal ağlarda paylaş

haehahe çok sevdim bu çocukları ben
çok iyi fikir ha yaptıkları. güzelmiş :)
cidden ha.. 20 yıl sonra HL2'yle de dalga geçicekler. bu oyunların çoğu çıktığında ben henüz imal edilmemiştim ama ilk çıktıklarında nası olay yarattıklarını tahmin edebiliyorum.

"Garret: [After dying] Aww....

EGM: Now imagine you just paid a quarter for that.

Garret: Oh, that's lame.

EGM: And you're going to pay another quarter to do this again.

Garret: Oh, that's weak. "
:)

[Bu mesaj mayfer tarafından 27 Aralık 2004 00:24 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

Mike Tyson's Punch-Out!! (NES * 1987)
Anthony: Why is Mario in this game [as the ref]? What does he have to do with anything? But it'd be cool if you can become Mario and jump on the guy's head and he dies.
Anthony: He kinda looks like Barbie's Ken.

anthony nin hastasiyim[signature][hline]The future isn't sacred, but its speaker is.
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sam, 27 Aralık 2004 00:03 tarihinde demiş ki:
çoğu saygısız bücürler ya.. çocukken de pataklayasım gelirdi böylelerini.
aynen hiç sevmiyorum öyle tipleri. gördükçe kan revan içinde yerde bırakasım gelir.

Bu arada konuşma da iyiymiş. Adventure özellikle hehe.[signature][hline]treat me devil, treat for fury, heat, rage. treat for a chance to show this hate to all humans, treat for a chance to show them real sorrow. treat for a chance to live. I don't want to be sick no more. treat me devil, treat me...
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...